Proljetna škola kreativnosti
Autor: Sandra Vrbešić, 20. 4. 2017.
Učenici 4. razreda u matičnoj školi su zajedno s psihologinjama Sandrom Vrbešić i Tamarom Gazdek sudjelovali na Proljetnoj školi kreativnosti koja se održala u utorak, 18. travnja 2017. u Osijeku zajedno s 110 učenika iz 18 škola diljem Slavonije i proveli jedan uzbudljiv i poučan dan zajedno.
Proljetna škola kreativnosti nastavak je projektnih aktivnosti koje se u spomenutim školama provode posljednjih mjeseci. Radi se o programu poticanja kreativnog mišljenja za darovite učenike četvrtih razreda. U razvoju kreativnosti ključan je rad u domenama koji mora slijediti nakon uvježbavanja osnovnih vještina kreativnog mišljenja. Tako su učenici imali priliku okušati se u fluentnosti, fleksibilnosti i originalnosti u istraživačkim i stvaralačkim radionicama.
Svatko je odabrao dvije od sedam ponuđenih radionica, ovisno o vlastitim interesima, željama i sklonostima.
Radionicu iz područja emocionalne inteligencije osmišljena je u suradnji s obiteljskim savjetovalištem Kvaka iz Osijeka. Anja Vinaj, dipl.psih. vodila je radionicu izražavanja i prepoznavanja osjećaja. Emocionalna inteligencija je sposobnost razumijevanja vlastitih, ali i tuđih osjećaja i upravo time su se pozabavili tijekom ove radionice. Izraziti osjećaje na pravilan način ponekad nije lako i zato je važno razumijeti da se različiti ljudi mogu različito osjećati te da i naši osjećaji moraju biti usklađeni s time.
Udruga Novi Film iz Osijeka pripremila je radionicu iz područja filma. Luka Pejić, prof. povijesti i engleskog jezika i Davorin Ćuti, dipl.pedagog s učenicima su radili na stvaranju priče, scenarija, storyboarda te svega što je potrebno za jedan jednominutni film. Nimalo lak zadatak, međutim naši mali filmaši su imali mnoštvo originalnih i temeljito razrađenih ideja za scenarije svojih filmova.
U području likovnosti organizirane su dvije radionice. Za istraživanje u području crtanja pobrinula se likovna umjetnica i studentica suvremenog plesa Mia Štark. U vrlo zanimljivoj radionici učenici su crtali kako inače crtamo – na papiru, za stolom, a potom su crtali na “plesnom podiju” od papira, krećući se u prostoru, isražujući vlastite pokrete i prirodu krede i papira.
Nakon popodnevnih novih iskustava s učenicima smo sretno stigli kući.
Pripravnica psihologije Tamara Gazdek
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dnevni tisak |
Obrazovanje |
Ukupno: 225569
Danas: 91