« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:50 - 09:35
9:35 - 9:45 ODMOR ZA MARENDU U UČIONICI
3. SAT 09:45 - 10:30
10.30 - 10.45 VELIKI ODMOR
4. SAT 10:50 - 11:35
5. SAT 11:40- 12:25
6. SAT 12:30 - 13:15
7.SAT 13.30 - 14.15
8.SAT 14.20 - 15.05
9.SAT 15.10 - 15.55
OŠ „DR. ANDRIJA MOHOROVIČIĆ“ MATULJI
Šetalište Drage Gervaisa 2
51211 Matulji
KLASA:501-01/20-01/02
UR.BROJ:2156-25-01-20-01
Matulji,2.9.2020.
PROTOKOL o organizaciji rada za sprječavanje i suzbijanje epidemije
Covid-19 u OŠ „Dr. Andrija Mohorovičić“ u šk. godini 2020./2021.
OŠ „DR. ANDRIJA MOHOROVIČIĆ“ MATULJI
Šetalište Drage Gervaisa 2
51211 Matulji
KLASA:501-01/20-01/02
UR.BROJ:2156-25-01-20-01
Matulji,2.9.2020.
PROTOKOL o organizaciji rada za sprječavanje i suzbijanje epidemije
Covid-19 u OŠ „Dr. Andrija Mohorovičić“ u šk. godini 2020./2021.
OPĆE UPUTE:
Upute za roditelje/skrbnike/udomitelje:
Upute za učenike:
Upute za djelatnike:
U OŠ ''Dr. Andrija Mohorovičić” nastava je za sve učenike organizirana po Modelu A.
MŠ Matulji
Za učenike razredne i predmetne nastave nastava započinje u 8.00 sati.
Učenici od 1. do 4. razreda ulaze na sporedni ulaz.
Učenici od 5. do 8. razreda ulaze na glavni ulaz.
PŠ Rukavac
Za učenike nastava počinje u 8 sati.
Učenici ulaze po rasporedu na školski ulaz.
PŠ Jušići
Za učenike nastava počinje u 8 sati. Učenici ulaze po rasporedu na glavni ulaz.
Produženi boravak organiziran je od 11.30 do 16.30 sati.
Ručak je u produženom boravku organiziran od 12.30 do 13.00 sati.
Ručak u Matičnoj školi Matulji donosi domar iz Dječjeg vrtića Matulji, a servira ga kuharica poštujući epidemiološke mjere.
U PŠ Rukavac i PŠ Jušići ručak se doprema iz Dječjeg vrtića Matulji, a servira ga kuharica poštujući epidemiološke mjere.
U svim grupama produženog boravka učenici ručaju u svojim učionicama.
Raspored ulaska u školsku zgradu po razredima:
Matična škola Matulji
U 7.20 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 1.ab
U 7.30 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 2.ab
U 7.40 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 3.ab
U 7.50 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 4.ab
Svi učenici 1.ab, 2.ab, 3.ab i 4.ab ulaze u školsku zgradu na sporedni ulaz.
U 7.20 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici putnici koji su došli na nastavu prvim autobusom.
U 7.30 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 5.ab, 6.ab
U 7.40 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 7.ab, 8.ab.
U 7.50 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici putnici koji su došli na nastavu drugim autobusom.
Svi učenici 5.abcd, 6.abc, 7.abc i 8.abc ulaze u školsku zgradu na glavni ulaz.
PODRUČNA ŠKOLA RUKAVAC
U 7.20 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 1.razreda
U 7.30 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 2.razreda
U 7.40 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 3.razreda
U 7.50 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 4.razreda
PODRUČNA ŠKOLA JUŠIĆI
U 7.20 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 1.i 2.razreda
U 7.30 sati u školsku zgradu ulaze po uputama Protokola učenici 2.i 3.razreda
Ulaz je ubrzan jer glavni ulaz u školsku zgradu učenici i djelatnici Škole dijele s Dječjim vrtićem Matulji – Područni odjel Jušići.
Postupak ulaska za učenike i razredne i predmetne nastave:
Učenicima razredne nastave dežurna spremačica pri ulasku mjeri temperaturu, dežurna učiteljica prska ruke dezinfekcijskim sredstvom te učenici prolaze kroz dezinficiranu podnu barijeru
Učenicima predmetne nastave domar pri ulasku mjeri temperaturu, dežurna učiteljica prska ruke dezinfekcijskim sredstvom te učenici prolaze kroz dezinficiranu podnu barijeru.
Prilikom ulaska zaposlenika škole domar mjeri temperaturu zaposlenicima.
U slučaju da je kod učenika ustanovljena povišena temperatura, razrednik odmah kontaktira roditelja i školskog liječnika, obaviještava ravnatelja, te se učenik smješta u prostoriju u školi namijenjenu za izolaciju do dolaska roditelja.
U slučaju da zaposlenik ima temperaturu, šalje se svom liječniku i nema pristupa u školsku zgradu do ozdravljenja.
Tijekom nastavnog procesa i školskih odmora učitelji cijelo vrijeme provode sa
učenicima u razrednom odjelu.
Dežurni učitelji su dužni sačekati učenike u učionici kako se ne bi susreli na hodnicima s učenicima ostalih razrednih odjela.
Učitelji predmetne nastave koji imaju nastavu u razrednoj nastavi u vrijeme nastave obavezno nose maske. Maske su također obavezne za nošenje za učitelje razredne i predmetne nastave u svim zajedničkim prostorima škole.
Ulazak u kancelarije i zbornicu za nastavno osoblje i posjetitelje moguć je jedino u iznimnim i neophodnim situacijama uz obvezu nošenja maski.
Za učenike predmetne nastave nastava će se organizirati za sve predmete kroz dvosat i trosat kako bi se što više smanjila protočnost različitih učitelja/učiteljica tijekom dana u razrednom odjelu.
Zvona između satova i u predmetnoj nastavi neće biti.
U razrednoj i predmetnoj nastavi neće biti klasičnih odmora.
Produženi boravak učenika odvijat će se prema Odluci Stožera Civilne zaštite Općine Matulji u mješovitim skupinama. Prostor produženog boravka pregrađen je paravanima kako bi razredni odjeli bili u ''balonu'' te nije moguć kontakt između učenika razrednih odjela.
Sva izborna nastava i izvannastavne aktivnosti, koje zahtijevaju miješanje razrednih odjela odvijat će on line. Navedena nastava organizirat će se licem u lice ako je grupa homogena.
Rad u informatičkoj učionici moguć je uz obaveznu dezinfekciju kompletne učionice i informatičke opreme između mjenjanja razrednih odjela.
Knjige iz školske knjižnice u ime učenika podižu učitelji bez ulaska u knjižnicu uz obavezno nošenje maske. Nakon povrata iste knjige trebaju odležati 72 sata do slijedeće posudbe.
Prehrana učenika će se odvijati na velikom odmoru, u učionicama, uz poštivanje
predviđenog razmaka. Marenda se dostavlja u učionice i s učenicima tijekom marende borave učitelji.
Iza nastave će se učionice dezinficirati, a za vrijeme nastave maksimalno provjetravati dok vremenski uvjeti to dopuštaju. U učionicama spremačice su nakon završene nastave obavezne dezinficirati podove, klupe, stolice, informatičku opremu, police, ploče, pametne ploče i pametne ekrane, kvake na vratima, a na hodnicima uz podove i rukohvate.
Učitelji su u obvezi pridržavati se propisane distance. Sva komunikacija s učiteljima tijekom epidemije biti će online kad god je to moguće.
Roditeljski sastanci i informacije tijekom epidemije održavat će se putem Teamsa, mailom, u viber grupama, telefonom.
Sjednice Učiteljskog i razrednih vijeća odvijat će se tijekom pandemije putem Teamsa, a Vijeća roditelja i Školski odbor telefonom i mailom.
Svim zaposlenicima prilikom ulaska u školu bit će izmjerena temperatura, o čemu će se voditi evidencijske liste.
Roditeljima nije dopušten dolazak u školu osim ako to ne zahtijevaju posebni uvjeti. Svi ostali koji zbog nekog razloga moraju ući u školu obavezni su se unaprijed najaviti i pričekati da ih netko uvede u školu.
Prijem prvašića biti će organiziran vani uz poštivanje epidemioloških mjera i uz prisustvo jednog roditelja. Prijem prvašića je ispred glavnog ulaza.
Podjela udžbenika i potpisivanje prijema udžbenika organizirat će se u učionicama, a uz poštivanje epidemioloških mjera.
Izleti, ekskurzije i priredbe odgađaju se za vrijeme trajanja pandemije te će u Kurikulum i Godišnji plan i programa rada škole biti uključeni po prestanku pandemije.
Poštivanjem navedenih mjera štitimo zdravlje naših učenika, zaposlenika Škole, a neizravno i zdravlje svojih obitelji. Stoga je iznimno važno poštivati navedene mjere.
Škola broji preko 560 učenika, ima 70 djelatnika – stoga Vas molimo da poštujete upozorenja, a poziv O ODGOVORNOM PONAŠANJU je upućen svima !
Ravnateljica: Astrid Massari, dipl.učitelj