preskoči na sadržaj
 

Poštovani posjetitelji stranice OŠ A. K. Miošića Donja Voća,

 

pozdravljam vas  u ime naših učenika, učitelja i u svoje osobno i upućujem vam riječi dobrodošlice nadajući se da će vam se svidjeti naša stranica iako na njoj ne možemo obuhvatiti sve aktivnosti iz poprilično duge  povijesti škole. Jer, organizirano školovanje u Voći započelo je još davne 1866.godine pa ćemo uskoro proslaviti 150.godišnjicu školstva.

Naša škola djeluje   na području od posebne državne skrbi obzirom da je Općina Donja Voća stekla taj status temeljem kriterija ekonomske nerazvijenosti , a sama škola ima status škole s otežanim uvjetima rada prema nizu kriterija koje je ispunila prema odluci Ministarstva znanosti,obrazovanja i sporta ,a koji nam, u značajnoj mjeri, otežavaju rad.

Škola je u svojim najboljim vremenima brojila i do 800 učenika, a danas ih ima svega 131 raspoređenih u 12 odjela na dvije lokacije – u matičnoj školi u Donjoj Voći te u područnoj u Gornjoj Voći.

Obje su škole građene prema standardima gradnje u šezdesetim godinama prošlog stoljeća te ,kao takve,arhitektonski ne zadovoljavaju potrebe modernog učenika bilo zbog viška učioničkog prostora obzirom na mali broj učenika u razredima ili manjka popratnih i specijaliziranih prostora. Zgrada područne škole obnovljena je 2001. godine,a matična škola čeka obnovu i dogradnju športske dvorane za što postoji sva potrebna dokumentacija, ali ne i dovoljno političke volje i financijskih mogućnosti lokalne samouprave.

No,prostorni uvjeti u matičnoj školi značajno su poboljšani u proteklih dvadesetak godina te je obnovljen podrumski prostor, kuhinja i blagovaonica,uređeni su sanitarni prostori,postavljen je parket u sve učionice kao i zidne obloge,a vodi se iznimna briga o unutarnjem uređenju kako bi se učenici u školi ugodno osjećali.Rekonstruirano je centralno grijanje i zamijenjena vanjska stolarija ,obnovljena rasvjeta po učionicama i napravljeno niz drugih poboljšanja kvalitete prostora.Nabavljeno je niz nastavnih sredstava i pomagala, uređene informatičke učionice, uveden e-dnevnik…

Naravno da je kvaliteta prostora važna,ali daleko nam je važnija kvaliteta poučavanja te se možemo pohvaliti da je sva nastava stručno zastupljena,a najbolji rezultat stručnosti naših nastavnika su učenici koji se upisuju u srednje škole i uspješno završavaju fakultete.

Mišljenja smo da sva djeca u državi zaslužuju podjednake uvjete školovanja, a naši posebice jer su uspješni u:

1)      likovnom stvaralaštvu (formiramo vlastitu galeriju učeničkih radova) u obje škole;sudjelujemo na likovnim kolonijama u zemlji i inozemstvu

2)      čuvari su prirode i ljubitelji čistog okoliša te se redovito uključuju u ekološke akcije,a u školi skupljamo boce,baterije i papir,štedimo vodu i struju te iz prikupljenih sredstava pomažemo socijalno ugroženim učenicima

3)      njegovatelji su tradicije i čuvari etnografskog blaga (imamo vlastiti etnografski muzej u PŠ, a   etnografski park u Donjoj Voći nismo uspjeli očuvati jer su eksponati propadali zbog vremenskih uvjeta;izrađujemo rječnik voćanskih riječi i izraza te kreiramo voćanski suvenir u obliku hižice od terakote i lika sv.Martina-zaštitnika naše župe i općine

4)      sudionici su mnogih međuopćinskih, županijskih  i državnih smotri i dobitnici potpore Ministarstva za obrt i malo poduzetništvo za projekte Učeničke zadruge „Hižica“ koji se svake godine umnažaju novim idejama

5)      uspješni su u  športskim natjecanjima, a posebice u ženskoj košarci

6)      sudionici su niza literarnih natječaja na dijalektnoj riječi koju posebno njegujemo

 

Mogli bismo nabrajati niz drugih, prepoznatljivih i samo naših aktivnosti i projekata od kojih naročito ističemo nastavne dane pri kraju školske godine koje provodimo u prirodi sa svim učenicima škole u osmišljenim aktivnostima upoznajući tako povijest i kulturu najužeg zavičaja i proslavljajući Dan škole na originalne načine bez dugih i iscrpljujućih priredbi, u zajedništvu s našim roditeljima, udrugama, suradnicima…

 

No, najvažniji cilj nam je dati našim učenicima dovoljno osnovnih znanja s kojima mogu uspješno nastaviti školovanje. Osim znanja dajemo im puno, puno ljubavi i razumijevanja, živimo s njima njihove praznike, rođendane, radosti, prve simpatije, njihove izlete, ljetovanja, strahove od ispitivanja, testiranja, nastupa…

Rastemo i razvijamo se s njima od prvog školskog dana do završne svečanosti u osmom razredu, pratimo ih i dalje na njihovim životnim putovima…

Svakog dana oplemenjujemo jedni druge i s radošću dolazimo na školska vrata.

No, svjesni smo činjenice da rezultati ne ovise samo o nama već i o pomoći i potpori učeniku kod kuće, o boljoj suradnji s roditeljima i široj zajednici.No,većina naših učenika, koji imaju slabije rezultate, nema mogućnost instrukcija ni značajniju podršku starijih vršnjaka ali su mnogi uključeni u mnoštvo izvanškolskih aktivnosti u kojima postižu izvrsne rezultate(nogomet,vatrogasna mladež,folklor,zbor,glazbena škola,karate…) te i na taj način dostojno prezentiraju svoje sposobnosti.

A i krajnji cilj nije nam ostvarivanje visokih rezultata na testovima nego kako učenike pripremiti da svoje sposobnosti stave u službu promišljanja i djelovanja na promjene suvremenog svijeta koji ih očekuje po izlasku iz svijeta školovanja.

Cilj nam je osposobiti ih za cjeloživotno učenje, a njihovo završavanje srednjih škola i fakulteta te uspješno snalaženje u životu potvrđuje da uspijevamo u našim nastojanjima.

 

Školu je od samostalnosti Hrvatske posjetio jedan od ministara prosvjete (Vladimir Strugar) kao i jedan predsjednik (Stjepan Mesić) te niz drugih uglednih osoba.

U njoj se održavaju likovne izložbe, promocije knjiga i druge svečanosti važne za širu društvenu zajednicu.

Velik je popis privatnih osoba i tvrtki koje su u neka bolja vremena pomagale školu,a u vrijeme opće krize teško je pronaći dobročinitelje.Županija varaždinska u svemu prati potrebe škole prema kriterijima ,a posebne potrebe rješava na zadovoljstvo obiju strana i u skladu s mogućnostima.

Kao i većina škola u skromnim sredinama,ni mi nemamo značajniju financijsku potporu naše općine.Ali to nas ne ne sprječava da radimo kvalitetno, puno i dobro što potvrđuju rezultati projekta samovrjednovanja i vanjskog vrjednovanja Nacionalnog centra za vanjsko vrjednovanje u kojima su pravi pokazatelji kvalitete našeg rada i odnosa s učenicima i roditeljima temeljeni na stvarnim rezultatima ,a ne pojedinačnim mišljenjima nedovoljno upućenih komentatora.

Pozivam i vas, poštovani posjetitelji naše stranice, da nam se javite vašim primjedbama i prijedlozima za poboljšanje našeg rada, vašim dobronamjernim kritikama i možebitnim pohvalama kako bismo i dalje radili najbolje za dobrobit naših učenika i lijepe nam domovine Hrvatske.

 

COVID-19

NASTAVNI SADRŽAJI

https://sptv.hr - SPORTSKA TELEVIZIJA

https://lektire.skole.hr/ - e Lektira


Tražilica



Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?





Korisne poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 2. 2021.

Ukupno: 98386




preskoči na navigaciju