« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
RADNO VRIJEME ŠKOLSKE KNJIŽNICE
OŠ "ANTUN MIHANOVIĆ", NOVA KAPELA, BATRINA
Ponedjeljak - Petak- 08:00-14:00
ŠKOLSKA KNJIŽNIČARKA: Dragana Haramustek
Školska knjižnica je mjesto poticanja čitateljske i informacijske pismenosti!
U knjižnici se mogu:
- posuđivati knjige i slikovnice
- čitati časopisi
- koristiti stručna (referentna) građa
- pisati zadaća, referati itd.
Knjižnica se nalazi u prizemlju osnovne škole i zauzima 12 kvadrata. U knjižnici je smješteno oko 4000 knjiga, a redovno primamo časopise za nastavnike:
i učenike:
Sva knjižnična građa je računalno obrađena u knjižničnom programu METEL i tako je i posuđujemo, svaki učenik naše škole je član knjižnice i knjige posuđuje sa članskom iskaznicom.
Zbog manjka knjižne građe, učenici bi trebali lektirne knjige vratiti nakon 15 dana kako bi svi učenici istog razreda mogli pročitati zadani naslov.
Zakon o knjižnicama i knjižničnoj djelatnosti (NN 17/2019, 98/2019, 114/2022)
U sklopu projekta poticanja čitanja "Čitamo mi, u obitelji svi", školska je knjižničarka 10 svibnja 2013.g. posjetila područnu školu Seoce gdje je donijela naprtnjaču s knjigama i detaljnije upoznala učenike s projektom.
U PŠ Seoce tri učenika pohađaju treći razred ( od ukupno 8 učenika). Svi su bili radosni i s nestrpljenjem očekivali izvlačenje listića na kojima su bila ispisana njihova imena. Prvi učenik koji je ponio naprtnjaču doma bio je Mateo Kljukić. Mateov brat Filip također je prošle školske godine sudjelovao u projektu, tako da Mateu i njegovoj obitelji ovo neće biti prvi susret s knjigama iz naprtnjače.
Nakon upoznavanja s projektom, knjižničarka je održala radionicu Put knjige od autora do čitatelja na kojoj je učenike upoznala s osobama koje sudjeluju u nastanku knjige. Na kraju sata učenici su izrađivali ovitke svojih najdražih knjiga i lijepo prezentirali zašto im je baš ta knjiga svidjela dok su je čitali.