« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:50 - 09:35
9:35 - 9:45 ODMOR ZA MARENDU U UČIONICI
3. SAT 09:45 - 10:30
10.30 - 10.45 VELIKI ODMOR
4. SAT 10:50 - 11:35
5. SAT 11:40- 12:25
6. SAT 12:30 - 13:15
7.SAT 13.30 - 14.15
8.SAT 14.20 - 15.05
9.SAT 15.10 - 15.55
Na radionici o ljutnji za učenike drugog razreda osnovne škole, voditeljice su provele niz aktivnosti kako bi učenici naučili prepoznavati i upravljati svojim osjećajima ljutnje. Učenici su naučili prepoznavati situacije u kojima su se mogli osjećati ljuto ili bijesno te kako su se tada ponašali. Nakon toga, podijelili su se u grupe te su napisali pet savjeta kako se ponašati kada se osjećaju ljuto. Voditeljice su također predstavile načine za rješavanje sukoba te su učenicima dali primjere kao što su pronalaženje zajedničkog rješenja ili stavljanje sebe u tuđe cipele.
U drugom dijelu radionice, voditeljice su učenicima čitale slikovnicu "Mirko Bjesomirko" te su poticali raspravu o tome kako se Mirko ponašao kada je bio ljut. Nakon toga, učenici su pisali savjete za Mirka kako se bolje nositi sa svojom ljutnjom. Voditeljice su također objasnile učenicima kako se ponašati kada su ljuti, koristeći analogiju sa semaforom, gdje crveno svjetlo znači da treba stati, žuto da se smiriti i razmisliti, a zeleno da krenu činiti ono što je najbolje. Kao praktični primjer, voditeljice su učenicima pokazale kako se netko puni ljutnjom i što se događa kada se ljutnja ne kontrolira. Kroz ovu radionicu, učenici su naučili važnost prepoznavanja i upravljanja svojim osjećajima ljutnje te kako se nositi s sukobima na pozitivan način.
Radionica je završena grupnom meditacijom.