preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Zagreb

Login
EU projekt Pomoćnici

Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus; 

Upisi u 1. razred

Izborni predmet

U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja. 

Upis u srednju školu

Dokumenti

 

Jezikomat

Jezični savjeti profesora Filozofskog fakulteta, Marka Alerića

Kalendar
« Ožujak 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Radijska emisija

Radijska emisija učenika 7. b razreda

Razredna stranica 3. a

Marijini obroci

Sportski kutak

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2013.

Ukupno: 269953
Ovaj mjesec: 1571
Ovaj tjedan: 56
Danas: 56
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dopis roditeljima i starateljima
Autor: Vanja Jurilj, 3. 1. 2025.

Poštovani roditelji/staratelji,

obavještavamo Vas da je u četvrtak, 2. siječnja, održana izvanredna sjednica Školskog odbora Osnovne škole Antuna Mihanovića s dnevnim redom posvećenim unaprjeđenju sigurnosti učenika i djelatnika u Školi. Na sjednici su usvojeni protokoli i date preporuke o daljim postupanjima s ciljem unaprjeđenja sigurnosti učenika u Školi. 

Molimo Vas da s pozornošću pročitate priloženi dokument. 

Nadamo se i vjerujemo da ćemo uz dobru suradnju, međusobno razumijevanje i poštivanje uspjeti za naše učenike osigurati i kvalitetno obrazovanje i sigurno okruženje.  ►

 

 


Osnovna škola Antuna Mihanovića

Dubečka 5, Zagreb

Zagreb, 3. siječnja 2025.

 

Dopis roditeljima / starateljima

 

Poštovani roditelji/staratelji,

obavještavamo Vas da je u četvrtak, 2. siječnja, održana izvanredna sjednica Školskog odbora Osnovne škole Antuna Mihanovića s dnevnim redom posvećenim unaprjeđenju sigurnosti učenika i djelatnika u Školi.

Kako bismo povećali sigurnost naših učenika utvrđeno je sljedeće:

1. Škola će dosljedno postupati u skladu s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama dobivenim od Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, od kojih izdvajamo:

Kontrola pristupa prostorima školske ustanove

  • Zaključavanje i nadzor ulaza u prostore školske ustanove: ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena tako da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata mogu biti otključana u načelu 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada pojedine školske ustanove.

U slučaju uočavanja neuobičajenog ponašanja osoba u prostorima školske ustanove, dežurni radnici dužni su o tome odmah obavijestiti ravnatelja ili osobu koja ga mijenja.U slučaju uočavanja protupravnog ponašanja ili ponašanja kojim se ugrožava sigurnost osoba u školskoj ustanovi, žurno će se o tome obavijestiti i policija.

  • Ulazak roditelja i drugih vanjskih posjetitelja u školsku ustanovu:

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.

Djelatnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.

Djelatnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

  • Pregled osoba i predmeta učenika i drugih posjetitelja školskih ustanova:

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede: • učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.) • drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).

Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Cjeloviti tekst Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama možete  preuzeti na mrežnim stranicama Škole.

 

2. S ciljem unaprjeđenja sigurnosti učenika i djelatnika Škola je već poduzela sljedeće mjere:

  • Provjeru svih ulaznih vrata i ispravnost mehanizama za automatsko zatvaranje vrata
  • Razgovor s tehničkim osobljem i utvrdila raspored i postupanje na ulazima
  • Utvrdila koji je glavni ulaz Škole na kojem se provode potrebne kontrole
  • Poslala osnivaču – Gradu Zagrebu molbu za nabavu opreme za video portafon i video nadzor

3. Kao dodatne mjere unaprjeđenja sigurnosti učenika i djelatnika Škole Školski odbor osnovne škole Antuna Mihanovića, u skladu sa svojim statutarnim ovlastima, jednoglasno je usvojio sljedeće prijedloge:

 

