« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici su 7.a i 8.a razreda zajedno sa svojim učiteljicama Anitom Pacak, razrednicom 7.a razreda, te Brankicom Matijašec, razrednicom 8.a razreda, 22. listopada 2019. godine realizirali terensku nastavu u Zagrebu.
Došavši u Zagreb, prvo su razgledali Glavni željeznički kolodvor te se okrijepili i poigrali u adrenalinskom parku.
Potom su posjetili Tiflološki muzej gdje su se kroz edukativnu radionicu upoznati s pismom za slijepe i slabovidne osobe te ušli u Tamnu sobu. Tamna soba, kao što joj ime govori, u potpunom je mraku. Njome se učenicima približila i osvijestila nemogućnost primanja informacija iz okoline pomoću vida. S druge strane svatko je imao mogućnost osvijestiti i upotrijebiti sva svoja ostala osjetila – sluh, njuh, okus i opip. Učenici su Tiflološki muzej prepoznali kao instituciju koja posjeduje dokumentiranu zbirku koja služi znanstvenim istraživanjima, obrazovanju te upoznavanju posebnosti slijepih i slabovidnih osoba. Jedan je od rijetkih specijalnih muzeja u Europi koji se bavi problematikom osoba s invaliditetom, poglavito osoba oštećena vida.
Uslijedio je posjet Muzeju iluzija. U Muzeju iluzija učenici su ušli u fascinantni svijet iluzija koji je poljuljao povjerenje u njihova osjetila, oduševio ih, potpuno zbunio. Kroz zabavne i atraktivne varke naučili su mnogo o vidu, percepciji, ljudskom mozgu i znanosti. Učenici su se s ogromnim zanimanjem u prostoru za igru prepustili didaktičko-logičkim igračkama i zagonetkama.
U laganoj šetnji razgledali su uži centar grada. Boravak u Zagrebu nastavio se u Zagrebačkom gradskom kazalištu „Komedija“ gdje su učenici uživali u predstavi Zaljubljeni Shakespeare u kojoj se na komičan način prikazuju ljubavne avanture mladog Williama Shakespearea. Gledajući predstavu, trebali su prepoznati i uspoređivati glavna obilježja i sastavnice umjetničkih dramskih ostvarenja te osnovne načine na koje su sadržaji stvarnoga ili izmišljenoga života obrađeni u dramskomu obliku. Usustavljali su znanje o kazalištu te prepoznavali kazališna izražajna sredstva. Pri tome su njegovali ljubav prema dramskoj umjetnosti. Puni dojmova, obogaćeni novim znanjima te veselog raspoloženja vratili su se svojim kućama.
učiteljica voditeljica: Brankica Matijašec