Likovni natječaj: Narodna nošnja moga kraja
Autor: Administrator , 15. 4. 2014.
Pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti,obrazovanja i športa OŠ kneza Branimira,Donji Muć, ove godine organizira i provodi 19. likovno-literarni natječaj „HRVATSKA KULTURNA BAŠTINA“ u kojem su sudjelovale i učenice naše škole.
„ Narodna nošnja se razlikovala krojem,oblicima i materijalom. Imamo tri različita tipa narodne nošnje:PANONSKI,DINARSKI i JADRANSKI. Veoma veliko značenje imala je na različite segmente društva. Obilježavala je socijalni položaj i imala je obrednu i blagdansku funkciju. Važan nam je prikaz narodne nošnje određenih lokaliteta,uočavanjem raznolikosti i njenog bogatstva. Pratimo tradiciju rukotvorstva koja je bila veoma zastupljena u svakodnevnom životu obitelji. „
Mi smo istraživali likovne elemente na slavonskoj narodnoj nošnji. Uz likovne elemente, prvenstveno boju, zinteresirali su nas i ornamenti koji se u različiti ritmovima i oblicima pojavljuju na narodnim nošnjama, a isto tako zauzimaju važan element u našoj tradiciji i ukupnoj kulturnoj baštini.
Izložba likovnih radova bit će otvorena 16.svibnja 2014.godine u dvorani škole u Donjem Muću.
Na natječaju su sudjelovale:
1. Dorotea Dražić, 6. b
2. Nina Odak, 6. b
3. Ana Lena Perković, 6. b
Ovdje možete pogledati likovne radove gore navedenih učenica!
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| Dokumenti |
| Zabavno učenje |
| > e-škola |
| > Dokkica |
| > English for kids |
| > I'm Learning English... |
| > fact monster |
| > Happy House/Happy S... |
| > English Grammar Exer... |
| > Odlikaši |
| > Učilica |
| > Nacionalni portal za... |
| Dnevni tisak |
| Grad Osijek |
| > SiB.hr |
| Za učitelje |
| > MZOS |
| > NCVVO |
| > PUP |
| > AZOO |
| > AZZO Stručni skupovi |
| > Učenje na daljinu |
| Odgoj i obrazovanje |

.jpg)
.bmp)











































