preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ante Starčevića Viljevo

 > Naslovnica
VIJESTI

Primjena raličitih tehnika učenja - eTwinning projekt

Autor: Sandra Vrbešić, 23. 12. 2021.

Realizacija eTwinning projekta Primjena različitih tehnika učenja uspješno se nastavlja. U   projektu sudjeluju stručni suradnici i učitelji/nastavnici koji s učenicima istražuju razne tehnike učenja s ciljem efikasnijeg učenja.

Sudionici projekta međusobno dijele dobra iskustva iz prakse, preispituju dosadašnje tehnike učenja, daju prijedloge za moguća poboljšanja, predlažu literaturu, pedagoške radionice, inovacije…

U ponedjeljak, 20.12.2021. psihologinja  Sandra Vrbešić održala je predavanje za učenike 4. razreda o stilovima učenja s posebnim naglaskom na VAK tehniku učenja.

   

 Učenici su se upoznali  s vizualnim, auditivnim i kinestetskim stilom učenja, a nakon toga su rješavali upitnik kako bi saznali koji je njihov stil učenja.  

  

U razredu su gotovo svi su vizualni tipovi učenja osim jednog učenika koji ima auditivni i jednog učenika koji ima kinestetski tip učenja. Učenici su se složili da rezultati na upitniku točno pokazuju koji stil njima najviše odgovara za učenje. S rezultatima upitnika upoznali smo i učiteljicu 4.a Zdravku Kopić.

U nastavku radionice učenici su se zabavili pripremom čestitke za blagdane za sve sudionike projekta.

Čestitku možete pogledati OVDJE!

 

 

 

 




 

Dabrica u školi

UDŽBENICI
RASPORED

Priloženi dokumenti:
rs AB.pdf

JELOVNIK ZA TEKUