NATJECANJE- IZLOŽBA LIKOVNIH URADAKA NA TEMU- POTICAJ/ LIK 2014.
Autor: Administrator , 31. 1. 2014.
U mjesecu siječnju u našoj školi odršano je natjecanje–izložba učenika osnovnih škola iz područja vizualnih umjetnosti i dizajna (LIK). Tema ovogodišnjeg LIK-a bila je IGRA. Tema se odnosila na razne tradicionalne društvene igre za stolom: šah, dama, čovječe ne ljuti se, domino, trilja, karte i sl. U vremenu kada računalne igre dominiraju životima mladih osoba, jasna je potreba za isticanjem višestruke važnosti društvenih igara u njihovom razvoju. Značenje igre u razvoju mlade osobe nije samo zabava, već one imaju svoju edukativnu, socijalnu, ali i zabavnu dimenziju. Igrajući društvene igre učimo poštivati određena pravila, učimo pobijeđivati, ali i gubiti.
Na zadanu temu (DRUŠTVENA IGRA), učenici od 5. do 8. razreda izrađivali su PLAKAT/ IGRA POLJA I OBLIKA u slikarskoj tehnici kolaž papir.
Zadaće koje smo željeli ostvariti su:
- upoznati / odigrati razne tradicionalne društvene igre za stolom: šah, dama, čovječe ne ljuti se, domino, trilja, karte i sl.
- maštovito osmisliti nove oblike / figure za poznate tradicionalne društvene igre za stolom
- razvijati pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima likovnoga rada (osobnoga i drugih učenika), umjetničkoga djela te radnog i životnog okruženja
- razumjeti važnost igre kroz očuvanje tradicijskih društvenih igara za stolom u korist stvaranja novih estetskih vrijednosti formiranja ličnosti kao socijalno osjetljivog bića
- kombinirati, graditi, rezati, lijepiti polja, oblike i tekst u skladnu cjelinu
Ključni pojmovi koje smo upoznali i istraživali su:
- plakat / odnos slike i teksta
- jasnoća i čitljivost vizualne poruke
- ritmovi
- dinamično-statično
- boja
- redefinicija
- grafički dizajn
Likovne radove učenika, koji su odabrani kao najzanimljiviji na školskom natjecanju, možete pogledati na izložbi u školskom holu.
Prilikom vrednovanja bodovale su se sljedeće komponente:
– divergentna produkcija: neobičnost, rijetkost i originalnost u rješavanju likovnog problema,
– usvojenost ključnih pojmova: plakat / odnos slike i teksta, jasnoća i čitljivost vizualne poruke, ritmovi, statično-dinamično, boja i grafički dizajn
– kreativno stvaranje i izražavanje u tehnici kolaža ili na računalu
– interdisciplinarni i korelacijski pristup
Izloženi su radovi učenika/ca:
1. SVEN VUKOTIĆ, 5. b
2. KARLA KULIĆ, 5. b
3. TIN KRUPILNICKI, 6. a
4. LORENA OBER, 6. a
5. ANA MARIĆ, 6. a
6. DOROTEA DRAŽIĆ, 6. a
7. ANA LENA PERKOVIĆ, 6. a
8. KLARA BEŠLO, 8. a
9. MARINA LISKO, 7. b
10. ANTUN BILIĆ, 7. b
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dokumenti |
Zabavno učenje |
> e-škola |
> Dokkica |
> English for kids |
> I'm Learning English... |
> fact monster |
> Happy House/Happy S... |
> English Grammar Exer... |
> Odlikaši |
> Učilica |
> Nacionalni portal za... |
Dnevni tisak |
Grad Osijek |
> SiB.hr |
Za učitelje |
> MZOS |
> NCVVO |
> PUP |
> AZOO |
> AZZO Stručni skupovi |
> Učenje na daljinu |
Odgoj i obrazovanje |