« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici su petih i šestih razreda zajedno sa svojim učiteljicama Anitom Pacak, Anom Potrebić, Antonijom Čekolj te Brankicom Matijašec 18. ožujka 2022. godine realizirali izvanučioničku nastavu u Zagrebu.
Došavši u Zagreb, prvo su razgledali Glavni željeznički kolodvor. Potom su posjetili Tiflološki muzej gdje su se kroz edukativnu radionicu upoznali s pismom za slijepe i slabovidne osobe te ušli u Tamnu sobu. Tamna soba, kao što joj ime govori, u potpunom je mraku. Njome se učenicima približila i osvijestila nemogućnost primanja informacija iz okoline pomoću vida. S druge strane, svatko je imao mogućnost osvijestiti i upotrijebiti sva svoja ostala osjetila – sluh, njuh, okus i opip. Učenici su Tiflološki muzej prepoznali kao instituciju koja posjeduje dokumentiranu zbirku koja služi znanstvenim istraživanjima, obrazovanju te upoznavanju posebnosti slijepih i slabovidnih osoba. Jedan je od rijetkih specijalnih muzeja u Europi koji se bavi problematikom osoba s invaliditetom, poglavito osoba oštećena vida.
Uslijedio je posjet Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti. Učenici su naučili da je Akademija najviša hrvatska znanstvena i umjetnička institucija čiji je utemeljitelj bio je Josip Juraj Strossmayer. Upoznali su se s kulturno-povijesnom i tradicijskom baštinom našega naroda razgledavši Baščansku ploču. Osvijestili su da je jezik temelj nacionalnoga identiteta i kulture.
U laganoj šetnji razgledali su uži centar grada. Stanku za ručak iskoristili su u McDonald'su.
Boravak u Zagrebu nastavio se u CineStaru gdje su učenici uživali u animiranom filmu Raya i posljednji zmaj. Usustavljali su znanje o filmu, prepoznavali filmska izražajna sredstva, uspoređivali glavna obilježja i sastavnice umjetničkih filmskih ostvarenja te osnovne načine na koje su sadržaji stvarnoga ili izmišljenoga života obrađeni u filmu te pri tome njegovali ljubavi prema filmskoj umjetnosti i razvijali pozitivan i neovisan kritički odnos prema filmskom stvaralaštvu.
Puni dojmova, obogaćeni novim znanjima te veselog raspoloženja vratili su se svojim kućama.
učiteljica voditeljica: Brankica Matijašec