« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Završava četvrti tjedan nastave na daljinu. Nakon Uskrsa i Uskrsnog ponedjeljka učenici će se vratiti Nastavi na daljinu.
Svjesni smo kako Nastava na daljinu ne može u potpunosti zamijeniti redovnu nastavu u školi. Svi smo se našli u novoj i nesvakidašnjoj situaciji i treba imati razumijevanja za to.
Svi učenici koji su se obratili školi zbog nedostatka tehn. uvjeta dobili su potporu i pomoć. Ukoliko nije bilo uvjeta za rad, roditelji i učenici su to trebali i mogli prijaviti školi. Roditelj bi potpisao Izjavu (pod odgovornošću) o nepostojanju uvjeta i dobio uređaj za pristup nastavi.
Uočili smo kako ima učenika koji se ne uključuju ili se slabo uključuju u rad virtualnih učionica na Yammeru. Razrednici su kontaktirali roditelje ili će još neke i kontaktirati. Nastava na daljinu je isto što i redovna nastava trenutno. Neaktivnost treba opravdati. Molim vas, redovito pregledajte bilješke u e- dnevniku kako bismo mogli suradnički, zajedno, potaknuti vašu djecu na marljivost i redovitost.
Roditelj ne treba raditi umjesto učitelja, a naročito umjesto djeteta. Postoje načini na koje učenici mogu dobiti pomoć učitelja, ali se moraju obratiti učiteljima u virtualnoj učionici. Roditelj neka potiče i nadzire. Zadaće koje se postave poslije podne i nisu za isti dan.
(Ne)aktivnost i ( ne)rad će se i ocijeniti. Svaki učenik će dobiti bar dvije ocjene iz svakog predmeta - jednu za aktivnost, a drugu za izradu složenijeg zadatka (plakat,prezentacija, umna mapa, crtež, istraživački rad…) Zaključna ocjena će biti rezultat rada u redovnoj nastavi u školi i rada u nastavi na daljinu.
U predmetnoj nastavi je moguća i pisana i usmena provjera (usmena samo za Hrvatski jezik, Matematiku i Engleski jezik ukoliko je ocjena „na vagi“, nema elemenata za pozitivnu ili ikakvu ocjenu, te za odličan).
O kriterijima vrednovanja će učenike obavijestiti učitelji za svoje predmete.
Svima nam je isti cilj – načiniti od djece zdrave, marljive, odgovorne i samostalne odrasle ljude koji će činiti svijet boljim mjestom za život.
Tu smo za sva pitanja, savjete i pomoć. Slobodno nam se obratite.
Želim vam sretan Uskrs, dobro zdravlje i brz povratak u naše redovne aktivnosti koje ćemo sada, nadam se, svi više cijeniti!
Vaša ravnateljica
Lidija Grozdanović ,mag.prim.edu
P.S. Prilažem ispod upute Ministarstva znanosti i obrazovanja
Naglasci za roditelje/staratelje
S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge.
Iako je to teško s obzirom na okolnosti, od roditelja se u nastavi na daljinu očekuje više nego u nastavi u školi jer su oni odrasle osobe koje s učenicima imaju izravan svakodnevni kontakt te je dobro da budu upoznati i s načinima vrednovanja i ocjenjivanja, sad u nastavi na daljinu više nego inače. Naime, sad im je cjelokupni proces učenja i poučavanja vidljiviji nego kad se veći dio toga procesa odvijao u školi, ali i zato što dolazi do pomaka u načinu vrednovanja i ocjenjivanja.
Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – moramo biti svjesni da ni djeca ni roditelji ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. To u ovim uvjetima više nije tako i na takav se način roditelji trebaju postaviti i prema djeci.
Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene. Roditelji koji prelaze u pomoć koja to nije, štete razvoju odgovornosti i samostalnosti kod djece i umanjuju njihove šanse za samostalno snalaženje u procesu cjeloživotnog učenja i svakodnevnog rješavanja problema. Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi.
Pritom roditelji trebaju surađivati s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu.