Raspored razgovora s roditeljima
Autor: TAMARA GLAVAŠ, 15. 9. 2011.
Raspored individualnih razgovora s roditeljima koji vrijedi za školsku godinu 2012./2013.
RASPORED RAZGOVORA S RODITELJIMA
Školska 2012./2013. godina
|
Razredni odjel |
Razrednik/ca |
Dan u tjednu |
Vrijeme |
|
1.a |
Ljiljana Opančar |
srijeda |
2. sat (8,50-9,35) |
|
1.b |
Jasna Novotni |
utorak |
4. sat (10,40-11,25) |
|
2.a |
Mirna Lišnić |
četvrtak |
2. sat (8,50-9,35) |
|
2.b |
Jasenka Matijević |
utorak |
2. sat (8,50-9,35) |
|
3.a |
Sanda Lukenda |
ponedjeljak |
4. sat (10,40-11,25) |
|
3.b |
Jasminka Sahula |
petak |
2. sat (8,50-9,35) |
|
4.a |
Mirta Ćosić |
ponedjeljak |
3. sat (9,45-10,30) |
|
4.b |
Biljana Pavić |
ponedjeljak |
3. sat (9,45-10,30) |
|
5.a |
Romana Borš-Mačak |
utorak |
13,05-13,50 |
|
5.b |
Daria Farkaš |
četvrtak |
3. sat (9,45-10,30) |
|
6.a |
Vesna Podhorski |
utorak |
3. sat (9,45-10,30) |
|
6.b |
Danijela Kemper |
srijeda |
4. sat (10,40-11,25) |
|
7.a |
Sandra Štiks |
ponedjeljak |
4. sat (10,40-11,25) |
|
7.b |
Zorica Jukić |
srijeda |
3. sat (9,45-10,30) |
|
8.a |
Vedran Čerina |
ponedjeljak |
2. sat (8,50-9,35) |
|
8.b |
Tamara Glavaš |
četvrtak |
5. sat (11,30-12,15) |
* Svake zadnje srijede u mjesecu organizira se razgovor roditelja i svih članova Učiteljskog vijeća u vremenu od 17,00 do 18,00 sati.
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| Dokumenti |
| Zabavno učenje |
| > e-škola |
| > Dokkica |
| > English for kids |
| > I'm Learning English... |
| > fact monster |
| > Happy House/Happy S... |
| > English Grammar Exer... |
| > Odlikaši |
| > Učilica |
| > Nacionalni portal za... |
| Dnevni tisak |
| Grad Osijek |
| > SiB.hr |
| Za učitelje |
| > MZOS |
| > NCVVO |
| > PUP |
| > AZOO |
| > AZZO Stručni skupovi |
| > Učenje na daljinu |
| Odgoj i obrazovanje |

.jpg)
.bmp)











































