Provedba projekta „Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja“ u siječnju
U priči pod naslovom „ Strašna vila i čarobni pijesak“ učenici su doznali kako je strašna vila iskoristila čarobni pijesak i darovala ga puhu, vjeverici i ježu. Ježu su se bodljice pretvorile u proljetne trantinčice, vjevericu su napali njezini lješnjaci a puh je umislio da je lovac i da drži pušku u ruci. Životinje su joj odlučile dati lekciju, a pomogla im je sova koja je donijela čarobnog praha i nasula ih u čizmice od strašne vile pa ih ona više nije mogla skinuti.
Zatim su dobili zadatak izraditi reklamni plakat za priču koju im je knjižničarka pročitala. Učenici su trebali napisati naslov priče, ime pisca, rečenicu-dvije o tome zašto je priča zanimljiva i tri crteža koji prikazuju zanimljive dijelove iz priče. Od materijala im je trebao komadić papira, olovka, bojice ili flomasteri i veliki komad kartona.
Nastali reklamni plakati završit će na panou u učionici.
U priči pod naslovom „ Strašna vila priređuje knjižnu čajanku“
učenici su doznali kako je jesen Groznu šumu pretvorila u mračnu, mokru i
maglenu, a strašna vila iz slikovnice odlučila je prirediti knjižnu čajanku, a prije
toga poslala je pozivnice:
„Dragi ježu, dragi zecu, cijenjeni daždevnjače, sljedeći četvrtak navečer dođi do
moje bukve. Imat ćemo knjižnu čajanku. Skidat ćemo mjesec s neba, jahati
zmajeve i hvatati ptice za rep.“ Što je bilo dalje učenici će saznati idući mjesec…
Zatim su dobili zadatak izraditi svoju strašnu vilu iz mašte i obući je u bojama
jeseni (lišće, mahovina, raznorazne ukrasne iglice, plodovi jeseni itd.). Nastale
vile završile su na panou u učionici.
ŠKOLSKO |
e Dnevnik |
Dnevni tisak |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |