Učenici 4. a razreda zajedno s učiteljicom Slobodankom Stanić i u suradnji s knjižničarkom dr. sc. Anitom Tufekčić obilježili su Svjetski dan čitanja naglas kroz umijeće lijepoga pisanja rukom – kaligrafija i uz kreativnu radionicu crtanja 3D olovkom. Kroz ove dvije aktivnosti napravljena je korelacija između hrvatskog jezika i likovne kulture.
Zašto je čitanje toliko važno? Čitanjem se širi vokabular, poboljšava pamćenje ali poboljšava i pisanje. Čitanje stimulira mozak, razvija kreativnost, umanjuje stres i čitanje je naravno odlična zabava. A čitanjem i učimo.
Učenici su sjedili u krugu i jedni drugima naglas čitali dio priče pod naslovom „Priča o pismu“ iz slikovnice „Neobična knjižničarka“.
Kako se prošli tjedan obilježavao dan rukopisa, knjižničarka im je objasnila da postoji umijeće lijepog pisanja koje se zove kaligrafija. Lijepo pisanje nudi velik broj tipova slova, njihovo ukrašavanje, kreativnost i široku primjenu.
Učenici su na satu hrvatskog jezika dobili zadatak vježbati krasopis nalivperom na uzorku mrežice – rasteri koji im pomaže da pravilnije i ljepše izvedu željeni oblik slova.
Na satu likovne kulture imali su kreativnu radionicu crtanja s 3D olovkom. Učenici su tako izrađivali tj. crtali slova uz pomoć različitih predložaka koristeći 3D olovku.
Učenici su zaista uživali u svim aktivnostima i dobili smo malu izložbu rukopisa i malu izložbu slova u 3d-u.