« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 1.a razreda proveli su 14. ožujka 3 sata u školskoj knjižnici. Ponovili su ono što već znaju o posuđivanju i čuvanju knjiga, slušali priču i razgovarali o njoj, igrali se i izradili svoju prvu slikovnicu.
Dan proveden u školskoj knjižnici za učenike je započeo ponavljanjem o pravilima posuđivanja knjiga. Pokazalo se da prvaci često dolaze u knjižnicu i znaju kako se knjige posuđuju, te kako se moraju čuvati.
Nakon toga, knjižničarka je učenicima pročitala bajku ''Ukleti kraljević''. Učenici su slušali pažljivo, pa su znali odgovoriti na sva pitanja vezana uz priču. Slijedili su pismeni zadaci koje su učenici također uspješno riješili.
Kako se može provoditi slobodno vrijeme, bila je sljedeća aktivnost za učenike. Sjedeći u krugu, bacali su lopticu i izgovarali imena članova svoje obitelji te svoja zaduženja u obitelji. Razgovaralo se o načinima provođenja slobodnog vremena u obitelji.
Zatim su učenici dobili zadatak: izraditi svoju prvu slikovnicu. Tema slikovnice bila su slova učeničkih imena. Svatko je dobio unaprijed pripremljenu malu uvezanu knjižicu. Djeca su izrađivala slikovnicu koristeći se pastelama, bojicama i kolažem.
Nakon izrade slikovnice, svaki učenik sjeo je na ''autorski stolac'' i predstavio svoju slikovnicu. Ostali su mu postavljali pitanja vezana uz rad.
Na kraju druženja, učenici su ocijenili satove provedene u knjižnici.
Ovakvim načinom rada učenici stječu znanja vezana uz knjižnicu, upoznaju knjigu kao motivacijsko sredstvo za različite aktivnosti, uče kako korisno provoditi slobodno vrijeme, druže se i razvijaju samopouzdanje i komunikativnost.