« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U školskoj godini 2020./21. naša se škola prvi put uključila u eTwinning, platformu za projekte, učenje i razmjenu znanja.
Kako je 2021. proglašena Godinom čitanja, uključili smo se u projekt školskih knjižničara RH: ''Godina čitanja 2021.'' koji je na eTwinningu pokrenula i osmislila Snježana Kovačević, stručna suradnica knjižničarka u OŠ Zlatar Bistrica. U projekt je trenutno uključeno 80-ak knjižničara i učitelja iz Hrvatske u osnovnim i srednjim školama koji sudjeluju kao projektni partneri. Tijekom projekta sudionici sudjeluju u različitim poticajnim i kreativnim aktivnostima za poticanje čitanja i usvajanje čitateljskih vještina.
CILJ PROJEKTA
Cilj projekta je obilježavanje Godine čitanja te usvajanje i razvijanje čitateljskih vještina, ljubavi prema čitanju i poticanje čitanja među učenicima od najranije dobi kao i razvijanje vještina cjeloživotnog učenja i aktivnoga čitanja.
Škole partneri uključene su u projekt aktivnostima koje se provode do ožujka 2022. godine, a realizirane aktivnosti potkrijepljuju se fotografijama, videima, prezentacijama, izradom digitalnih materijala korištenjem digitalnih alata, plakatima učenika, posterima, digitalnim knjigama, brošurama i drugom dokumentacijom. Škole partneri, tj. školski knjižničari surađuju tijekom projekta koristeći se suradničkim digitalnim alatima kao što je Padlet, TwinBoard, videokonferencije, chat, forum, društvene mreže i slično. Učenici rade u skupinama i timovima, čitaju, izražavaju se na kreativan način, bave se istraživačkim radom.
OČEKIVANI REZULTATI
Učenici će: -naučiti komunicirati i surađivati s učenicima partnerskih škola
- poboljšati svoje sposobnosti pismenog i usmenog izražavanja na engleskom kao stranom jeziku
- razvijati informacijsku i medijsku pismenost
- poboljšati digitalnu pismenost korištenjem različitih digitalnih alata
- primijeniti sigurno i odgovorno korištenje Interneta (eSafety)
- usvojiti vještine cjeloživotnog učenja: komunikacija, suradnja, pisano i usmeno izražavanje
Učitelji/ školski knjižničari će:
- implementirati nove nastavne metode
- poboljšati suradnju učenika u razredu
- koristiti razne digitalne alate
- omogućiti učenicima komunikaciju u stvarnim životnim situacijama u suradničkim aktivnostima i online aktivnostima
- razmjenjivati iskustva s projektnim partnerima
- „otvoriti” svoju učionicu/knjižnicu dijeleći rad svojih učenika s
projektnim partnerima i školom
Škole partneri će:
- doprinijeti kreativnosti i pedagoškoj inovativnosti
- promovirati djelatnost školske knjižnice
- promovirati vrijednosti eTwinninga/eTwinning škola
- promicati upotrebu digitalne tehnologije u sigurnom digitalnom okruženju
- poticati suradničko učenje
- poticati kontinuirani profesionalni razvoj učitelja
- identificirati partnerske škole za buduće projekte
U projekt su uključeni učenici 3.a razreda s učiteljicom Andrejom Cigula te učenici 5.-8. razreda s učiteljicama hrvatskog jezika Antonijom Čekolj i Brankicom Matijašec. Koordinatorica projekta je Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka.
Čitanje povećava emotivnu inteligenciju i toleranciju. Puno je različitih emocionalno-spoznajnih, stručnih i korisnih razloga za poticanje čitanje, ali jednako tako je važno čitanje koje razvija samosvijest, samopouzdanje i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive, vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca i opće dobro zajednice.
Čitajmo da ne ostanemo bez riječi!
(Preuzeto s eTwinning stranice projekta)
Projekt je dobio Nacionalnu oznaku kvalitete 4. srpnja 2022.
Stranicu uredila Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka