Kalendar provedbe nacionalnih ispita 2024./ 2025.
Kalendar i vremenik provedbe nacionalnih ispita 2024./2025.
Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 4.a su 20.02.2015. godine krenuli na put kroz vrijeme i nakratko se vratili nekoliko stoljeća unazad. Posjetili su Hrvatski školski muzej u Zagrebu i obišli njegov stalni postav.
Upoznali su se s pojmom „zabavište“ (dječji vrtić) te posjetili izložbu Zagrebačka zabavišta s kraja XIX. i početkom XX st. gdje su isprobali razne didaktički oblikovane igračke iz tog vremena.
Sudjelovali su radionici krasopisa gdje su imali priliku osjetiti na vlastitoj koži strogoću učiteljice te vidjeti pravila i propise koji su se primjenjivali u školi 19. stoljeća. Učenici su obukli odjeću iz tog vremena i sjeli u replike drvenih klupa. Mir, tišina, strpljenje vladali su učionicom. Pravilno držanje i ponašanje tražilo je posebnu koncentraciju.
Urednost u pisanju pravim perom i tintom je vještina koju su s radošću pokušali savladati. Usredotočenost na rad osjetila se u zraku...
Bilo je jako zabavno bez obzira na pravila koja su se morala poštivati i voljeli bi opet posjetiti Muzej!
Učenici 4.a su 20.02.2015. godine krenuli na put kroz vrijeme i nakratko se vratili nekoliko stoljeća unazad. Posjetili su Hrvatski školski muzej u Zagrebu i obišli njegov stalni postav.
Upoznali su se s pojmom „zabavište“ (dječji vrtić) te posjetili izložbu Zagrebačka zabavišta s kraja XIX. i početkom XX st. gdje su isprobali razne didaktički oblikovane igračke iz tog vremena.
Sudjelovali su radionici krasopisa gdje su imali priliku osjetiti na vlastitoj koži strogoću učiteljice te vidjeti pravila i propise koji su se primjenjivali u školi 19. stoljeća. Učenici su obukli odjeću iz tog vremena i sjeli u replike drvenih klupa. Mir, tišina, strpljenje vladali su učionicom. Pravilno držanje i ponašanje tražilo je posebnu koncentraciju.
Urednost u pisanju pravim perom i tintom je vještina koju su s radošću pokušali savladati. Usredotočenost na rad osjetila se u zraku...
Bilo je jako zabavno bez obzira na pravila koja su se morala poštivati i voljeli bi opet posjetiti Muzej!
Učenici 4.a su 20.02.2015. godine krenuli na put kroz vrijeme i nakratko se vratili nekoliko stoljeća unazad. Posjetili su Hrvatski školski muzej u Zagrebu i obišli njegov stalni postav.
Upoznali su se s pojmom „zabavište“ (dječji vrtić) te posjetili izložbu Zagrebačka zabavišta s kraja XIX. i početkom XX st. gdje su isprobali razne didaktički oblikovane igračke iz tog vremena.
Sudjelovali su radionici krasopisa gdje su imali priliku osjetiti na vlastitoj koži strogoću učiteljice te vidjeti pravila i propise koji su se primjenjivali u školi 19. stoljeća. Učenici su obukli odjeću iz tog vremena i sjeli u replike drvenih klupa. Mir, tišina, strpljenje vladali su učionicom. Pravilno držanje i ponašanje tražilo je posebnu koncentraciju.
Urednost u pisanju pravim perom i tintom je vještina koju su s radošću pokušali savladati. Usredotočenost na rad osjetila se u zraku...
Bilo je jako zabavno bez obzira na pravila koja su se morala poštivati i voljeli bi opet posjetiti Muzej!