Javni poziv za korištenje sportske dvorane
OSNOVNA ŠKOLA ANTE KOVAČIĆA
GORIČKI TRG 3
10299 MARIJA GORICA
KLASA: 372-01/20-01/2
URBROJ:238/19-120-20-1
FAKS: 01/3392-936
Marija Gorica, 14. 10. 2020.
Na temelju Statuta Osnovne škola Ante Kovačića, Marija Gorica, Odluke o ostvarivanju i korištenju vlastitih prihoda škola čiji je osnivač Zagrebačka županija („Glasnik Zagrebačke županije“ broj 33-II/13), Odluke o upravljanju i raspolaganju nekretninama, poslovnim udjelima i dionicama („Glasnik Zagrebačke županije“ broj 4/15 ), Odluke o izmjenama i dopunama odluke o upravljanju i raspolaganju nekretninama, poslovnim udjelima i dionicama („Glasnik Zagrebačke županije“ broj 35/15), te Pravilnika o korištenju školske sportske dvorane, Osnovna škola Ante Kovačića, Marija Gorica, objavljuje
JAVNI POZIV
za korištenje - najam termina sportske dvorane OŠ Ante Kovačića u šk. god. 2020./2021.
I.
Predmet natječaja je korištenje - najam školske sportske dvorane u vrijeme kad se u dvorani ne odvijaju aktivnosti predviđene Godišnjim planom i programom rada škole.
Korištenje školskih sportskih dvorana od strane vanjskih korisnika može se organizirati samo tijekom vremena kad učenici nisu u školi (vikend i večernji termina nakon završetka nastave radnim danom) s vremenskim odmakom koji će omogućiti da ne dolazi do susretanja vanjskih korisnika s učenicima i djelatnicima škole (primjerice 1 sat pauze između nastave i treninga). Trening je potrebno organizirati sukladno sljedećim uputama: https://www.hzjz.hr/wp-
content/uploads/2020/03/Preporuke_za_trening_pripremne_utakmice_u_zatvorenom_04_06.pdf
II.
Na ovaj poziv mogu se javiti svi zainteresirani punoljetni građani Republike Hrvatske bilo kao fizičke osobe - rekreativci ili kao predstavnici pravne osobe (udruga, klubova, organizacija) koji termine u sportskoj dvorani žele koristiti u šk.god. 2020./2021.
Ne može se organizirati trening na kojem bi zajedno trenirali učenici iz različitih razrednih odjela ili učenici zajedno s drugim osobama. Kod treninga učenika, zajedno mogu trenirati učenici iz istog razrednog odjela.
Prednost se daje treninzima i rekreaciji za seniore.
III.
Sportska dvorana se, u vrijeme kad se u dvorani ne odvijaju aktivnosti predviđene Godišnjim planom i programom škole, može koristiti isključivo za sportske aktivnosti.
IV.
Dvorana se daje u najam u sljedećim terminima, i to:
- radnim danom od ponedjeljka do petka od 12,20 – 21,30 h
- subotom (ukoliko budu popunjena 4 uzastopna termina).
Učionice se ne daju u najam tijekom proglašene epidemije COVID19.
V.
Cijena najma jednog sata (60 minuta) dvorane iznosi:
- za trening klubova, rekreativnih skupina i utakmica/natjecanja – 250 kn/h,
- polovinu dvorane iznajmljujemo po cijeni 250 kn/h. U slučaju da dva korisnika u isto vrijeme koriste dvoranu cijena se pojedinom korisniku umanjuje za 50%,
- cjelodnevni najam dvorane iznosi 2.500,00 kn.
- plaćanje: mjesečno po ispostavljenom računu za dugotrajni najam, odnosno po uplatnici za jednokratni.
VI.
Prednost u odabiru termina korištenja imaju korisnici koji plaćaju punu cijenu korištenja dvorane i oni koji unajmljuju termine na duži period.
VII.
Ovaj javni poziv otvoren je tijekom cijele školske godine 2020./2021.
VIII.
Ponuda mora sadržavati:
- osobne podatke podnositelja prijave (naziv i punu adresu, OIB, ime i prezime osobe za kontakt te telefonski broj ponuditelja)
- vrstu aktivnosti
- željeni termin i trajanje termina
- popis osoba, članova kluba ili grupe koji će koristiti dvoranu i njihove OIB-e
IX.
Rok podnošenja prijave je 5 dana prije planiranog početka korištenja dvorane, te se prije podnošenja prijave treba informirati o raspoloživosti termina.
X.
Ponude i rezervacije na adresu: OŠ Ante Kovačića, Gorički trg 3, 10299 Marija Gorica, s naznakom „Za korištenje - najam termina u sportskoj dvorani i klasičnim učionicama“ , elektroničkom poštom na: os.ante.kovacica@gmail.com ili telefonom: 01/3396-987.
XI.
O prihvaćanju prijave na javni poziv odlučuje ravnatelj škole u roku od 5 dana od dana primitka prijave.
Prigovor na Odluku ravnatelja podnosi se Školskom odboru u roku 3 dana od dana primitka iste.
XII.
Prijavitelj čija je prijava prihvaćena sklapa sa Školom Ugovor o korištenju-najmu sportske dvorane sukladno uvjetima propisanima u ovom javnom pozivu, Kućnim redom i ostalim općim aktima poslovanja OŠ Ante Kovačića, Marija Gorica.
NAPOMENA:
Vanjski korisnici u objekt ulaze kada nisu prisutni učenici i djelatnici škole. Obavezna je dezinfekcija ruku.
Korisnici su dužni poštivati postavljene epidemiološke mjere na sljedeći način: Ulaze na poseban ulaz – kroz garažu, na samom ulazu se preobuvaju i obuću stavljaju u vrećice koje nose sa sobom u dvoranu, prolaze kroz hodnik do dvorane i istim putem natrag.
Korisnici imaju pravo koristiti jedan sanitarni čvor. Svlačionice i tuševi se ne koriste.
Kontakt vanjskih korisnika s osobljem škole koje brine o korištenju školske sportske dvorane, ako se ne može izbjeći, skraćuje se na minimalno trajanje te provodi uz dosljedno održavanje distance od 2 m i korištenje maske za sve osobe.
Sve osobe nose masku cijelo vrijeme boravka u prostorijama škole osim kada to nije moguće zbog naravi sportske aktivnosti.
Ravnateljica
Jasna Horvat, mag.prim.educ.
„ŠeR - Školski e-Rudnik“. Riječ je o jedinstvenoj aplikaciji preko koje će zainteresirana javnost imati pristup određenome setu statističkih podataka iz e-Matice o svim školama u Hrvatskoj. Ova aplikacija veliki je korak prema digitalizaciji i dodatnom otvaranju Ministarstva znanosti i obrazovanja zainteresiranoj javnosti.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |