Na satu hrvatskog jezika u uvodnom dijelu sata knjižničarka je učenicima pročitala prvu priču iz slikovnice „Računalom do znanja“. Nakon razgovara o pročitanoj priči, učenici su mozgali o asocijacijama na riječ INTERNET. Asocijacije su sljedeće: igra, računala, pretraživanja, linkovi, dopisivanje, google, videopoziv, YouTube itd. U priči se spominje riječ Play Station (video igrica za djecu), a danas smo učenike podsjetili na društvene igre koje mogu igrati u školskoj knjižnici ili u svojoj učionici ( Scrubble, Pictionary, Čovječe, ne ljuti se!, šah, memory, itd.). Učenici su zatim igrali različite društvene igre do kraja sata.
Na satu likovne kulture učenici su crtali "mustre po stolu" na clip art papiru koristeći crni flomaster ili flomaster u boji. Mustra (uzorak) je preuzeta iz „Veličanstvene bojanke za odrasle – probudite umjetnika u sebi”.
Na satu tjelesne kulture imali smo aktivnosti vani: učenici su igrali zaboravljenu igru „Gumi-gumi“ koja povoljno djeluje na razvoj motorike, ritmičnosti, kreativnosti, spretnosti, ravnoteže te na akomodaciju oka.
Igrali su i igru „Školica“ gdje su razvijali osjećaj ravnoteže, spretnost, preciznost te snagu noge.
Također, igrali su i igru „Ide maca oko tebe“ koja potiče razvoj usredotočenosti, snalažljivosti, spretnosti i brzine.
Zatim, igrali su i igru „Premetanja“ koja potiče maštu, kreativnost, osjećaj za samokontrolu te finu motoriku.
Učenicima se najviše svidjela igra „Slijepi miš“ koja potiče razvoj orijentacije, snalažljivosti i usredotočenosti.
Ideje i objašnjenja o svakoj igri mogu su pronaći u knjigama Divne Todorović pod nazivom „Zanimljive dječje igre“ i „Najljepše igre na otvorenom“
Na satu razredne zajednice učenici su pisali sastavak „Kako sam proveo/la dan i kako sam se osjećao/la bez interneta?“
Učenici su bili vrlo iskreni i poželjeli su opet čim prije obilježavanje još jednog „Dana BezVeze“.Projekt je realizirala školska knjižničarka Anita Tufekčić u suradnji s učiteljicama Marinom Vidaković i Dinkom Buljević.