« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:50 - 09:35
9:35 - 9:45 ODMOR ZA MARENDU U UČIONICI
3. SAT 09:45 - 10:30
10.30 - 10.45 VELIKI ODMOR
4. SAT 10:50 - 11:35
5. SAT 11:40- 12:25
6. SAT 12:30 - 13:15
7.SAT 13.30 - 14.15
8.SAT 14.20 - 15.05
9.SAT 15.10 - 15.55
U sklopu eTwinngova projekta Čitanjem do sebe, učenici drugih razreda sudjelovali su na straššššno dobroj 😊 radionici u kojoj su naučili kako prevladati strah. Radionicu su osmislili i vodili stručni suradnici naše Škole: knjižničar, edukacijska rehabilitatorica te psihologinja. Nakon čitanja slikovnice Ana i gospodin Strahojed sa učenicima smo razgovarali o njihovim strahovima, gdje i na koji način osjećaju strah i kako se nose s tim neugodnim osjećajem. Učenici su razmišljali o svojim strahovima i osobinama kojima pobjeđuju strah. Strahove su crtali na papiriće, a osobine na papiriće u obliku daske za surfanje. Daske za surfanje stavili smo na pano s valovima koji simbolizira strah, a papiriće sa strahovima ubacili su u Strahojedovu vreću. I naš je Strahojed, poput onog u priči, pojeo strahove učenika. Radionica je završila uz vježbe opuštanja te glazbom i plesom.
Projekt Čitanjem do sebe zamišljen je kao program primarne prevencije čiji je cilj poticanje razvoja socio-emocionalnih kompetencija učenika u svrhu prevencije teškoća mentalnog zdravlja, služeći se medijem terapeutskih priča naklade Evenio. Projekt je osmišljen u suradnji stručnih suradnika psihologa i knjižničara te pokrenut u suradnji Osnovne škole Gornja Vežica, Rijeka, Osnovne škole "Drago Gervais", Brešca te Osnovne škole Ivana Rabljanina, Rab, Osnovne škole Nikola Tesla, Rijeka, Osnovne škole Ivana Mažuranića, Novi Vinodolski te naše Škole.
U program su uključeni naši učenici drugih razreda. Projekt će se odvijati kroz radionički rad, jednom mjesečno u trajanju od 90 minuta. U neposrednom radu s učenicima provest će se ukupno sedam radionica s temama: strah, tuga, ljutnja, odgovornost, sreća, asertivnost, empatija. Uz primjenu terapeutskih priča naklade Evenio i iskustvenog učenja podjednako će se aktivirati osjetilne, emocionalne i moralne, a ne samo intelektualne funkcije djeteta pri čemu će takav način rada doprinijeti cjelovitom osobnom rastu i razvoju. Uloga voditelja bit će poticanje i olakšavanje razmjene iskustava djece.