« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:50 - 09:35
9:35 - 9:45 ODMOR ZA MARENDU U UČIONICI
3. SAT 09:45 - 10:30
10.30 - 10.45 VELIKI ODMOR
4. SAT 10:50 - 11:35
5. SAT 11:40- 12:25
6. SAT 12:30 - 13:15
7.SAT 13.30 - 14.15
8.SAT 14.20 - 15.05
9.SAT 15.10 - 15.55
Učiteljica Alenka B. Mandić svoje učenike od prvoga razreda uči uživati u dobroj priči i predstavi, a uz to, oni su i kreativni pričopričalice. U Rijeci su posjetili Gradsko kazalište lutaka i gledali predstavu o avanturama maloga Juju te se vratili prepuni dojmova. U školi su obilježili sve važne dane kojima se slave knjige i priče te se na kreativan način izražavali pomoću pripovijedne staze. Kvalitetan rad pripremio ih je za sudjelovanje u stvaranju grupopriče s knjižničarkom Jelenom Uher, gdje su pokazali koliko mogu biti aktivni, maštoviti, ali i pristojni i kulturni.
Učiteljica Alenka B. Mandić javlja nam kako su se prvašići proveli u kazalištu:
„U Gradskom kazalištu lutaka Rijeka uživljeno smo pratili predstavu prema stihovima i skladbi pjesme o avanturama maloga Juju.
Svjedočeći svijetu mame Kukunke, tate Tarante i maloga Juju, prvašiće je prožimao čudesan svijet umjetnosti; svijet priče, pjesme i pokreta, humora i briga bliskih djetetu. Upoznali smo malenoga Juju koji poznaje sve životinje i govori njihove jezike, svakodnevno posjećuje zoološki vrt i radosno razgovara sa svim njegovim stanovnicima. Ali, boji se jedne životinje – krokodila!
Svatko je ponio samo svoju misao, ideju djela iz kazališta. Ona univerzalna ideja, izražena s više ili manje riječi svakako bi mogla kazati sljedeće: Odrastajući, učimo kako prevladati vlastite strahove.“
Doživljaji iz kazališta nadopunjeni su izvješćem o posebnome načinu upoznavanja s knjigom koje je za 1.a pripremila učiteljica Alenka B. Mandić:
„Radeći u paru, učenici su ilustrirali dogovorene dijelove priče, Hrabrice. Složivši radove redoslijedom koji poštuje fabulu priče, prepričavali su književno djelo od uvoda do raspleta. Naravno, govorenje uz pripovijednu stazu su pojedini učenici obogaćivali snažnim izrazima lica, uzvicima i kretnjama tako da je interpretacija djela bila dojmljiva!“
Da su učenici 1.a već zavoljeli priče i pričanje, osvjedočila se i knjižničarka Jelena Uher, kada je s njima upriličila zajedničko osmišljavanje grupopriče. Učenici su pristojno i uskađeno odgovarali na pitanja i odabirali moguće razvoje radnje lika kojega su sami osmislili i kojemu su sami odabrali, kako životne ciljeve, tako i prepreke. Najzanimljivije je bilo iznenađenje po završetku priče – ispostavilo se da ostvarenje želje neće nužno usrećiti osobu, posebno ako do svoga cilja nije došla vlastitim trudom.
Veselimo se daljnjem radu s 1.a razrednom i novim pustolovinama kroz koje će propričati priče po svome izboru.