Kalendar provedbe nacionalnih ispita 2024./ 2025.
Kalendar i vremenik provedbe nacionalnih ispita 2024./2025.
Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Pojave koje nas okružuju u prirodi od davnina u čovjeku bude znatiželju, a vjerujem da ste se često puta našli u sličnim situcijama. Čudesan svijet koji nas okružuje, prepun zanimljivosti nije uvijek lako razumijeti. Zato danas imamo mnogo ljudi koji svojim napornim radom na znanstvenom području pronalaze odgovore, objašnjavaju pojave i demonstriraju uz pomoć modela kako bi svoje pretpostavke dokazali.
18. 04. 2015. učenici sedmih i osmih razreda udružili su snage i u svrhu popularizacije znanosti postali demonstratori na jedan dan. Svoj projekt nazvali su: „Ah, ta (ne) magična fizika!“ s ciljem da pokažu kako za određene pojave postoje znanstvena objašnjenja. U suradnji s Centrom za građansku hrabrost učenici su svoje znanje prezentirali učenicima drugih osnovnih škola. Posjetili su memorijalini stan Marije Jurić Zagorke na Dolcu 8 gdje su održali prezentacije. Radionici je prisustvovalo dvadesetak učenika drugih škola koji su sudjelovali u radionici i osam učenika OŠ Antuna Mihanovića iz Zagreba koji su uz stručno vodstvo vodili radionicu.
S početkom u 11:00 h, gđa. I. Rogulj, dipl. ing. elektroenergetike održala je kratko predavanje o energiji, izvorima (obnovljivim i neobnovljivim), stvaranju stakleničkih plinova, utjecaju na Zemlju i načinima kako pretvarati energiju u željene oblike sa što manje gubitaka na nepoželjne, npr. korištenje štednih žarulja koje prilikom pretvorbe električne energije otprilike 80% pretvore u svjetlosnu, a samo 20 % u toplinsku, dok žarulja sa žarnom niti nema toliko dobar željeni učinak. Nakon predavanja imali su kratku pauzu dobili čaj i muffine od čokolade.
Nakon pauze počeo je njihov dio. Malu tremu na početku razbila je gđa. S. Fištrek, prof. fizike u mirovini, ali nemirnog duha. Pričala je o Zemlji, gravitacijskoj sili, zraku, vodi, a zatim su redom: Fran Juraj Kajs, Katarina Demšić, Ananda Ladan, Petra Stranjik, Lorena Kovačević, Erika Lugarić i Ivana Šarkanj održali svoje dobro pripremljene pokuse te su interaktivno kroz razgovor s drugim učenicima pokušali zajedno objasniti pojave koje su izabrali. Njihove prezentacije trajale su do 14:00 h. Učenici su se dugo i marljivo pripremali za sva moguća pitanja i situacije sa svojom učiteljicom D.Šumić, prof. fizike i pokazali da znanstveni naćin razmišljanja nije „samo za velike“, da su pitanja uvijek dobrodošla te da je jako važno razumijeti ono što znamo.
Teme koje su učenici izabrali bile su:
1. Čestice i njihovo gibanje
2. Zrak je tijelo?
3. Magneti i njihova svojstva
4. Elektricitet
5. Strujni krug i vodići i izolatori
6. Lom svjetlosti
7. Zvuk
Kao znak pažnje, na kraju, svaki učenik dobio je knjigu: „Humanizam za djecu“ s osobnom posvetom autorice Nade Topić Peratović kojoj se ovim putem još jednom zahvaljujemo na poklonu i mogućnosti da populariziramo znanost.
Čestitam svim učenicima OŠ Antuna Mihanovića na hrabrosti, kreativnosti i strpljenju. Hvala vam na sudjelovanju, trudu, radu i idejama koje planiram i sama koristiti u nastavi i nadam se ponovnoj suradnji u puno većem broju.
Pojave koje nas okružuju u prirodi od davnina u čovjeku bude znatiželju, a vjerujem da ste se često puta našli u sličnim situcijama. Čudesan svijet koji nas okružuje, prepun zanimljivosti nije uvijek lako razumijeti. Zato danas imamo mnogo ljudi koji svojim napornim radom na znanstvenom području pronalaze odgovore, objašnjavaju pojave i demonstriraju uz pomoć modela kako bi svoje pretpostavke dokazali.
18. 04. 2015. učenici sedmih i osmih razreda udružili su snage i u svrhu popularizacije znanosti postali demonstratori na jedan dan. Svoj projekt nazvali su: „Ah, ta (ne) magična fizika!“ s ciljem da pokažu kako za određene pojave postoje znanstvena objašnjenja. U suradnji s Centrom za građansku hrabrost učenici su svoje znanje prezentirali učenicima drugih osnovnih škola. Posjetili su memorijalini stan Marije Jurić Zagorke na Dolcu 8 gdje su održali prezentacije. Radionici je prisustvovalo dvadesetak učenika drugih škola koji su sudjelovali u radionici i osam učenika OŠ Antuna Mihanovića iz Zagreba koji su uz stručno vodstvo vodili radionicu.
S početkom u 11:00 h, gđa. I. Rogulj, dipl. ing. elektroenergetike održala je kratko predavanje o energiji, izvorima (obnovljivim i neobnovljivim), stvaranju stakleničkih plinova, utjecaju na Zemlju i načinima kako pretvarati energiju u željene oblike sa što manje gubitaka na nepoželjne, npr. korištenje štednih žarulja koje prilikom pretvorbe električne energije otprilike 80% pretvore u svjetlosnu, a samo 20 % u toplinsku, dok žarulja sa žarnom niti nema toliko dobar željeni učinak. Nakon predavanja imali su kratku pauzu dobili čaj i muffine od čokolade.
