Info dan - dan za inkluziju
Autor: Sandra Vrbešić, 10. 4. 2017.
U petak, 7. travnja 2017. godine je u područnoj školi Krčenik i matičnoj školi Ante Starčevića Viljevo obilježen Info dan za inkluziju.
U sklopu Info dana psihologinja Sandra Vrbešić održala je u Krčeniku učenicima od 1. do 4. razreda radionicu na temu svijesti o brizi za vlastito zdravlje kao i međusobnim odnosima s drugima. Budući da je 7. travnja ujedno i Svjetski dan zdravlja, cilj radionice, osim prihvaćanja i poštivanja različitosti bio je i osvijestiti što je važno za održavanje dobrog zdravlja te prihvaćanje zdravog života kao životnog cilja.
Psihologinja je prvo učenike upoznala s projektom „Učimo zajedno 3“ te napomenula kako danas obilježavamo to što imamo asistenta u razredu. Govorila je i o projektu te o prednostima koje asistenti donose djeci s teškoćama u razvoju. Učenici su dobili brošuru u kojoj se nalaze osnovne informacije vezano za projekt.
Sljedeća aktivnost bila je „Cvijet zdravlja“ gdje je psihologinja upoznala učenike sa svim vidovima zdravog života, a onda su učenici pisali što je sve njima važno za zdravlje.
Zatim se učenicima pokazivala zatvorena kutija uz objašnjenje da se u njoj nalazi predmet o kojem ne smiju reći drugima. Zaključili smo kako smo svi vidjeli različito lice, a svi smo gledali istu stvar te smo razgovarali o tome kako svi imamo zajednička obilježja, ali i niz obilježja prema kojima se međusobno razlikujemo.
Iduća aktivnost bila je „Moje ogledalo i ja“ gdje su učenici postavljeni u dvije kolone, jedna kolona su ogledala,a druga osobe koje se u njemu gledaju. Psihologinja je čitala priču, dijete koje se gleda u ogledalo treba odglumiti pokretima, a njihovo ogledalo mora imitirati pokrete.
Posljednja aktivnost bila je „Duga sličnosti i različitosti“ gdje se od učenika traži da popune koje osobine imaju slične, a koje ne što otkrivaju razgovorom s drugima.
Na kraju smo se potpisali na potpisne liste i osvježili uz grickalice i sokove.
U matičnoj školi Ante Starčevića Viljevo također je obilježen Info dan. Obilježili smo ga sa 6. razredima budući da oni imaju asistenta u nastavi.
Na početku je psihologinja razgovarala s učenicima o tome kako danas obilježavamo Inkluzivni dan te im podijelila brošure u kojima se nalaze osnovne informacije vezane za projekt „Učimo zajedno 3“.
Zatim su se učenici podijelili u skupine, a njihov zadatak bio je tijelima oblikovati slova abecede.
Iduća aktivnost bila je da se učenici podijele u parove, partneri sjednu na pod, naslonjeni međusobno leđima, povežu se rukama i tako pokušaju zajedno ustati. Oni koji su uspjeli povežu se s drugim uspješnim parom te pokušaju u četvero.
Zadnja aktivnost bila je igra graničar nakon koje je uslijedio mali domjenak za učenike i učitelje.
Psihologinja pripravnica Tamara Gazdek
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dnevni tisak |
Obrazovanje |
Ukupno: 225569
Danas: 91