preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Login
Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Kako provodite zimske praznike?




Korisni linkovi

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka roditelji svih učenika OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko dali su pisanu suglasnost za objavu fotografija i osobnih podataka učenika.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 6. 2015.

Ukupno: 148863
Ovaj mjesec: 940
Ovaj tjedan: 82
Danas: 34
 

 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROVEDBENI PLAN ORGANIZACIJE I ODRŽAVANJA NASTAVE OD 7. RUJNA 2020.
Autor: JASENKA MARMILIĆ, 4. 9. 2020.

U nastavku je Provedbeni plan organizacije i održavanja nastave od 7. rujna 2020.


Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Petrovsko 58

PRO Slatina,

Slatina Svedruška 38

 

 

PROVEDBENI PLAN ORGANIZACIJE I ODRŽAVANJA NASTAVE OD 7. RUJNA 2020.

(PROTOKOL I PREPORUKE ZA POSTUPANJE U SUZBIJANJU EPIDEMIJE COVID-19)

 

Radno vrijeme škole:   od 6.00 do 19:00 sati

Domar na posao dolazi u 6. 00 sati- otvara školu i sve učionice. Radno mjesto napušta u 14. 00

1.spremačica  na posao dolazi u 7,00 sati, provjetrava sve prostorije ( učionice, urede, zbornicu), zatvara u 7.20 . Posprema i dezinficira sanitarne čvorove nakon uporabe. S poslom završava u  prvoj smjeni  u 10:30. Vraća se u popodnevnoj smjeni u 14:30 i ostaje do 19:00.  U B smjeni dolazi 7-10, te 14.30 -19 h.

2. spremačica  dolazi na posao u 12 sati, obilazi sanitarne čvorove i sve učionice te dezinficira prostore. Radno mjesto napušta u 16sati ( nakon dezinfekcije učionica, sanitarnih čvorova, hodnika, ureda i zbornice). U drugom tjednu dolazi u 11:30 i ostaje do 15:30.

Svi zaposlenici po dolasku na posao i ulasku u zgradu dezinficiraju potplate, dezinficiraju mobitele dezinfekcijskim sredstvima i  mjere tjelesnu temperaturu. Tjelesnu temperaturu mjerit će domar ili tajnica u matičnoj školi, a spremačica u Slatini  te voditi  evidencijsku knjigu o vrijednostima izmjerene tjelesne temperature te eventualnom postojanju respiratornih simptoma.

Učitelji na hodnicima i kod prijema učenika obavezno nose maske.

Ostali djelatnici na hodnicima, kod prijema učenika i eventualnih prijema roditelja nose maske.

Knjižnica

- knjižničarka-– posudba knjiga na način da knjižničarka u dogovoru s učiteljima HJ  i RN dogovara potrebne knjige, daje ih učiteljicama koje će ih podijeliti učenicima u razrednim odjelima (učionice). Povrat na isti način.

 

U OŠ  Petrovsko nastava za sve učenike počinje 7. rujna 2020.u školi. ( Model A)

Uz suglasnost MZO-a nastavni sat traje 40 minuta.

Učenici predmetne nastave ( od 5. do 8. razreda) s nastavom počinju u prijepodnevnom turnusu, a razredne nastave u poslijepodnevnom turnusu.

 

RASPORED PRIJEVOZA

Ponedjeljak 7.9.

 5.-8. r prije podne

1.- 4. r poslije podne

 SLATINA RADI U DVIJE SMJENE OVE GODINE !!!

 

Petrovsko

Ujutro

Polazak autobusa prema školi – Stara Ves, Svedruža, Đok, Slatina, Petrovsko, Preseka,

 

Tkalci 6.45

Bus mora ići do Đoka!!

 

Odlazak autobusa iz škole

  PETROVSKO  13:15

 

 Popodnevna smjena  1.- 4. r

 

Polazak autobusa prema školi:

 Tkalci  12.45

 

Odlazak autobusa iz škole u 15:30 Petrovsko

 

PRIJEVOZ UČENIKA OŠ PETROVSKO OD 8.9.2020.

 

Petrovsko      A. smjena  5.- 8.r ujutro

Ujutro

 DOVOZ – Stara Ves, Svedruža, Đok, Slatina, Petrovsko, Preseka, - bus mora ići do Đoka! 

