« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:50 - 09:35
9:35 - 9:45 ODMOR ZA MARENDU U UČIONICI
3. SAT 09:45 - 10:30
10.30 - 10.45 VELIKI ODMOR
4. SAT 10:50 - 11:35
5. SAT 11:40- 12:25
6. SAT 12:30 - 13:15
7.SAT 13.30 - 14.15
8.SAT 14.20 - 15.05
9.SAT 15.10 - 15.55
Početkom studenog učenici i profesori naše škole uključili su se u drugi eTwinning projekt pod nazivom „Let's dance throughout Europe“. U projekt su uključene četiri škole iz Španjolske, Grčke, Italije i Hrvatske. Cilj projekta je prikazati regionalne ili lokalne plesove, melodije i instrumente te običaje vezane uz njih. Naši će učenici prikazati naš tradicionalni ples potresujku uz pratnju lokalne melodije izvedene na harmonikama. Cilj projekta je i naučiti plesne korake i otplesati plesove naših partnera u projektu.
Za sada su ostvarene dvije od tri etape projekta. Prva se etapa sastojala u realizaciji video prezentacije učitelja - nositelja projekta na nivou škole. U realizaciji su sudjelovali prof. Topić, prof. Uršičić, prof. Vrkljan i prof. Cetina te učenici čija je zadaća bila predstaviti učitelje na engleskom jeziku.
Druga etapa projekta sastojala se u realizaciji video prezentacije naše škole, njenih učitelja i nastavnih predmeta. Ideja videa bila je prikazati učitelje i predmete koje predaju na ležerniji način u obliku skeča. Sve je snimljeno i uobličeno u glazbeni video u kojem nas maskota naše škole Cvrčak vodi kroz cijelu priču upoznavanja sa školom. U snimanju je sudjelovala većina učitelja škole te mnoštvo učenika u ulozi Cvrčka. U međuvremenu je proveden i natječaj za izbor logotipa koji će predstavljati naš školski projekt na razini eTwinning projekta „Let's dance throughout Europe“. Ta čast pripala je učeniku 8. c razreda Dariju Stipaniću čiji rad je jednoglasno proglašen najboljim. Komisija je također odlučila da zbog svoje kvalitete logotipi učenika Luke Ružića iz 8. c razreda budu uključeni u završne scene video prezentacije.
Treća etapa projekta bit će realizirana u drugom polugodištu. Sastojat će se od učenja plesnih koraka potresujke, snimanja video prezentacije, snimanja i prikazivanja naše lokalne glazbe uz pratnju harmonikaša te prikazivanja naših običaja, vezanih prvenstveno uz doba karnevala i maškara kada se pleše potresujka i sviraju harmonike. Također, naši će učenici naučiti plesati i otplesati neki ples naših partnera u projektu. Hoće li to biti tarantella, flamenco ili sirtaki? Vidjet ćete na Svjetski dan plesa 29.4.2017.
Autor: Siniša Uršičić, prof.