preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Antun Mihanović" Nova Kapela

Login
E-dnevnik

Pristupna točka

Mrežni katalog knjižnice

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Projekti

Vremenska prognoza

Raspored zvonjenja

1.sat        8:00 – 8:45
2.sat        8:50 – 9:35

VELIKI ODMOR - 9:35 - 9:50

3.sat       9:40 – 10:25

VELIKI ODMOR - 10:25 - 10:40

4.sat         10:40 – 11:25
5.sat         11:30 – 12:15
6.sat         12:20 - 13:05
7.sat         13:10 - 13:55

KALENDAR RADA

 

Dokumenti škole

Raspored sati

Priloženi dokumenti:
Raspored sati po razredima.docx

Prijevoz učenika

Priloženi dokumenti:
UCENICI PUTNICI.docx

Korisni linkovi

 

 

 

Zakon o odgoju i obrazovanju

Protokol o postupanju u slučaju seksualnog nasilja

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prvi razred započeo s razrednim projektom "Roditelji/Djeca nam čitaju"
Autor: Dragana Haramustek, 3. 12. 2014.

Dana  28.studenog 2014.  s  početkom u 16 00 održali  smo naš prvi susret vezan za razredni projekt „Roditelji /Djeca nam čitaju“.


Cilj projekta je potaknuti u roditelja odgovornost za djetetov čitalački razvoj, poticati čitalačku motivaciju kao preduvjet za buduće samostalno čitanje te kod roditelja uspostaviti navike i oblike ponašanja koja će potaknuti dijete na samostalno čitanje i razumjeti važnost čitanja, razvijati vještine čitanja, čitanja s razumijevanjem.

Unaprijed je u dogovoru s roditeljima odabrana priča koju će roditelji čitati djeci, a ta je „Tri praščića“.

Geslo našeg prvog susreta bilo je :“Dođite praznih ruku,ali donesite svoje najbolje misli!“

Roditeljima je na početku dano na razmišljanje zašto je čitanje važno te koja je njihova uloga u razvoju čitalačkih sposobnosti njihova djeteta. Pozvani su da „zalijevaju“ svoje dijete riječima i knjigama tako da ono postane doživotni čitatelj (edukativni plakati ).

Da bi postali sjajni čitači moraju se upoznati sa „sedam ključeva“ čitanja s razumijevanjem. Za naš prvi susret isplanirali smo proći kroz dva ključa čitanja i to:

1.Stvaranje senzornih slika (plakat)

2. Predznanje (plakat)

Svi sudionici susreta su pozvani da razmišljaju NAGLAS, da pričaju, crtaju, glume  svoje senzorne slike,da  povežu  likove i događaje iz priče sa svojim osobnim životnim iskustvima, doživljajima, sjećanjima „Krenimo u čaroliju čitanja, otključajmo svoju maštu, zavirimo u naša sjećanja,vratimo se u prošlost i maštajmo o budućnosti!“

  • Biramo jednog roditelja koji će fotografirati i jednoga koji će zapisivati što smo novo naučili, upoznali nove riječi.
  • Roditelji čitači zauzimaju svoje mjesto , i kreću sa čitanjem priče uz napomenu da, ako netko od učenika/roditelja  postavi pitanje vezano za neku riječ ili želi nešto reći na osnovu onoga što je čuo, treba čitanje prekinuti i povesti razgovor o tome. Roditelji čitači su također dobili detaljne upute gdje trebaju zastati i što djecu pitati ,o čemu pričati.
  • Tijekom čitanja vodili smo zanimljive rasprave oko značenja pojedinih riječi, pričali svoja viđenja,sjećanja, crtali viđeno u mislima…
  • Nakon završetka čitanja dijelimo se u četiri skupine. Svaka skupina dobiva zadatke:
  • 1. Skupina – posložiti kartice s redoslijedom događanja
  • 2. Skupina- pokupiti sve crteže djece i staviti ih na plakat
  • 3. Skupina – pripremiti se za dramatizaciju najuzbudljivijeg dijela priče
  • 4. Skupina – iz dijelova riječi/rečenice ,složiti poruku priče i zalijepiti je na plakat

 

Po završetku rada svaka skupina je predstavila svoje uratke. Izveli smo zaključak na osnovu toga što smo novo saznali, čime smo obogatili svoje predznanje:“Što nisi znao prije čitanja ove priče,a sada znaš?“

Susret smo završili našom razrednom himnom,slatkišima i velikim osmijehom!

Ostale fotografije pogledajte u fotogaleriji!

Anka Maričević, učiteljica razredne nastave





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju