Događanja na koja smo ponosni
Uz naš prepoznatljiv ekološki rad i rad na uređenju vrta ponosno možemo reći da smo za vrijeme „Korona godina“ i prelaska na online nastavu nastavili i s dobrim radom na STEM području, a ovdje je u potpunosti do izražaja došla naša ICT opremljenost te naši SKIG-ovci koji su i dalje aktivni pa su dobitnici brojnih nagrada što možete pratiti na našim internetskim stranicama (stranica škole, facebook stranica škole i „MI“ digitalni list). Zahvaljujući našoj pripravnosti i opremljenosti škole naša događanja uživo prebacili smo u online svijet. Posebno smo ponosni na naše božićne priredbe, kao i na razini Cvelferije organiziran Matematički kahoot-kviz i kvizove općeg znanja te glazbeno-scenske nastupe. Dijelimo ih na dvije cjeline i zovemo: „Imaš znanje? Dokaži!“ te „Imaš talent? Pokaži!“ Kako bismo privukli pozornost učenika te ih motivirali na sudjelovanje, uvijek pripremimo vrijedne nagrade u čemu nam svesrdno pomogne naša Općina i gosp. Anto Gutić, a ove godine pomoć su obećali i iz Općine Drenovci.
Dugi niz godina visoko ljestvicu držimo i na natjecanjima pa tako redovito osvajamo mjesta pri vrhu ljestvice natjecanja. Ove godine, iako je već duže vrijeme rad škole promjenjiv (rad u školi i online), sudjelovali smo i uglavnom smo u prvoj polovini najuspješnijih iz biologije, engleskog jezika, geografije, hrvatskog jezika, informatike, islamskog vjeronauka, kemije, LIDRANA, matematike, njemačkog jezika, povijesti i tehničke kulture.
Posebno bih istaknuo da smo ostvarili 1. mjesta na županijskim Natjecanjima iz geografije, informatike, islamskog vjeronauka, LIDRANA, matematike, tehničke kulture i „Čitanjem do zvijezda“. Pozvani smo i sudjelujemo na državnom Natjecanju iz geografije, matematike i tehničke kulture te „Čitanjem do zvijezda“.
Ovoga puta posebno bih istaknuo učenika 6. razreda, Petra Šokčevića kojeg smo i intervjuirali, što također možete pročitati u posebnom prilogu; a na kraju školske godine ćemo istaknuti i ostale učenike koji svakako zaslužuju da ih se spomene, pohvali i nagradi.
Osim spomenutih projekata, kvizova i natjecanja; redovne i drugih oblika nastave; izvannastavnih i izvanškolskih događanja o kojima često slušate i čitate – djelovanje naših učitelja i učenika zbilja nadilazi uobičajene školske okvire. Nema međunarodnog dana ili obljetnice, znanstvenog dostignuća određenog predmeta ili znanosti – a da naši učitelji i učenici to ne obilježe. Učionice i zidovi naše škole zbilja su „Škola za život“ s mnogim sadržajima za djecu – redovnim sadržajima, sadržajima za one koji žele više, sadržajima za zabavu, sadržajima za profesionalno usmjeravanje i napredovanje i sl. Učenicima su omogućena česta sudjelovanja u raznim radionicama učenja i izrade rukotvorina, sudjelovanja u školskim humanitarnim akcijama, sudjelovanja u priredbama, posjetima izvan škole i sl.
Ono što mi je „zapelo za oko“ ovih dana pretražujući arhivu računala i što bih želio naglasiti jest da Osnovnu školu „Antun i Stjepan Radić“ krasni i izvrstan kolektiv te da smo se svih ovih godina oplemenjivali i učili jedni od drugih. Ovdje bih zapazio da nam se kolektiv dosta podmladio, da je škola prihvaćala i educirala mlade te da je kroz našu školu u zadnjih petnaestak godina svoje prve učiteljske korake prošlo (vjerovali ili ne) 39 mladih učitelja. Njih smo u posao uvodili mi stariji, ali smo i mi uz njih postajali bogatiji za nova znanja i kompetencije. Učitelji s više radnoga staža i iskustva napredovali su u zvanje učitelj-mentor i učitelj-savjetnik te smo tako u našoj školi zabilježili 16 napredovanja ili obnova statusa jer se učitelj svakih pet godina podvrgava „oku“ savjetnika. Ponosno ističemo i kolegicu koja je uz stečeni status učitelj-savjetnik dva puta dobila i Nagradu za najbolje odgojno-obrazovne djelatnike naše domovine.
ŠKOLSKO |
e Dnevnik |
Dnevni tisak |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |