« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Projekt Uz čitanje riječi rastu ima za cilj približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.
Školska knjižničarka Dragana Haramustek i učiteljica razredne nastava Milka Škvorić Didović priključile su se eTwinnig projektu Uz čitanje riječi rastu / Words grow by reading.
Tijekom 2020./2021. godine raznim aktivnostima koje će provoditi s učenicima 4. razreda poticat će radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a. Poticati druge učenike škole, lokalnu zajednicu i širu javnost na razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena.
AKTIVNOSTI TIJKEOM GODINE/ OBILJEŽAVANJE ZANAČAJNIH DATUMA
MEĐUNARODNI DAN PISMENOSTI. 8. RUJNA
Prva aktivnost bila je obilježavanje Međunarodnog dana pismenosti (8.9.). Učenici su na satu Hrvatskog jezika s učiteljicom Milkom Škvorić Didović i knjižničarkom od papira izrađivali latice cvijeća na koje su ispisivali što najviše vole čitati, na kojim mjestima vole čitati i zašto je čitanje važno u životu. Učenici su napisali pregršt lijepih rečenica o važnosti čitanja koje možete pogledati na fotografijama.
MJESEC HRVATSKE KNJIGE, 15.10.-15.11.
Aktivnosti koje smo planirali u drugom polugodištu počeli smo ostvarivati u Mjesecu hrvatske knjige. "Posvojili" smo književnicu Zlatu Kolarić Kišur čiji roman Moja Zlatna dolina trenutno čitamo. Taj dječji roman bogatog sadržaja omogućio nam je da mu jedan sat u tjednu posvetimo barem jednu aktivnost. Prvo poglavlje čitali smo u školskom dvorištu uživajući u blagodatima jesenskog dana, igrajući Gumi-gumi, Školicu i Križić-kružić i rješavajući nastavni listić o glavnoj junakinji. Kada semo se upoznali s glavnim junacima priče, izrađivali smo pizzu od kartona na koju smo upisivali osobine glavnih likova.
16. listopada obilježili smo i Dan rječnika. Ispod krošnji stabala u školskom dvorištu u Rječnicima hrvatskog jezika istraživali smo nepoznate riječi iz romana, a zatim smo izrađivali informativne straničnike.
SVJETKI DAN ČITANJA NAGLAS, 3. VELJAČE
1. AKTIVNOST- učenici su se služili ulomkom iz romana Moja zlatna dolina te se okušali u pisanju blackaut poezije. Tema je bila šešir. Nakon pisanja pjesme, svatko je svoju pjesmicu pročitao naglas.
2. AKTIVNOST - čitateljski izazov
Učenici su čitali ulomke iz romana Moja Zlatna dolina na jedan od ponuđenih načina iz Čitateljskog izazova.
21. ožujka, SVJETSKI DAN PJESNIŠTVA
Svjetski dan pjesništva obilježili smo pisanjem dijamantne poezije na temu prijateljstva.
DAN DJEČJE KNJIGE
2. travnja-Svjetski dan dječje knjige obilježili smo literarno- likovnim izazovom pod nazivom Bajkoviti junaci 21. stoljeća. Učenici su opisivali i crtali bajkovite junake, kako i gdje žive i čime se bave u 21. stoljeću.
BAJKOVITI JUNACI U 21. STOLJEĆU-ZBIRKA UČENIČKIH LITERARNIH RADOVA
22. travnja- SVJETSKI DAN KNJIGE I AUTORSKIH PRAVA, DAN PLANETA ZEMLJE
Kako bismo obilježili Dan planeta Zemlje i Svjetski dan knjige, oslikavali smo kutije za stari papir prizorima iz knjige Moja Zlatna dolina. Kutija je ostala u našoj učionici i u nju ćemo odlagati stari papir.
PREDSTAVLJANJE KNJIGE MOJA ZLATNA DOLINA- Intervju s književnicom
Učenici 4. razreda odglumili s u kratki intervju s autoricom romana Moja Zlatna dolina, Zlatom Kolarić Kišur. U intervju možemo ukratko saznati detalje iz Zlatina privatnog i književnog života. Intervju se nalazi na linku:
https://www.youtube.com/watch?v=U1_74BdgWfA
SURADNJA S UČENICIMA 4. RAZREDA IZ DRUGIH ŠKOLA
Učenici 4. razreda poslali su jedanest razglednica na adrese škola čiji su učenici četvrtih razreda također sudionici ovog predivnog projekta. Razglednice su poslali u ime autorice romana Moja Zlatna dolina Zlate Kolarić Kišur. Budući da je Zlata najljepše dane svog djetinjstva provela u Požegi, na razglednici su učenici nacrtali požešku Katedralu Sv. Terezije Avilske. Nadamo se kao će razglednice stići na sve poslane adrese i kako će se svidjeti učenicima!
Fotografije učenika kojima smo poslali razglednice:
Juhuuuuu... stigli su nam straničnici iz PŠ Ivanovci
Danas su nam stigli pokloni od učenika PŠ Ivanovci, OŠ Ladimirevci. Učiteljica Marina Arambašić izradila je sa svojim učenicima straničnike koji su nas jako obradovali, osobito prekrasni citati koji će nas zasigurno motivirati na čitanje preko ljetnih praznika. Hvala im od srca!
ZAVRŠNICA PROJEKTA- TIHA KNJIGA ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE
Učenici su za završnicu projekta izradili tzv. tihu knjigu koju su namijenili budućim prvašićima za vježbanje motoričkih sposobnosti. Knjiga je izrađena od filca i u njoj se nalazi nekoliko zadataka koje bi učenicima popgle u razvoju intelektualnih sposobnosti.
Prezentacija knjige nalazi se na linku: