
|
Sat |
Od... do... | Odmor |
| PRIJE PODNE | ||
| 1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
| 2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
| 3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
| 4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
| 5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
| 6. | 12.25 - 13.10 | |
| POSLIJE PODNE | ||
| 1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
| 2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
| 3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
| 4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
| 5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
| 6. | 17.55 - 18.40 | |
Tradicija je bitno obilježje kulture nekog naroda. Nije genetski predodređena, ona se stvara prenošenjem (tradicijom). Važnost i povezanost tradicije s nastavom istražila sam u stručnom radu Tradicijska glazba u izvannastavnim aktivnostima s učenicima svoga razreda i kolegicama koje su imale iskustva u svom radu.
Mogućnosti povezivanja izvannastavnih akivnosti sa životom i izvan škole su velike: od korištenja pjesama i u životu izvan nastave, na izletima, sviranje instrumenata, praćenje glazbenih zbivanja u gradu i u zemlji, posjeti koncertima, izložbama, festivalima, sudjelovanje u folklornim skupinama, igranje zaboravljenih igara, poznavanje narodnih nošnje i običaja te drugo prikazala sam sam u ovom radu.
Ružica Suton mag. prim. educ.
TRADICIJSKA_GLAZBA_U_IZVANNASTAVNIM_AKTIVNOSTIMA,_strucni_rad_Ruzica_Suton.pdf
(3.43 MB)