« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici 5.a razreda – Josip Benić, Ana Marija Čikardić, Andrej Didović, Lucija Didović, Patricija Dokuzović i učenik 6.b razreda Nikola Knežević sudjelovali su u eTwinning projektu na engleskom jeziku “Let’s go green!” sa školama iz Poljske, Turske i Španjolske.
Projekt je trajao cijelu školsku godinu, a zadatke su učenici rješavali i izrađivali svaki mjesec. Učenici su se predstavili prijateljima na Padletu, intervjuirali su bake i djedove o klimi i utjecaju čovjeka na okoliš u njihovo vrijeme prije 50 godina. Učenici su riješili upitnik o svome ugljičnom utjecaju na okoliš te su na kraju dobili postotak svoga utjecaja. Ugljični otisak mjera cjelokupne emisije ugljičnog dioksida (CO2) i drugih stakleničkih plinova uzrokovanih aktivnostima tijekom godine. Uočili smo da, s obzirom da učenici žive na selu, u Srednjem Lipovcu, imaju manji postotak negativnog utjecaja na okoliš nego učenici iz Turske, Španjolske i Poljske. Možete i vi izračunati svoj ugljični otisak rješavanjem upitnika na ovoj stranici https://footprint.wwf.org.uk/#/. Nakon što su učenici izračunali svoj ugljični otisak, odlučili su poduzeti mjere kako bi smanjili svoj negativan utjecaj i naveli su brojne ideje na stranici Tricider, klikom na stranicu možete pročitati njihove ideje. https://www.tricider.com/brainstorming/3F63nORpiwF;jsessionid=95nYr-K9CV9jF45LFUW3Zg
Učenici su izradili božićne čestitke svojim prijateljima, poslali ih u Tursku, Poljsku i Španjolsku, a i primili su čestitke svojih prijatelja iz tih zemalja. Jedan od zadataka bio je izraditi umjetnička djela koristeći materijale koji se mogu reciklirati. https://vimeo.com/686696470
Učenici su sudjelovali i na sastanku održanome preko Google meet aplikacije 13.5. na kojemu su i uživo upoznali prijatelje, predstavili se i izmijenili s njima iskustva rada na projektu.
Na kraju projekta, učenici su ilustrirali zajedničku priču; priču o životu plastične boce koju je naša učenica Lucija Didović napisala na hrvatskom jeziku, a uz pomoć učiteljice prevedena je na engleski jezik. Rečenice iz priče podijelili smo među učenici iz partnerskih škola i oni su ih ilustrirali. Priču možete pročitati i pogledati ovdje https://view.genial.ly/628f1998cdae9a00118db711/presentation-the-plastic-bottles-story
Tekst i fotografije: učiteljica engleskoga jezika Kristina Strinavić