KNJIŽNI FOND
Knjižnica zaključno s 31.12.2023. godine broji 4658 knjiga, 141 jedinicu audiovizualne građe, što čini ukupno 4795 jedinica knjižnične građe.
Knjižnica je pretplaćena na dječje časopise Smib, Modru lastu i Mak te na stručne časopise Jezik i Lađu. No, moguće je čitati i starije časopise koji se više ne naručuju poput Radosti, Prvog izbora, Prirode.
Knjižnična građa podijeljena je u dvije osnovne zbirke: posudbenu i referentnu. A posebna zbirka je zbirka AV-građe.
POSUDBA KNJIGA U KNJIŽNICI
Možete posuditi dvije knjige na rok od 15 dana. Uvijek se može produžiti rok posudbe ukoliko niste stigli pročitati.
REFERENTNA ZBIRKA
Sadrži: enciklopedije, leksikone, atlase, rječnike, razne priručnike – ne posuđuju se izvan prostora knjižnice.
KAKO PRONAĆI KNJIGU U KNJIŽNICI?
Na policama se nalaze oznake koje će olakšati snalaženje.
Učenički fond podijeljen je na:
M - Književnost za najmlađe (1. i 2. razred)
D - Dječja književnost (3. - 6. razreda)
O - Književnost za mladež (7. i 8. razred)
I – Igrokazi
N - Narodna književnost
Nastavnički fond (UDK - osnovne skupine) podijeljen je na:
0 - Opća djela
1 - Filozofija. Psihologija
2 - Religija
3 - Društvene znanosti
5 - Matematika. Prirodne znanosti
6 - Primijenjene znanosti. Medicina. Tehnologija
7 - Umjetnost. Zabava. Sport
8 - Jezici. Književnost
9 - Geografija. Biografija. Povijest
ŠTO MOŽEMO RADITI U KNJIŽNICI?
- Naučiti kako pronaći knjigu i koristiti knjižnicu
- Sudjelovati na radionici
- Dobiti pomoć oko pisanja referata, izrade plakata, odabira literature
- Baviti se istraživanjem
- Igrati društvene igre
- Koristiti računalo za razne edukativno - zabavne sadržaje
U knjižnici se mogu organizirati izložbe, susreti s književnikom, predstavljanja knjiga, organizirati boravak u slobodno vrijeme, obraditi tema po izboru i dogovoru s drugim učiteljima i nastavnicima
DJELATNOST KNJIŽNICE
Školska knjižnica je organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja kroz djelatnost knjižničnog osoblja nabavlja, obrađuje, čuva i daje na upotrebu građu radi zadovoljavanja obrazovnih, kulturnih, informacijskih i stručnih potreba korisnika.
Cilj djelovanja školskog knjižničara je obrazovanje i odgajanje uz pomoć knjižnične građe i stavljanje iste u punu funkciju odgojno - obrazovnog procesa, a zadatak odgojno-obrazovne funkcije jest da razvija individualne stvaralačke sposobnosti učenika i osposobljava pojedinca za samostalno učenje i permanentno obrazovanje.
Korisnici školske knjižnice su učenici i svi djelatnici škole.
Godišnji plan i program rada školske knjižnice temelji se na potrebama korisnika i istovremeno je odraz kontinuiranog rada na stvaranju prepoznatljive slike i identiteta škole te njenog kulturnog razvoja.
Sve aktivnosti školske knjižnice isplanirane su u skladu s idejom promoviranja škole, školske knjižnice Osnovne škole Antuna Gustava Matoša, kao mjesta promocije prava, ideja univerzalnosti, multikulturalnosti, demokracije i tolerancije prema svim vidovima i oblicima života.
Djelatnost knjižnice možemo podijeliti na odgojno-obrazovni rad, stručnu knjižničarsku djelatnost te kulturnu i javnu djelatnost. Svaku od tih djelatnosti nastojimo u okviru mogućnosti unaprijediti, osuvremeniti u skladu s potrebama korisnika, zahtjevima nadležnog ministarstva te zahtjevima zajednice u kojoj se živi.
Obrazac-zamolbe-roditelja-za-izostanak-ucenika-s-nastave.doc
Ispisnica iz skole.pdf
odluka.pdf
Ukupno: 293250
Ovaj mjesec: 782
Ovaj tjedan: 18