preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Zagreb

Login
EU projekt Pomoćnici

Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus; 

Upisi u 1. razred

Izborni predmet

U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja. 

Upis u srednju školu

Dokumenti

 

Jezikomat

Jezični savjeti profesora Filozofskog fakulteta, Marka Alerića

Kalendar
« Ožujak 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Radijska emisija

Radijska emisija učenika 7. b razreda

Razredna stranica 3. a

Marijini obroci

Sportski kutak

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2013.

Ukupno: 269953
Ovaj mjesec: 1571
Ovaj tjedan: 56
Danas: 56
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izvanučionička nastava osmaša
Autor: Dora Turčić, 2. 1. 2025.

Dana 12. prosinca 2024. učenici osmih razreda posjetili su Hrvatski prirodoslovni muzej u Zagrebu.


Učenici su bili podijeljeni u 4 grupe – dok su dvije grupe obilazile muzej uz stručno vodstvo, druge dvije grupe sudjelovale su u radionici DNK detektivi – primjena barkodiranja u animalnoj forenzici. Radionica je uključivala razne aktivnosti – od uvodne prezentacije problema, rada u laboratoriju na analizi uzoraka uz
stručni nadzor do kreativne radionice. Radionica je započela animiranom prezentacijom na temu "Što je to DNA, kako izgleda, gdje se nalazi, čemu služi i kako je proučavamo." Nakon toga sudionicima je predstavljen „slučaj“. Na carini je zaplijenjeno nekoliko vrsta tradicionalnih medicinskih pripravaka podrijetlom iz istočne Azije. Poznato je da se u tradicionalnoj kineskoj medicini koriste brojni lijekovi koji u sebi sadrže životinjske sastojke koji se dobivaju, između ostalog, i od ugroženih i zaštićenih vrsta kao što su npr. morski psi, kornjače, tigrovi ili nosorozi. U cilju rješavanja „slučaja“, učenici su najprije izolirali DNA iz praha u kapsulama, umnožili DNA barkod regiju PCR reakcijom, poslali uzorke na određivanje
slijeda nukleotida („čitanje DNA“), pretražili banku gena za dobiveni slijed te tako saznali jesu li kapsule sadržavale životinjski materijal i ako da od koje točno životinjske vrste. Uz to učenici su dobili edukativni listić i problemski zadatak s DNA mozgalicama na temu DNA barkodiranja. Učenicima su se radionice svidjele i svi su rado sudjelovali.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izvanučionička nastava osmaša
Autor: Dora Turčić, 2. 1. 2025.

Dana 12. prosinca 2024. učenici osmih razreda posjetili su Hrvatski prirodoslovni muzej u Zagrebu.


Učenici su bili podijeljeni u 4 grupe – dok su dvije grupe obilazile muzej uz stručno vodstvo, druge dvije grupe sudjelovale su u radionici DNK detektivi – primjena barkodiranja u animalnoj forenzici. Radionica je uključivala razne aktivnosti – od uvodne prezentacije problema, rada u laboratoriju na analizi uzoraka uz
stručni nadzor do kreativne radionice. Radionica je započela animiranom prezentacijom na temu "Što je to DNA, kako izgleda, gdje se nalazi, čemu služi i kako je proučavamo." Nakon toga sudionicima je predstavljen „slučaj“. Na carini je zaplijenjeno nekoliko vrsta tradicionalnih medicinskih pripravaka podrijetlom iz istočne Azije. Poznato je da se u tradicionalnoj kineskoj medicini koriste brojni lijekovi koji u sebi sadrže životinjske sastojke koji se dobivaju, između ostalog, i od ugroženih i zaštićenih vrsta kao što su npr. morski psi, kornjače, tigrovi ili nosorozi. U cilju rješavanja „slučaja“, učenici su najprije izolirali DNA iz praha u kapsulama, umnožili DNA barkod regiju PCR reakcijom, poslali uzorke na određivanje
slijeda nukleotida („čitanje DNA“), pretražili banku gena za dobiveni slijed te tako saznali jesu li kapsule sadržavale životinjski materijal i ako da od koje točno životinjske vrste. Uz to učenici su dobili edukativni listić i problemski zadatak s DNA mozgalicama na temu DNA barkodiranja. Učenicima su se radionice svidjele i svi su rado sudjelovali.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izvanučionička nastava osmaša
Autor: Dora Turčić, 2. 1. 2025.

Dana 12. prosinca 2024. učenici osmih razreda posjetili su Hrvatski prirodoslovni muzej u Zagrebu.


Učenici su bili podijeljeni u 4 grupe – dok su dvije grupe obilazile muzej uz stručno vodstvo, druge dvije grupe sudjelovale su u radionici DNK detektivi – primjena barkodiranja u animalnoj forenzici. Radionica je uključivala razne aktivnosti – od uvodne prezentacije problema, rada u laboratoriju na analizi uzoraka uz
stručni nadzor do kreativne radionice. Radionica je započela animiranom prezentacijom na temu "Što je to DNA, kako izgleda, gdje se nalazi, čemu služi i kako je proučavamo." Nakon toga sudionicima je predstavljen „slučaj“. Na carini je zaplijenjeno nekoliko vrsta tradicionalnih medicinskih pripravaka podrijetlom iz istočne Azije. Poznato je da se u tradicionalnoj kineskoj medicini koriste brojni lijekovi koji u sebi sadrže životinjske sastojke koji se dobivaju, između ostalog, i od ugroženih i zaštićenih vrsta kao što su npr. morski psi, kornjače, tigrovi ili nosorozi. U cilju rješavanja „slučaja“, učenici su najprije izolirali DNA iz praha u kapsulama, umnožili DNA barkod regiju PCR reakcijom, poslali uzorke na određivanje
slijeda nukleotida („čitanje DNA“), pretražili banku gena za dobiveni slijed te tako saznali jesu li kapsule sadržavale životinjski materijal i ako da od koje točno životinjske vrste. Uz to učenici su dobili edukativni listić i problemski zadatak s DNA mozgalicama na temu DNA barkodiranja. Učenicima su se radionice svidjele i svi su rado sudjelovali.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti za prikaz

c
preskoči na navigaciju