Tkalci 6.45

ODVOZ iz škole–

    13:15 s Petrovskog

 

 Popodnevna smjena  1.- 4. r

Dovoz u školu

 Tkalci  12.45

Odvoz iz škole 17.35 kad je 5 sati ( UT SRI, PET)

            18:25 kad je 6 sati   (Pon i čet )

 

 

SLATINA

 Ujutro 

Dovoz u školu

1. U busu  uč. s Petrovskog

 Tkalci 6 :45

2. Taxi Gredenc 6:55

 Odvoz iz škole

Bus za Štuparje i Taxi za Gredenec u  11:30 ( UT;SRI I PET)

                                                                   12 :15 ( pon i čet)

 

Poslije podne

 Dovoz

1-         Bus ( Isti kao za uč.s Petr.)  Tkalci 12.45

2-         Taxi  Gredenec  13:00

 

Odvoz

 Bus  (  uč. S PETR)  u  17.35 kad je 5 sati ( UT SRI, PET)

                                       18:20 kad je 6 sati  (  Pon i čet )

 

B.smjena  1.-4.r ujutro

 

Petrovsko  i Slatina  razredna nastava

 Dovoz u školu

1.         BUS    Tkalci 6:45 

2.         Taxi Gredenec 6:55

 

 Odvoz :

BUS    i Taxi   11:35 ( UT;SRI;PET)

                        12:20 ( PON, ČET)

 

Petrovsko 

Poslije podne  

Dovoz u školu (5. - 8.r.)

-Bus  Tkalci  11:45

SLATINA

Bus Stara Ves 12:45

Taxi  Gredenec  13:00

 

          Odvoz kućama

   Petrovsko i Slatina

 

BUS Petrovsko   i taxi  Slatina 18:20 ( pon i čet)

Bus  Petrovsko sve dane u 18:20

 Bus Slatina i Taxi  17:35 ( UT; SRI; PET)

 

 OVO JE PRIVREMENI  VOZNI RED ZBOG NESTALNOSTI RASPOREDA

                                         Postupanje  7. rujan 2020.

-o rasporedu i postupanju razrednici obavještavaju učenike u virtualnim učionicama  i web  stranici škole 

PREDMETNA NASTAVA

Raspored ulaska u školsku zgradu

Nastava započinje u 7.30

Glavni  ulaz

  • Učenici ulaze u pratnji učitelja po razredima

 

RASPORED ULASKA U ŠKOLSKU ZGRADU

  1. Ulazna vrata otvaraju dežurne/razredne/predmetne učiteljice ( PN i RN). Svaka okuplja učenike  razreda u kojem predaje 1. sat. Učenici zajedno s učiteljicom odlaze do garderobnih ormarića, obuvaju papuče, odlažu stvari te prije ulaska učionice dezinficiraju ruke, ulaze u učionicu i borave u njoj tijekom cijelog nastavnog dana.
  2.   Učenici koji zakasne na termin ulaska u školu njegovog razrednog odjela čekaju dok svi uđu u zgradu te ulaze posljednji. U pravilu učenici bez poziva učitelja/učiteljice ne ulaze u zgradu.

 

  1. Nastava informatike odvijat će se za predmetnu nastavu u učionici informatike uz pridržavanje svih epidemioloških uputa i mjera. Nastava informatike za razrednu nastavu odvijat će se u njihovim matičnim učionicama sve dok učenici neće trebati koristiti računala.

 

  1.  

Učenici koji ne pohađaju izbornu nastavu ( njemački, vjeronauk) te imaju slobodni sat isti provode u prostoru škole u društvu i pod nadzorom.

 

  1. Raspored garderobnih ormarića: ( koliko je bilo moguće učenici su zadržali svoje garderobne ormariće)

-uč.5.r vraćaju svoje ključeve koje dobivaju prvašići. Petaši dobivaju ormariće bivših osmaša.

 

                        RASPORED IZLAZA IZ ŠKOLSKE ZGRADE

Učenici izlaze iz škole po utvrđenom rasporedu u pratnji učitelja/učiteljice koji im je imao zadnji sat . Pred školom se formira kolona po razrednim odjelima, održavajući razmak i u pratnji dežurnog učitelja odlaze na stanicu.

 

                   RASPORED TRAJANJA NASTAVE

 

PREDMETNA NASTAVA

PRIJE PODNE                                                                  

1. 7:30 – 8:10

2. 8:15 – 8:55

3. 9:05 – 9:45

4. 9:55 – 10:35

5. 10:40 – 11:20

6. 11:25 – 12:05

7. 12:10 – 12:50

 1.Odmor – 5. i 7.r- hrana

2.Odmor – 6. i 8.-hrana

 

POSLIJE PODNE

1. 12:30 - 13:10

2. 13:15 - 13:55

3. 14:05 - 14:45

4. 14:55 - 15:35

5. 15:40 - 16:20

6. 16:25 - 17:05

7. 17:10 - 17:50

 

  RAZREDNA NASTAVA

 PRIJE PODNE

1. 7:30 – 8:10                                                                                                 

2. 8:15 – 8:55

3. 9:10 – 9:50                                                              

4. 9:55 – 10:35

5. 10:40 – 11:20

6. 11:25 – 12:05

 

 

POSLIJE POPODNE:

1. 13:30 - 14:10

2. 14:15 – 14:55

3. 15:10 – 15:50

4. 15:55 – 16:35

5. 16:40 – 17:20

6. 17:25 – 18:05

 

 RASPORED UČIONICA

Razredna nastava u matičnoj školi zadržava svoj razred po dosadašnjem rasporedu.

