Kalendar provedbe nacionalnih ispita 2024./ 2025.
Kalendar i vremenik provedbe nacionalnih ispita 2024./2025.
Partner u EU projektu Grada Zagreba „Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju, faza VII
Razdoblje provedbe projekta: Od 22.08.2024. do 22.08.2027. godine;
Ukupna vrijednost projekta iznosi 16.811.748,00 eura od čega je 14.000.000,00 eura bespovratnih sredstava iz ESF+, a 2.811.748,00 eura iz sredstava proračuna Grada Zagreba.
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus;
U prilogu se nalazi zahtjev za ispisom učenika iz izbornog predmeta koji je potrebno popuniti do 30. lipnja.
« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Rad „Malih medijatora“ predstavili smo na Vijeću učenika s ciljem poboljšanja vidljivosti same aktivnosti.
Učenicima je projekt predstavila mala medijatorica, učenica Nikolina Čabraja. Opisala je program projekta koji se provodi kroz radionice, konkretne ciljeve te iznijela dojmove sa samih radionica. Namjera je bila učenike upoznati s procesom medijacije i prikazati mogućnost korištenja iste u situacijama u kojima bi bila prikladna. Također naglasak je bio na prikazu pozitivnog utjecaja medijacije u svakodnevnim životnim situacijama i povećanju zainteresiranosti učenika kako bi se samoinicijativno u što većem broju uključili u ovu aktivnost tijekom sljedeće školske godine.
Rad „Malih medijatora“ predstavili smo na Vijeću učenika s ciljem poboljšanja vidljivosti same aktivnosti.
Učenicima je projekt predstavila mala medijatorica, učenica Nikolina Čabraja. Opisala je program projekta koji se provodi kroz radionice, konkretne ciljeve te iznijela dojmove sa samih radionica. Namjera je bila učenike upoznati s procesom medijacije i prikazati mogućnost korištenja iste u situacijama u kojima bi bila prikladna. Također naglasak je bio na prikazu pozitivnog utjecaja medijacije u svakodnevnim životnim situacijama i povećanju zainteresiranosti učenika kako bi se samoinicijativno u što većem broju uključili u ovu aktivnost tijekom sljedeće školske godine.
Rad „Malih medijatora“ predstavili smo na Vijeću učenika s ciljem poboljšanja vidljivosti same aktivnosti.
Učenicima je projekt predstavila mala medijatorica, učenica Nikolina Čabraja. Opisala je program projekta koji se provodi kroz radionice, konkretne ciljeve te iznijela dojmove sa samih radionica. Namjera je bila učenike upoznati s procesom medijacije i prikazati mogućnost korištenja iste u situacijama u kojima bi bila prikladna. Također naglasak je bio na prikazu pozitivnog utjecaja medijacije u svakodnevnim životnim situacijama i povećanju zainteresiranosti učenika kako bi se samoinicijativno u što većem broju uključili u ovu aktivnost tijekom sljedeće školske godine.