Održana radionica origamija
Autor: Sandra Vrbešić, 12. 2. 2016.
U četvrtak 11.2.2016. po završetku nastave učenici 4. razreda ostali su peti i šesti sat u školi i sudjelovali su na radionici o origamiju. Zanimljivo je da su voditelji radionice bili učenici 8.a razreda Dorijan Burcar i Tia Knežević. Na početku radionice psihologinja Sandra Vrbešić kratko je upoznala učenike što je to origami .
Origami je (jap. 折り紙; oru = savijanje, kami = papir) tradicionalna japanska vještina kreiranja modela od papira. Tradicionalno se koristi kvadrat, ali postoji veliki broj modela koji se rade od drugačijih oblika papira. Origami razvija motoričke i intelektualne sposobnosti, kreativnost, obje hemisfere mozga, maštu, pažnju, pamćenje, strpljenje, emocije te je djeci zabavan i izaziva radost i ponos kad se nešto napravi.
Prvo su Tia i Dorijan naučili učenike složiti sovu, a potom praščiće. Na vlastitom primjeru smo se uvjerili da je ovo zahtjevna vještina i Dorijan i Tia imali su pune ruke posla oko pomaganja.
Radionicu smo završili izradom različitih letjelica i natjecanju u dužini leta.
Svima je na radionici bilo je jako zabavno i četvrtaši se vesele nekoj novoj prilici kad će moći naučiti izraditi i složenije modele.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dnevni tisak |
Obrazovanje |
Ukupno: 225569
Danas: 91