preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Antun Mihanović" Nova Kapela

Login
E-dnevnik

Pristupna točka

Mrežni katalog knjižnice

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Projekti

Vremenska prognoza

Raspored zvonjenja

1.sat        8:00 – 8:45
2.sat        8:50 – 9:35

VELIKI ODMOR - 9:35 - 9:50

3.sat       9:40 – 10:25

VELIKI ODMOR - 10:25 - 10:40

4.sat         10:40 – 11:25
5.sat         11:30 – 12:15
6.sat         12:20 - 13:05
7.sat         13:10 - 13:55

KALENDAR RADA

 

Dokumenti škole

Raspored sati

Priloženi dokumenti:
Raspored sati po razredima.docx

Prijevoz učenika

Priloženi dokumenti:
UCENICI PUTNICI.docx

Korisni linkovi

 

 

 

Zakon o odgoju i obrazovanju

Protokol o postupanju u slučaju seksualnog nasilja

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obavijest
Autor: Lidija Grozdanović, 9. 4. 2020.

Poštovani roditelji, dragi učenici!

Završava četvrti tjedan nastave na daljinu. Nakon Uskrsa i Uskrsnog ponedjeljka učenici će se vratiti Nastavi na daljinu.

Svjesni smo kako Nastava na daljinu ne može u potpunosti zamijeniti redovnu nastavu u školi. Svi smo se našli u novoj i nesvakidašnjoj situaciji i treba imati razumijevanja za to.

Svi učenici koji su se obratili školi zbog nedostatka tehn. uvjeta dobili su potporu i pomoć. Ukoliko  nije bilo uvjeta za rad, roditelji i učenici su to trebali i mogli prijaviti školi. Roditelj bi potpisao Izjavu (pod odgovornošću) o nepostojanju uvjeta i dobio uređaj za pristup nastavi.

Uočili smo kako ima učenika koji se ne uključuju ili se slabo uključuju u rad virtualnih učionica na Yammeru. Razrednici su kontaktirali roditelje ili će još neke i kontaktirati. Nastava na daljinu je isto što i redovna nastava trenutno. Neaktivnost treba opravdati. Molim vas, redovito pregledajte bilješke u e- dnevniku kako bismo mogli suradnički, zajedno,  potaknuti vašu djecu na marljivost i redovitost.

Roditelj ne treba raditi umjesto učitelja, a naročito umjesto djeteta. Postoje načini na koje učenici mogu dobiti pomoć učitelja, ali se moraju obratiti učiteljima u virtualnoj učionici. Roditelj neka potiče i nadzire.  Zadaće koje se postave poslije podne i nisu za isti dan.

(Ne)aktivnost i ( ne)rad će se i ocijeniti. Svaki učenik će dobiti bar dvije ocjene iz svakog predmeta - jednu za aktivnost, a drugu za izradu složenijeg zadatka (plakat,prezentacija, umna mapa, crtež, istraživački rad…) Zaključna ocjena će biti rezultat rada u redovnoj nastavi u školi i rada u nastavi na daljinu.

U predmetnoj nastavi je moguća i pisana i usmena provjera (usmena samo za Hrvatski jezik, Matematiku i Engleski jezik ukoliko je ocjena „na vagi“, nema elemenata za pozitivnu ili ikakvu ocjenu, te za odličan).

O kriterijima vrednovanja će učenike obavijestiti učitelji za svoje predmete.

Svima nam je isti cilj – načiniti od djece zdrave, marljive, odgovorne i samostalne odrasle ljude koji će činiti svijet boljim mjestom za život.

Tu smo za sva pitanja, savjete i pomoć. Slobodno nam se obratite.

Želim vam sretan Uskrs, dobro zdravlje i brz povratak u naše redovne aktivnosti koje ćemo sada, nadam se, svi više cijeniti!

                                        Vaša ravnateljica 

                                        Lidija Grozdanović ,mag.prim.edu

P.S. Prilažem ispod upute Ministarstva znanosti i obrazovanja


Naglasci za roditelje/staratelje

S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge.

Iako je to teško s obzirom na okolnosti, od roditelja se u nastavi na daljinu očekuje više nego u nastavi u školi jer su oni odrasle osobe koje s učenicima imaju izravan svakodnevni kontakt te je dobro da budu upoznati i s načinima vrednovanja i ocjenjivanja, sad u nastavi na daljinu više nego inače. Naime, sad im je cjelokupni proces učenja i poučavanja vidljiviji nego kad se veći dio toga procesa odvijao u školi, ali i zato što dolazi do pomaka u načinu vrednovanja i ocjenjivanja.

Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – moramo biti svjesni da ni djeca ni roditelji ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. To u ovim uvjetima više nije tako i na takav se način roditelji trebaju postaviti i prema djeci.

Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene. Roditelji koji prelaze u pomoć koja to nije, štete razvoju odgovornosti i samostalnosti kod djece i umanjuju njihove šanse za samostalno snalaženje u procesu cjeloživotnog učenja i svakodnevnog rješavanja problema. Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi.

Pritom roditelji trebaju surađivati s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju