Omiljene igračke
Autor: Kristina Perić, 8. 3. 2024.
Na satu engleskog jezika, učenici 2. a i 2. b razreda radili su plakate na temu omiljene igračke, te su imali zadatak donijeti svoju igračku i opisati ju. Kroz plakate, ponovili su nazive za igračke, veličinu, boje, izgled, dijelove tijela, te vježbali vještine pisanja i govorenja.
Uradci su bili kreativni i zanimljivi, a izlaganje učenika zanimljivo cijelom razredu. Nakon izlaganja, učenici su razmijenili igračke i međusobno pričali o svojim igračkama i dali jedni drugima da opipaju njihove igračke i poigraju se s njima.
Osim što su vježbali vještine korištenja engleskog jezika, učili su se i dijeljenju svojih stvari, razvijanju prijateljskih odnosa, te su i radili na svojoj emocionalnoj inteligenciji, te poboljšali svoje mentalno zdravlje i raspoloženje. Sat je protekao u smijehu i veselju i završio s igrom freeze and dance gdje su učenici vježbali motoriku, opuštali mozak i na kraju krajeva, ugodno se zabavili.
Moram priznati da sam se iznenadila činjenicom kako je polovina učenika imala problema s pronalaskom igračke koja im je najdraža, te su izjavili kako se više ne igraju s igračkama. Nakon razgovora i rasprave neki su došli do zaključka kako im je najdraža igračka lopta (što je vrlo pozitivno i pohvalno, jer potiče tjelovježbu, ljubav prema sportu).
U današnjem ubrzanom svijetu, potrebno je djecu potaknuti da budu i ostanu djeca, dati im igračke u ruke i pustiti da im proradi mašta, da se kreativno izraze, da se igraju, jer igrom se najbolje uči u njihovoj dobi.
Ivana Kozić, učitelj mentor
Dnevni tisak |
Razno |
> Općina Ivankovo |
> Net hr |
Škola |
> Škole hr |
> Matice-prijava |
> AZOO |
> CARNet |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |