preskoči na sadržaj

Osnovna škola "August Cesarec" Ivankovo

 > Naslovnica

Javni poziv

Autor: Kristina Perić, 8. 9. 2023.

Temeljem članka 10. Zakona o radu (NN 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23 99.), čl. 99.  i 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22) i Odluke o priznavanju prava na pomoćnika u nastavi ili stručnog komunikacijskog posrednika, škola objavljuje

JAVNI POZIV

za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika u školi – 1 izvršitelj

od 8. 9 . 2023.  do 16. 9 . 2023. godine

Broj pomoćnika u nastavi:  1

Mjesto rada:  Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo

Radno vrijeme: minimalno 25 sati tjedno ili nepuno radno vrijeme ovisno o potrebama učenika s teškoćama u razvoju

Prijevoz na rad:  djelomično

Vrsta ugovora:  Ugovor o radu na određeno vrijeme, a najduže do kraja nastavne godine 2023./2024.

I. UVJETI

– završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,

– nepostojanje zapreke za zasnivanje radnog odnosa  sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,

-  punoljetnost,

-  hrvatsko državljanstvo,

- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

- završeno osposobljavanje u trajanju od najmanje 20 sati koje je najmanje sadržavalo sljedeće elemente programa:

  • osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
  • karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
  • podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći),
  • suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
  • prava učenika s teškoćama u razvoju.

NAPOMENA: kandidati moraju imati edukaciju za tehničko rukovanje inzulinskom pumpom te specifičnu edukaciju koja uključuje određivanje ugljikohidrata u obrocima i planiranje bolus doza inzulina kao i postupanje u slučaju hipo ili hiperglikemije te rukovanje bezkateterskom inzulinskom pumpom Omnipod DASH.

Uz prethodno navedene uvjete, stručni komunikacijski posrednik mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za obavljanje posla stručnog komunikacijskog posrednika.

Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

 

II. OPIS POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI

       Povjerenstvo je na temelju dostavljene dokumentacije utvrdilo kako su kod učenika prisutne teškoće u funkcioniranju proizašle iz više vrsta teškoća u psihofizičkom razvoju, radi čega smatra potrebnim uvođenje pomoćnika u nastavi . Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, kretanju, pri uzimanju hrane, obavljanju higijenskih potreba, obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.

       Pomoćnik u nastavi mora znati rukovati inzulinskom pumpom te određivati količine ugljikohidrata u obrocima te planiranje bolus doza inzulina obzirom na količinu unesenih ugljikohidrata i trenutačnu razinu GUK-a kao i postupanje u slučaju hipo ili hiperglikemijete rukovanje bezkateterskom inzulinskom pumpom Omnipod DASH. Pomoćnik može pružati potporu jednom ili dvoje učenika u istome razrednom odjelu ili različitim razrednim odjelima ili kao pomoćnik u nastavi skupini učenika istoga razrednog odjela/odgojno-obrazovne skupine uzimajući u obzir individualne potrebe svakog učenika. 

III. OPIS POSLOVA STRUČNOG KOMUNIKACIJSKOG POSREDNIKA

Poslovi stručnoga komunikacijskog posrednika su pružati komunikacijsku potporu u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, pripremati se za nastavu i neposredni rad s učenikom u svrhu objašnjavanja/prevođenja određenih pojmova učeniku prema uputama učitelja/nastavnika, pružati potporu učeniku pri uporabi radnih materijala i korištenju udžbenika, dodatno objasniti/prevesti pojmove učeniku, poticati učenika na pisanje i izražavanje u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, a u skladu s učenikovim mogućnostima i sklonostima, poticati učenika na suradnju s ostalim učenicima, pružati potporu u kretanju za gluhoslijepe učenike i osigurati prenošenje vizualnih/auditivnih informacija (opisivanje okoline u nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima), ispisivati na računalu tekst izlaganja predavača tijekom nastave, surađivati s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima i obavljati ostale poslove iz članka 3. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima sukladno potrebama učenika.  

 

IV. DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE 

       Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost. 

V. UGOVORNI UVJETI

       S odabranim pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima, po dobivanju suglasnosti Ministarstva, škole će sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za vrijeme trajanja nastavne godine, kojim će se definirati međusobna prava i obveze. Radno vrijeme bit će određeno sukladno individualnim potrebama učenika s teškoćama u razvoju kojima će pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici  pružati asistenciju za vrijeme nastave i izvanučioničkih aktivnosti.

      Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u školi partneru, pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici će biti upućeni na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda, sukladno važećoj zakonskoj obvezi za osobe koje obavljaju poslove u odgojno-obrazovnim ustanovama. 

VI. POSTUPAK PRIJAVE 

       Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika dužni su priložiti sljedeće dokumente:

  •  zamolba  (obvezno navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja te kontakt telefonski broj i e-mail, navesti preferiranu školu, navesti radno mjesto PUN ili SKP),
  • životopis (ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teškoćama (naziv institucije/udruge/tvrtke te trajanje),
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ukoliko se radi o nezaposlenoj osobi,
  • obostrana preslika osobne iskaznice,
  • uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 3 mjeseca,
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati ukoliko kandidat ima završen program edukacije (preslika),
  • vlastoručno potpisanu Privolu za prikupljanje osobnih podataka

 

Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati, uz uvjet da isti završe prije početka rada. Organizacija i troškovi edukacije bit će pokriveni.

 

VII. ODABIR KANDIDATA

       Odabir kandidata za pomoćnike u nastavi i stručnog komunikacijskog posrednika izvršit će Školski odbor Osnovne škole „August Cesarec“, Ivankovo.                                                                 

Ukoliko odabrani kandidati nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada pomoćnika u školama partnerima u projektu. Odgovarajućim programom edukacije smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala sljedeće elemente programa:

  • osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
  • karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
  • podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih
  • vještina (način pružanja pomoći),
  • suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
  • prava učenika s teškoćama u razvoju.

Odabrani kandidati koji posjeduju dokaz o završenoj edukaciji prema minimalnim elementima programa mogu se, po provedbi selekcijskog postupka, angažirati kao pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici bez uključivanja u novi program edukacije.

 

VIII. DOSTAVA PRIJAVA

      Prijave se podnose preporučeno poštom ili predaju osobno u zatvorenoj omotnici na sljedeću adresu škole:

Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo

Trg bana Jelačića 15

32281 Ivankovo

s napomenom 

 

„Prijava za obavljanje poslova PUN/SKP“.

       Rok za podnošenje prijava je do  16. 9. 2023. godine. 

       Nepotpune i  nepravodobne prijave neće se razmatrati.

 

                                                                                                                                             Ravnatelj:   

                                                                                               Željko Puljić, prof.                                                                                  


Priloženi dokumenti:
Javni_poziv_za_PUN_od_8.9.2023..pdf (1.51 MB)


Pretražite stranicu
Foto - video - Cesarus

  

FOTO        VIDEO

 ŠKOLSKO ZVONO

ŠKOLSKI LIST

Korisni linkovi

 

Korisni linkovi



Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Časopisi
CMS za škole logo
Osnovna škola "August Cesarec" Ivankovo / Trg Bana Jelačića 15, HR-32281 Ivankovo / os-acesarec-ivankovo.skole.hr / ured@os-acesarec-ivankovo.skole.hr
preskoči na navigaciju