Nakon pauze počeo je njihov dio. Malu tremu na početku razbila je gđa. S. Fištrek, prof. fizike u mirovini, ali nemirnog duha. Pričala je o Zemlji, gravitacijskoj sili, zraku, vodi, a zatim su redom: Fran Juraj Kajs, Katarina Demšić, Ananda Ladan, Petra Stranjik, Lorena Kovačević, Erika Lugarić i Ivana Šarkanj održali svoje dobro pripremljene pokuse te su interaktivno kroz razgovor s drugim učenicima pokušali zajedno objasniti pojave koje su izabrali. Njihove prezentacije trajale su do 14:00 h. Učenici su se dugo i marljivo pripremali za sva moguća pitanja i situacije sa svojom učiteljicom D.Šumić, prof. fizike i pokazali da znanstveni naćin razmišljanja nije „samo za velike“, da su pitanja uvijek dobrodošla te da je jako važno razumijeti ono što znamo.
Teme koje su učenici izabrali bile su:
1. Čestice i njihovo gibanje
2. Zrak je tijelo?
3. Magneti i njihova svojstva
4. Elektricitet
5. Strujni krug i vodići i izolatori
6. Lom svjetlosti
7. Zvuk
Kao znak pažnje, na kraju, svaki učenik dobio je knjigu: „Humanizam za djecu“ s osobnom posvetom autorice Nade Topić Peratović kojoj se ovim putem još jednom zahvaljujemo na poklonu i mogućnosti da populariziramo znanost.
Čestitam svim učenicima OŠ Antuna Mihanovića na hrabrosti, kreativnosti i strpljenju. Hvala vam na sudjelovanju, trudu, radu i idejama koje planiram i sama koristiti u nastavi i nadam se ponovnoj suradnji u puno većem broju.
Pojave koje nas okružuju u prirodi od davnina u čovjeku bude znatiželju, a vjerujem da ste se često puta našli u sličnim situcijama. Čudesan svijet koji nas okružuje, prepun zanimljivosti nije uvijek lako razumijeti. Zato danas imamo mnogo ljudi koji svojim napornim radom na znanstvenom području pronalaze odgovore, objašnjavaju pojave i demonstriraju uz pomoć modela kako bi svoje pretpostavke dokazali.
18. 04. 2015. učenici sedmih i osmih razreda udružili su snage i u svrhu popularizacije znanosti postali demonstratori na jedan dan. Svoj projekt nazvali su: „Ah, ta (ne) magična fizika!“ s ciljem da pokažu kako za određene pojave postoje znanstvena objašnjenja. U suradnji s Centrom za građansku hrabrost učenici su svoje znanje prezentirali učenicima drugih osnovnih škola. Posjetili su memorijalini stan Marije Jurić Zagorke na Dolcu 8 gdje su održali prezentacije. Radionici je prisustvovalo dvadesetak učenika drugih škola koji su sudjelovali u radionici i osam učenika OŠ Antuna Mihanovića iz Zagreba koji su uz stručno vodstvo vodili radionicu.
S početkom u 11:00 h, gđa. I. Rogulj, dipl. ing. elektroenergetike održala je kratko predavanje o energiji, izvorima (obnovljivim i neobnovljivim), stvaranju stakleničkih plinova, utjecaju na Zemlju i načinima kako pretvarati energiju u željene oblike sa što manje gubitaka na nepoželjne, npr. korištenje štednih žarulja koje prilikom pretvorbe električne energije otprilike 80% pretvore u svjetlosnu, a samo 20 % u toplinsku, dok žarulja sa žarnom niti nema toliko dobar željeni učinak. Nakon predavanja imali su kratku pauzu dobili čaj i muffine od čokolade.
Nakon pauze počeo je njihov dio. Malu tremu na početku razbila je gđa. S. Fištrek, prof. fizike u mirovini, ali nemirnog duha. Pričala je o Zemlji, gravitacijskoj sili, zraku, vodi, a zatim su redom: Fran Juraj Kajs, Katarina Demšić, Ananda Ladan, Petra Stranjik, Lorena Kovačević, Erika Lugarić i Ivana Šarkanj održali svoje dobro pripremljene pokuse te su interaktivno kroz razgovor s drugim učenicima pokušali zajedno objasniti pojave koje su izabrali. Njihove prezentacije trajale su do 14:00 h. Učenici su se dugo i marljivo pripremali za sva moguća pitanja i situacije sa svojom učiteljicom D.Šumić, prof. fizike i pokazali da znanstveni naćin razmišljanja nije „samo za velike“, da su pitanja uvijek dobrodošla te da je jako važno razumijeti ono što znamo.
Teme koje su učenici izabrali bile su:
1. Čestice i njihovo gibanje
2. Zrak je tijelo?
3. Magneti i njihova svojstva
4. Elektricitet
5. Strujni krug i vodići i izolatori
6. Lom svjetlosti
7. Zvuk
Kao znak pažnje, na kraju, svaki učenik dobio je knjigu: „Humanizam za djecu“ s osobnom posvetom autorice Nade Topić Peratović kojoj se ovim putem još jednom zahvaljujemo na poklonu i mogućnosti da populariziramo znanost.
Čestitam svim učenicima OŠ Antuna Mihanovića na hrabrosti, kreativnosti i strpljenju. Hvala vam na sudjelovanju, trudu, radu i idejama koje planiram i sama koristiti u nastavi i nadam se ponovnoj suradnji u puno većem broju.