« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:50 - 09:35
9:35 - 9:45 ODMOR ZA MARENDU U UČIONICI
3. SAT 09:45 - 10:30
10.30 - 10.45 VELIKI ODMOR
4. SAT 10:50 - 11:35
5. SAT 11:40- 12:25
6. SAT 12:30 - 13:15
7.SAT 13.30 - 14.15
8.SAT 14.20 - 15.05
9.SAT 15.10 - 15.55
Aktivna četiri dana učenici četvrtih razreda proveli su u pratnji nastavnica u Hrvatskome zagorju. Razgledali su Zagreb, posjetili HRT, Muzej Iluzija te Tehnički muzej Nikola Tesla; vidjeli su dvorce Trakošćan i Oršić, a obišli su i Veliki Tabor; istražili su Muzej krapisnkih neandertalaca; razgledali rodna mjesta Josipa Broza Tita i Franje Tuđmana; uživali na bazenima s ogromnim toboganima... Puni su dojmova, a dio oduševljenja možete iščitati u nastavku, u pisanome izvješću Tare Marmilić (4.b).
Više o izletu možete pročitati u tekstu koji su nam poslale nastavnice:
Dvadeset i prvog svibnja u 7:30, učenici 4. razreda sa svojim učiteljicama krenuli su na uzbudljivo putovanje u Hrvatsko zagorje. Već na samom početku osjećalo se vedro i veselo raspoloženje. Tijekom putovanja kroz igru i edukativne priče učili smo i ponavljali sadržaje o brežuljkastim prostorima Republike Hrvatske. Prva destinacija bio je Zagreb ,glavni grad Republike Hrvatske u kojem smo upoznali kulturno povijesne znamenitosti i brojne zanimljivosti. Ipak, djeca su bila najviše uzbuđena zbog sljedeće destinacije, Tuheljskih toplica, te su s nestrpljenjem čekala dolazak u hotel u kojem će i prespavati. Bilo je pravo zadovoljstvo promatrati ushićena lica prilikom smještaja u sobe i pripreme se večernju disco zabavu. Sljedeće jutro krenuli smo prema dvorcu Trakošćan. U dvorcu učenike dočekuje vodič koji ih upoznaje sa povijesnim razvojem dvorca, obiteljima koje su u njemu živjele i brojnim zanimljivim predmetima koji svjedoče o događajima iz prošlosti. Slika dvorca na brdu okruženim umjetnim jezerom zasigurno će svima ostati u sjećanju. Sljedeća destinacija bila je Krapina gdje su učenici posjetili Muzej krapinskih neandertalaca u kojem su najprije pogledali film o krapinskom pračovjeku, a zatim sa stručnim vodičem putovali kroz prošlost od nastanka Zemlje do današnjeg dana. Na tom putovanju vidjeli su najznačajnije ostatke pračovjeka neandertalskog tipa iz starog kamenog doba, fosile raznih životinja, izuzetnu animaciju postanka svemira, razvoj biljnog i životinjskog svijeta. Dan je završio odlaskom na bazen gdje su učenici oduševljeno i natjecateljski sudjelovali u štafetnoj igri koja će ekipa sakupiti više vode u kantu uz pomoć spužve. Treći dan započeo je odlaskom u selo Kumrovec koji nam je dočarao autentičan izgled zagorskog sela, a uređeni postavi o običajima i svakodnevnici seljaka i njegove obitelji s jedne strane, a s druge razne tradicijske obrte kojima su stanovnici zagorskih sela osiguravali egzistenciju svojim obiteljima. Naše putovanje nastavili smo prema dvorcu Veliki Tabor koji nam je pružio uvid u bogatu povijest brežuljkastog kraja gdje smo čuli legendu o Veroniki Desinićkoj. Slobodno vrijeme iskoristili smo u uživanju na bazenu. Stigao je i zadnji dan našeg boravka. Posjetili smo dvorac Oršić u kojem se nalazi Muzej seljačkih buna gdje smo uz pomoć kustosa upoznali zanimljivu povijest dvorca i njegovog kraja. Kvizom znanja provjerili smo usvojene sadržaje. Došlo je vrijeme povratka. Završilo je jedno zanimljivo putovanje prožeto prije svega zabavom, ali i učenjem na jedan drugačiji način. Ovaj će izlet zasigurno ostati u lijepom sjećanju svim učenicima i njihovim učiteljicama.