« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Na ovim stranicama možete pronaći sve važne informacije o školskoj knjižnici, lektiri, čitanju...
Stranice uređuje: Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka mentorica
Knjižničarka: Jasenka Marmilić - profesorica povijesti umjetnosti i komparativne književnosti i diplomirana knjižničarka
Telefon: 049/300-717, kućni 13
Telefax: 049 348 187
e-mail: jasenka.marmilic@skole.hr
Radno vrijeme:
ponedjeljak, srijeda i svaki drugi petak od 7,30 – 13,30
Upisni list knjižnice br. K-401/1 iz Upisnika knjižnica (Ministarstvo kulture i medija RH).
UKRATKO O POVIJESTI KNJIŽNICE
Današnja osnovna škola sagrađena je 1964. godine, no početak školstva na ovim prostorima seže još u 1867. g. kada se na molbu župljana Konobe, kako se tada zvalo Petrovsko, osnovala ''Narodna učionica''. Godine 1972. škola dobiva današnji naziv – OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko.
Razvojem školstva razvija se i knjižnica i knjižnična djelatnost. Školsku knjižnicu ustrojio je vlastelin iz Pretkovca, gospodin Veiser. Spomen zbirka sadrži nekoliko vrijednih primjeraka knjiga iz 19. stoljeća te svjedoči o postojanju knjižnice u školi. Inventarna knjiga počinje se voditi od 3.10.1970. g. kada je u nju upisana prva knjiga.
Lokacije knjižnice su se mijenjale: od kabineta u učionici za hrvatski jezik, prostora u prizemlju u kojem je bio smješten i ured stručne suradnice edukacijske rehabilitatorice, do samostalnog prostora u podrumu. U jesen 2007. g. adaptiran je novi, veći i funkcionalniji prostor, nabavljen je najnužniji namještaj i obogaćen knjižni fond.
U knjižnici su povremeno radili učitelji koji su tako popunjavali satnicu, a tek od 2004. g. škola zapošljava diplomiranog bibliotekara na pola radnog vremena.
Od tada pa do danas knjižnica ima jasan put razvoja od male školske knjižnice do suvremenog kulturnog i informacijskog središta škole koje nastoji odgovoriti svim zahtjevima suvremenog obrazovanja. Cjeloživotno učenje odražava se u školskoj knjižnici koja uspješno slijedi sve izazove na području IKT-a, novih paradigma poučavanja te kulturnog i javnog života škole i mjesta.