U Slatini  1. razred je u jednoj smjeni u „maloj „učionici,  a u „velikoj“učionici je 2 r.

 Kombinirani odjel  je sam na smjeni , u „velikoj „ učionici.

 

Predmetna nastava:

Matične učionice  5.a – uč. za HRV

                                   5.b -uč. za MAT

                                    6.a -uč. Za ENG

                                    6.b- uč .za GEO

                                    7.r-uč. za GLAZ

                                    8.r- uč. za FIZ

                                                                                                                    

                                         OPĆE PREPORUKE

Djeca i roditelji

Roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u ustanovu te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u ustanovu, već se javljaju ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici starije dobi sami mjere temperaturu. Učenici viših razreda mogu samostalno mjeriti tjelesnu temperaturu i zapisati u dnevnik temperature.

 

 Učenicima od 1. do 4. razreda OŠ, kao i učenicima s teškoćama u razvoju koji svladavaju posebne programe preporuka je da svaki dan prije odlaska u ustanovu roditelj u djetetovu bilježnicu upiše vrijednost izmjerene temperature kod djeteta.

Bilježnicu roditelj/dijete donosi sa sobom u ustanovu, a učitelj svakodnevno provjerava.

 

Kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu te kod pojave akutnih simptoma zarazne bolesti (npr. kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, proljev, povraćanje) neophodno je djetetu u školi izmjeriti tjelesnu temperaturu. Ako učenici razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelji odmah obavještavaju roditelje/staratelja, koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete. Dijete će roditelje pričekati u izoliranoj prostoriji.( prostorija psihologa). S djetetom čeka raspoloživi djelatnik škole.

 

Znakovi koji upućuju na moguću zarazu COVID-19:

 

• povišena tjelesna temperatura (po pazuhom > 37,2)

• simptomi respiratorne bolesti - kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja

• poremećaj osjeta njuha i okusa

• gastrointestinalne smetnje (proljev, povraćanje i bol u trbuhu, posebno kod manje djece).

 

Učenici sa znakovima svih drugih zaraznih bolesti koje se prenose uobičajenim socijalnim kontaktom također ne dolaze u ustanovu.

 

Upute za korištenje osobnih zaštitnih maski

 

Maske se moraju koristiti samo u osobne svrhe.

Neophodno je i dalje se pridržavati svih propisanih higijenskih mjera, naznačenih u preporukama HZJZ-a.

Čak i tijekom nošenja maske za lice potrebno je prema preporuci SZO-a održavati razmak između osoba od 2 m.

Pri stavljanju maske treba voditi računa o tome da se uz lice stavlja uvijek unutarnja strana maske.

Jednu masku nosi samo jedna osoba, nošene maske ne smiju se dijeliti s drugima.

Prije prve uporabe maske je poželjno oprati ili barem izglačati glačalom podešenim na temperaturu za glačanje pamučnih/lanenih materijala.

Prije i nakon stavljanja maske ruke je potrebno temeljito oprati sapunom ili dezinficijensom.

Maska treba pokriti usta, nos i dio lica, a na rubu mora što tješnje pristajati kako bi se što je više moguće smanjio protok zraka izvan maske.

Kod prve uporabe trebalo bi provjeriti propušta li maska dovoljno zraka kako bi što je manje moguće sprečavala normalno disanje.

Navlaženu masku potrebno je skinuti i zamijeniti novom, suhom.

Na vanjskoj strani maske potencijalno se može naći virus.

Kako bi se spriječila kontaminacija ruku, treba izbjegavati dodirivanje vanjske strane maske.

Nakon skidanja masku treba odložiti u vrećicu ili slično i dobro je zatvoriti ili je odmah oprati.

Kako bi se spriječila pojava plijesni, nije preporučljivo masku dugo čuvati zatvorenu nakon nošenja.

Maske bi se nakon jednog nošenja trebale u idealnim uvjetima oprati na 95 stupnjeva, a najmanje na 60 i temeljito posušiti.

Ako postoje upute proizvođača, obvezno ih se i u cijelosti treba pridržavati.

 

Svaki će učenik dobiti po dvije zaštitne maske te je dužnost roditelja brinuti o higijeni maske te o tome da učenici redovito nose maske u školu.

 

Postupanje u slučaju sumnje na zarazu

Kod pojave navedenih znakova bolesti učenik ili djelatnik ostaje kod kuće, javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine, odnosno pedijatru koji odlučuje o testiranju prema liječničkoj indikaciji. O navedenom roditelj ili djelatnik telefonom obavještava ustanovu.

Ako se znakovi bolesti jave tijekom boravka u ustanovi, odmah treba pozvati roditelja te učenika izolirati u prikladnoj prostoriji do dolaska roditelja. Oboljeli djelatnik odmah napušta ustanovu.

Ravnatelj odmah javlja nadležnom epidemiologu/školskom liječniku:

Svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 (dva i više djelatnika i/ili djece/učenika sa sumnjom iz iste sobe/učionice/hodnika i sl.) kao što se to radi i u slučaju drugih zaraznih bolesti koje se obavezno prijavljuju u Republici Hrvatskoj, a prema Listi zaraznih bolesti čije je sprečavanje i suzbijanje od interesa za Republiku Hrvatsku svaku pojedinačnu potvrđenu infekciju COVID-19 koju djelatnik, odnosno roditelji imaju obavezu žurno javiti ravnatelju ustanove.

Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s odgojno-obrazovnim radom, dok se kod grupiranja osoba sa znakovima bolesti  postupa sukladno mišljenju liječnika.

Kada se kod učenika ili djelatnika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa što, između ostalog, znači da se za sve osobe kod kojih se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kada je osoba mogla biti zarazna izriče mjera aktivnoga zdravstvenog nadzora u samoizolaciji.

Putovanje u školu javnim ili organiziranim prijevozom

U javnom prijevozu učenici se trebaju pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz (nošenje maske u javnom prijevozu i održavanje fizičke distance, sjedenje svaki put na istom mjestu, grupirani prema razrednim odjelima) .

Dodirivanje lica

Učenike treba učiti i podsjećati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice te da ne stavljaju ruke i predmete u usta; u skladu s njihovom razvojnom dobi.

Kihanje i kašljanje

Učenike treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju baciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju.

Pribor za jelo

Izbjegavati dijeljenje čaša, šalica, posuđa i pribora za jelo s drugim osobama. Potrebno je da svatko ima bocu za vodu, te izbjegava dijeljenje iste.

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture će se održavati koliko god je moguće na otvorenom.

Korištenje školske knjižnice

Učenici samostalno ne odlaze u knjižnicu, već će učenici moći posuđivati knjige iz školske knjižnice na način da će knjižničarka u dogovoru s razrednim učiteljima i učiteljicama HJ dolaziti u razredni odjel. Povrat knjiga će se također vršiti u razrednom odjelu na način da će učenici posuđene knjige dati učiteljima.

Rad stručne službe s djecom

Školski preventivni programi kao i podrška učenicima u učenju i odgoju koje provode stručni suradnici u školi provodit će se individualno u radnim prostorima stručnih suradnika uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.

 

                                                               OSTALO

Učionice i svi školski prostori će se redovito čistiti,  dezinficirati te provjetravati prije i poslije nastave.

Moguće su kraće šetnje u krugu škole uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.

Sve daljnje upute prilagodit će se aktualnoj epidemiološkoj situaciji kao i svim preporukama relevantnih institucija. 

 Ovaj Plan će biti poslan ŠO, VR , objavljen na web stranici škole i Yammeru nakon usvajanja na Učiteljskom vijeću .

Provedbeni plan sastavilo je Povjerenstvo imenovano od ravnateljice škole, a čine ga

 

 Vesna Mikša, razrednica 1.r,

Andreja Cigula, razrednica 2.r,

Irena Šimunović, razrednica  3.r,

Božena Tihava, razrednica 4,r,

Brankica Matijašec, razrednica 5.a

Antonija Čekolj, razrednica 5.b

Andreja Kranjčec, razrednica 6.a

Katarina Muranić, razrednica 6.b

Ivica Brkić, razrednik 7.r

Anita Pacak, razrednica 8.r

Vlasta Ptičar , razrednica 1.r u Slatini

Tina Zorko, razrednica KRO 3.i4. r u Slatini

Nevenka Vodolšak-Pavić, stručna suradnica i

 Andrijana Osredečki, ravnateljica.

 

 Ovaj Provedbeni plan usvojen je na Učiteljskom vijeću 3.9.2020.

Učitelji su sukladno ovom Planu objavili Protokole o postupanju na web stranici škole. 

 

                                                     Ravnateljica : Andrijana Osredečki





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju