Kalendar provedbe nacionalnih ispita 2024./ 2025.
Kalendar i vremenik provedbe nacionalnih ispita 2024./2025.
Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Volonterke su učenicima slabijeg školskog uspjeha pružale individualnu i grupnu pomoć u učenju, u svladavanju školskog gradiva, pri pisanja domaćih zadaća, svladavanju vještina čitanja, pisanja i računanja te usvajanju tehnika učenja.
Učenici su rado dolazili te nisu izostali ni bolji rezultati. Učenici su popravili neke ocjene i više su motivirani za postizanje boljeg školskog uspjeha.
Osim pružanja pomoći od strane volonterki, učenici su i sami pružali jedni drugima pomoć u učenju. Učenici 6. a razreda na poticaj razrednice prof. Željke Szabo od veljače se dobrovoljno nalaze u školi i pomažu jedni drugima u učenju. Tako uče matematiku, prirodu, povijest, geografiju i drugo. Posebno se u volontiranju ističu učenice Katarina Grahovac, Paula Benjak, Ema Mlinarić, Iva Pištelek, Anđela Brešić, Michelle Budak te povremeno i dječaci Matej Zrilić i Niko Stapić.
Učenici sami organiziraju vrijeme učenja, a razrednica im pomaže samo oko pronalaska slobodne učionice.
Kroz ovaj oblik volontiranja učenici razvijaju prijateljske odnose, osvještavaju svrhu volontiranja te ostvaruju bolje rezultate i potiču druge učenike na pružanje međusobne pomoći.
Volonterke su učenicima slabijeg školskog uspjeha pružale individualnu i grupnu pomoć u učenju, u svladavanju školskog gradiva, pri pisanja domaćih zadaća, svladavanju vještina čitanja, pisanja i računanja te usvajanju tehnika učenja.
Učenici su rado dolazili te nisu izostali ni bolji rezultati. Učenici su popravili neke ocjene i više su motivirani za postizanje boljeg školskog uspjeha.
Osim pružanja pomoći od strane volonterki, učenici su i sami pružali jedni drugima pomoć u učenju. Učenici 6. a razreda na poticaj razrednice prof. Željke Szabo od veljače se dobrovoljno nalaze u školi i pomažu jedni drugima u učenju. Tako uče matematiku, prirodu, povijest, geografiju i drugo. Posebno se u volontiranju ističu učenice Katarina Grahovac, Paula Benjak, Ema Mlinarić, Iva Pištelek, Anđela Brešić, Michelle Budak te povremeno i dječaci Matej Zrilić i Niko Stapić.
Učenici sami organiziraju vrijeme učenja, a razrednica im pomaže samo oko pronalaska slobodne učionice.
Kroz ovaj oblik volontiranja učenici razvijaju prijateljske odnose, osvještavaju svrhu volontiranja te ostvaruju bolje rezultate i potiču druge učenike na pružanje međusobne pomoći.
Volonterke su učenicima slabijeg školskog uspjeha pružale individualnu i grupnu pomoć u učenju, u svladavanju školskog gradiva, pri pisanja domaćih zadaća, svladavanju vještina čitanja, pisanja i računanja te usvajanju tehnika učenja.
Učenici su rado dolazili te nisu izostali ni bolji rezultati. Učenici su popravili neke ocjene i više su motivirani za postizanje boljeg školskog uspjeha.
Osim pružanja pomoći od strane volonterki, učenici su i sami pružali jedni drugima pomoć u učenju. Učenici 6. a razreda na poticaj razrednice prof. Željke Szabo od veljače se dobrovoljno nalaze u školi i pomažu jedni drugima u učenju. Tako uče matematiku, prirodu, povijest, geografiju i drugo. Posebno se u volontiranju ističu učenice Katarina Grahovac, Paula Benjak, Ema Mlinarić, Iva Pištelek, Anđela Brešić, Michelle Budak te povremeno i dječaci Matej Zrilić i Niko Stapić.
Učenici sami organiziraju vrijeme učenja, a razrednica im pomaže samo oko pronalaska slobodne učionice.
Kroz ovaj oblik volontiranja učenici razvijaju prijateljske odnose, osvještavaju svrhu volontiranja te ostvaruju bolje rezultate i potiču druge učenike na pružanje međusobne pomoći.