Radno je ozračje bilo vrlo ugodno i ležerno posebice jer su vrli osmaši došli s uvjerenjem da znaju sve o zadanoj temi pa su tako, „kulerski i bez imalo beda startali sa zadatkom number one“.
No, ubrzo su iznenađeno zastali jer im je učiteljica Lidija Grganović pripremila kviz ( koji bismo mogli nazvati Nepoznato o poznatom) pa su iskreno priznali da ne znaju što znači kratica OK.
Nisu ih namučile samo engleske riječi koje rabe u svakodnevnom komuniciranju, nego su im i riječi vlastitoga hrvatskog jezika zvučale strano.
Znate li vi što je svjetlopuc? Zapozorje? Krstaš? Ukrasitelj?
Nakon ovoga osmaši su sljedeći zadatak shvatili vrlo ozbiljno. Iztraživali su koliko se često pojavljuju anglizmi u hrvatskim časopisima, koji su najbrojniji, imaju li i možemo li im naći valjanu zamjenu u hrvatskom jeziku.
Rezultat istraživanja ostavio nas je zatečenima, a ako i vas zanima, zavirite u učionice 9 i 10 pa pogledajte plakate nastale na ovoj radionici.
Učiteljica engleskog jezika Tamara Glavaš i učiteljica matematike Sandra Štiks učenicima petog a razreda željele su pokazati bogatstvo europskih jezika, te su za učenike organizirale zajednički sat na kojem su učenici u skupinama istraživali kako se geometrijski likovi, pravokutnik, krug, trokut i kvadrat nazivaju na različitim jezicima.
Na izbornoj nastavi njemačkog jezika, koju vodi nastavnica Anela Pejić, učenici su rješavali osmosmjerke i križaljke o najpoznatijim gradovima Europske unije i njihovim znamenitostima. Odigrali su i dva kviza o europskim zemljama, zastavama europskih zemalja, glavnim gradovima, službenim jezicima i valutama.
Učenici su poželjeli što više aktivnosti poput ovih u kojima uče kroz istraživanje i zabavu.