  • Od Osnivača zatražiti usluge profesionalnog zaštitara za razdoblje čekanja na otvaranje radnog mjesta za od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
  • Od nadležnih ustanova zatražiti pomoć u osiguranju bolje rasvjete na školskom igralištu i okolišu Škole
  • Od nadležnih ustanova zatražiti pomoć za obnovu postojeće i nabavu dodatne ograde na školskom igralištu
  • Uputiti dopis Policijskoj postaji Dubrava s molbom za češći obilazak školskog igrališta
  • Uputiti dopis Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta s molbom za odobrenje radnog mjesta stručnog suradnika psihologa
  • Uputiti dopis Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta s molbom za odobrenje dodatnog radnog mjesta spremačice za novi dio Škole
  • Uputiti dopis Nadležnim ustanovama (Gradski ured za obrazovanje i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih ) za redovitiju suradnju po pitanju odlučivanja o primjerenom oblika školovanja učenika u svrhu osvještavanja potrebe za bržom i efikasnijom međuresornom suradnjom s ciljem postizanja optimalnih odgojno - obrazovnih potencijala djece
  • Na prvom nastavnom satu, prvog dana drugog obrazovnog razdoblja, razrednici će učenike upoznati s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska učenika u školu, kao i o mogućnosti razgovora sa stručnim suradnicama Škole ako netko iskaže potrebu.

Svi prijedlozi za unaprjeđenje sigurnosti učenika i djelatnika Škole su jednoglasno usvojene i na ostvarenju predloženih mjera počinjemo raditi odmah jer nam je sigurnost i dobrobit učenika na prvome mjestu!

Nadamo se i vjerujemo da ćemo uz dobru suradnju, međusobno razumijevanje i poštivanje uspjeti za naše učenike osigurati i kvalitetno obrazovanje i sigurno okruženje.

 

S poštovanjem,

 

Vanja Jurilj, predsjednica Školskog odbora

mr.sc, Beatrica Šurbek, ravnateljica Škole



Priloženi dokumenti:
Dopis_roditeljima_i_starateljima_3._sijecnja_2025.pdf (130.56 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dopis roditeljima i starateljima
Autor: Vanja Jurilj, 3. 1. 2025.

Poštovani roditelji/staratelji,

obavještavamo Vas da je u četvrtak, 2. siječnja, održana izvanredna sjednica Školskog odbora Osnovne škole Antuna Mihanovića s dnevnim redom posvećenim unaprjeđenju sigurnosti učenika i djelatnika u Školi. Na sjednici su usvojeni protokoli i date preporuke o daljim postupanjima s ciljem unaprjeđenja sigurnosti učenika u Školi. 

Molimo Vas da s pozornošću pročitate priloženi dokument. 

Nadamo se i vjerujemo da ćemo uz dobru suradnju, međusobno razumijevanje i poštivanje uspjeti za naše učenike osigurati i kvalitetno obrazovanje i sigurno okruženje.  ►

 

 


Osnovna škola Antuna Mihanovića

Dubečka 5, Zagreb

Zagreb, 3. siječnja 2025.

 

Dopis roditeljima / starateljima

 

Poštovani roditelji/staratelji,

obavještavamo Vas da je u četvrtak, 2. siječnja, održana izvanredna sjednica Školskog odbora Osnovne škole Antuna Mihanovića s dnevnim redom posvećenim unaprjeđenju sigurnosti učenika i djelatnika u Školi.

Kako bismo povećali sigurnost naših učenika utvrđeno je sljedeće:

1. Škola će dosljedno postupati u skladu s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama dobivenim od Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, od kojih izdvajamo:

Kontrola pristupa prostorima školske ustanove

  • Zaključavanje i nadzor ulaza u prostore školske ustanove: ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena tako da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata mogu biti otključana u načelu 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada pojedine školske ustanove.

U slučaju uočavanja neuobičajenog ponašanja osoba u prostorima školske ustanove, dežurni radnici dužni su o tome odmah obavijestiti ravnatelja ili osobu koja ga mijenja.U slučaju uočavanja protupravnog ponašanja ili ponašanja kojim se ugrožava sigurnost osoba u školskoj ustanovi, žurno će se o tome obavijestiti i policija.

  • Ulazak roditelja i drugih vanjskih posjetitelja u školsku ustanovu:

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.

Djelatnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.

Djelatnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

  • Pregled osoba i predmeta učenika i drugih posjetitelja školskih ustanova:

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede: • učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.) • drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).

Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Cjeloviti tekst Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama možete  preuzeti na mrežnim stranicama Škole.

 

2. S ciljem unaprjeđenja sigurnosti učenika i djelatnika Škola je već poduzela sljedeće mjere:

  • Provjeru svih ulaznih vrata i ispravnost mehanizama za automatsko zatvaranje vrata
  • Razgovor s tehničkim osobljem i utvrdila raspored i postupanje na ulazima
  • Utvrdila koji je glavni ulaz Škole na kojem se provode potrebne kontrole
  • Poslala osnivaču – Gradu Zagrebu molbu za nabavu opreme za video portafon i video nadzor

3. Kao dodatne mjere unaprjeđenja sigurnosti učenika i djelatnika Škole Školski odbor osnovne škole Antuna Mihanovića, u skladu sa svojim statutarnim ovlastima, jednoglasno je usvojio sljedeće prijedloge:

 

  • Od Osnivača zatražiti usluge profesionalnog zaštitara za razdoblje čekanja na otvaranje radnog mjesta za od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
  • Od nadležnih ustanova zatražiti pomoć u osiguranju bolje rasvjete na školskom igralištu i okolišu Škole
  • Od nadležnih ustanova zatražiti pomoć za obnovu postojeće i nabavu dodatne ograde na školskom igralištu
  • Uputiti dopis Policijskoj postaji Dubrava s molbom za češći obilazak školskog igrališta
  • Uputiti dopis Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta s molbom za odobrenje radnog mjesta stručnog suradnika psihologa
  • Uputiti dopis Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta s molbom za odobrenje dodatnog radnog mjesta spremačice za novi dio Škole
  • Uputiti dopis Nadležnim ustanovama (Gradski ured za obrazovanje i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih ) za redovitiju suradnju po pitanju odlučivanja o primjerenom oblika školovanja učenika u svrhu osvještavanja potrebe za bržom i efikasnijom međuresornom suradnjom s ciljem postizanja optimalnih odgojno - obrazovnih potencijala djece
  • Na prvom nastavnom satu, prvog dana drugog obrazovnog razdoblja, razrednici će učenike upoznati s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska učenika u školu, kao i o mogućnosti razgovora sa stručnim suradnicama Škole ako netko iskaže potrebu.

Svi prijedlozi za unaprjeđenje sigurnosti učenika i djelatnika Škole su jednoglasno usvojene i na ostvarenju predloženih mjera počinjemo raditi odmah jer nam je sigurnost i dobrobit učenika na prvome mjestu!

Nadamo se i vjerujemo da ćemo uz dobru suradnju, međusobno razumijevanje i poštivanje uspjeti za naše učenike osigurati i kvalitetno obrazovanje i sigurno okruženje.

 

S poštovanjem,

 

Vanja Jurilj, predsjednica Školskog odbora

mr.sc, Beatrica Šurbek, ravnateljica Škole



Priloženi dokumenti:
Dopis_roditeljima_i_starateljima_3._sijecnja_2025.pdf (130.56 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dopis roditeljima i starateljima
Autor: Vanja Jurilj, 3. 1. 2025.

Poštovani roditelji/staratelji,

obavještavamo Vas da je u četvrtak, 2. siječnja, održana izvanredna sjednica Školskog odbora Osnovne škole Antuna Mihanovića s dnevnim redom posvećenim unaprjeđenju sigurnosti učenika i djelatnika u Školi. Na sjednici su usvojeni protokoli i date preporuke o daljim postupanjima s ciljem unaprjeđenja sigurnosti učenika u Školi. 

Molimo Vas da s pozornošću pročitate priloženi dokument. 

Nadamo se i vjerujemo da ćemo uz dobru suradnju, međusobno razumijevanje i poštivanje uspjeti za naše učenike osigurati i kvalitetno obrazovanje i sigurno okruženje.  ►

 

 


Osnovna škola Antuna Mihanovića

Dubečka 5, Zagreb

Zagreb, 3. siječnja 2025.

 

Dopis roditeljima / starateljima

 

Poštovani roditelji/staratelji,

obavještavamo Vas da je u četvrtak, 2. siječnja, održana izvanredna sjednica Školskog odbora Osnovne škole Antuna Mihanovića s dnevnim redom posvećenim unaprjeđenju sigurnosti učenika i djelatnika u Školi.

Kako bismo povećali sigurnost naših učenika utvrđeno je sljedeće:

1. Škola će dosljedno postupati u skladu s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama dobivenim od Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, od kojih izdvajamo:

Kontrola pristupa prostorima školske ustanove

  • Zaključavanje i nadzor ulaza u prostore školske ustanove: ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena tako da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata mogu biti otključana u načelu 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada pojedine školske ustanove.

U slučaju uočavanja neuobičajenog ponašanja osoba u prostorima školske ustanove, dežurni radnici dužni su o tome odmah obavijestiti ravnatelja ili osobu koja ga mijenja.U slučaju uočavanja protupravnog ponašanja ili ponašanja kojim se ugrožava sigurnost osoba u školskoj ustanovi, žurno će se o tome obavijestiti i policija.

  • Ulazak roditelja i drugih vanjskih posjetitelja u školsku ustanovu:

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.

Djelatnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.

Djelatnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

  • Pregled osoba i predmeta učenika i drugih posjetitelja školskih ustanova:

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede: • učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.) • drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).

Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Cjeloviti tekst Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama možete  preuzeti na mrežnim stranicama Škole.

 

2. S ciljem unaprjeđenja sigurnosti učenika i djelatnika Škola je već poduzela sljedeće mjere:

  • Provjeru svih ulaznih vrata i ispravnost mehanizama za automatsko zatvaranje vrata
  • Razgovor s tehničkim osobljem i utvrdila raspored i postupanje na ulazima
  • Utvrdila koji je glavni ulaz Škole na kojem se provode potrebne kontrole
  • Poslala osnivaču – Gradu Zagrebu molbu za nabavu opreme za video portafon i video nadzor

3. Kao dodatne mjere unaprjeđenja sigurnosti učenika i djelatnika Škole Školski odbor osnovne škole Antuna Mihanovića, u skladu sa svojim statutarnim ovlastima, jednoglasno je usvojio sljedeće prijedloge:

 

  • Od Osnivača zatražiti usluge profesionalnog zaštitara za razdoblje čekanja na otvaranje radnog mjesta za od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
  • Od nadležnih ustanova zatražiti pomoć u osiguranju bolje rasvjete na školskom igralištu i okolišu Škole
  • Od nadležnih ustanova zatražiti pomoć za obnovu postojeće i nabavu dodatne ograde na školskom igralištu
  • Uputiti dopis Policijskoj postaji Dubrava s molbom za češći obilazak školskog igrališta
  • Uputiti dopis Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta s molbom za odobrenje radnog mjesta stručnog suradnika psihologa
  • Uputiti dopis Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta s molbom za odobrenje dodatnog radnog mjesta spremačice za novi dio Škole
  • Uputiti dopis Nadležnim ustanovama (Gradski ured za obrazovanje i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih ) za redovitiju suradnju po pitanju odlučivanja o primjerenom oblika školovanja učenika u svrhu osvještavanja potrebe za bržom i efikasnijom međuresornom suradnjom s ciljem postizanja optimalnih odgojno - obrazovnih potencijala djece
  • Na prvom nastavnom satu, prvog dana drugog obrazovnog razdoblja, razrednici će učenike upoznati s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska učenika u školu, kao i o mogućnosti razgovora sa stručnim suradnicama Škole ako netko iskaže potrebu.

Svi prijedlozi za unaprjeđenje sigurnosti učenika i djelatnika Škole su jednoglasno usvojene i na ostvarenju predloženih mjera počinjemo raditi odmah jer nam je sigurnost i dobrobit učenika na prvome mjestu!

Nadamo se i vjerujemo da ćemo uz dobru suradnju, međusobno razumijevanje i poštivanje uspjeti za naše učenike osigurati i kvalitetno obrazovanje i sigurno okruženje.

 

S poštovanjem,

 

Vanja Jurilj, predsjednica Školskog odbora

mr.sc, Beatrica Šurbek, ravnateljica Škole



Priloženi dokumenti:
Dopis_roditeljima_i_starateljima_3._sijecnja_2025.pdf (130.56 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti za prikaz

c
preskoči na navigaciju