« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U sklopu Eko tjedna ovih dana odvijaju se brojne ekološke aktivnosti u školi i oko nje. Učenici s učiteljima izlaze u školski vrt, obavljaju jednostavnije proljetne radove i promatraju promjene u prirodi. Jedna od aktivnosti Eko tjedna je i Projektni dan škole s prigodnom temom Energija.
Projektni dan realiziran je u petak, 24. ožujka sa svim učenicima matične i područnih škola, učiteljima razredne i predmetne nastave i stručnim suradnicama.
Učenici razredne nastave matične i područnih škola radili su mlin na vodu, te vjetrenjače od kartona, kolaža i drvenih štapića. Na ovaj način prikazali su važnost vjetra, vode i sunca. Također, učenici su kroz igru učili o obnovljivim izvorima energije, izrađivali plakate i plesali uz pjesmu „Maestral“.
Učenici predmetne nastave u mješovitim skupinama kroz projektne radionice upoznali su mogućnosti pretvaranja sunčeve energije u toplinsku energiju. Istraživali su način pretvorbe mehaničke energije u električnu energiju i ispitivali da li je limun izvor električne energije. Napravili su eko-rječnik o energiji na njemačkom jeziku, plakate o zdravoj prehrani i učili kako naše tijelo dobiva energiju. Kroz projektne aktivnosti učenici su se također upoznali s načinom rada generatora i njegovih dijelova, izrađivali su mobil – pokretnu skulpturu i upoznali se s dostupnom knjižnom i neknjižnom građom o temi energije u našoj knjižnici.
Ciljevi Projektnog dana bili su objasniti pojam energije i prepoznati njenu važnost, razlikovati obnovljive i neobnovljive izvore energije, te razviti ekološku svijest učenika.
U prilogu prezentacija provedenih radionica Projektnog dana.