« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Škola stvaralaštva „Novigradsko proljeće“ je smotra stvaralaštva darovitih učenika osnovne škole koji se u sklopu izvannastavnih aktivnosti bave stvaralaštvom u jezično-umjetničkom području i učitelja koji su se istakli radom u jezično-umjetničkom području. Naša škola ove godine po drugi put sudjeluje na takvoj posebnoj i kreativnoj smotri.
Osnovni cilj Škole jest da učenici, a posebice učitelji-hospitanti prihvate drukčiji, suvremeniji način rada te da ga prenesu u svoje školske sredine.
U Osnovnoj školi „Rivarela“ u Novigradu od 6. do 13. travnja 2019. godine se po 30. put okupilo 320 učenika, 45 hospitanata s voditeljima u 24 radionice. Svaka radionica izrazila se na temu „Svjetlo“ i pokazala koliko kreativnosti mogu učenici pokazati kroz pet dana stvaranja. Sve radionice u svom radu ostvaruju unaprijed dogovorenu temu, koju dalje razrađuju izražajnim sredstvima karakterističnim za pojedino kreativno područje: riječ, zvuk, sliku i pokret.
Našu školu predstavljala je učiteljica likovne kulture Martina Štengl Šoić i učenica 7. razreda Magdalena S. koje su polazile u slikarsku – scenografsku radionicu. Voditelj radionice bio je Theodor de Canziani. Učenici su uvježbavali scenski pokret, izradu asamblaža, kaširanje, slikanje murala.
U četvrtak, 11. travnja u Crkvi Sv. Pelagija je održan koncert zbora, skladateljske i literarne radionice. Otvorena je izložba u Muzeju Lapidarium s radovima keramičarske, slikarske, fotografske i lutkarske radionice te grafičkih dizajnera.
U petak, 12. travnja učenici su gledali lutkarsku predstavu i prezentaciju izrade slikovnice i novina na internetu, kostimografske, slikarsko- scenografske, literarne, scenske i plesne radionice. U večernjim satima u Hotelu Laguna svoj rad su predstavili radijska, filmska i videodokumentarna radionica.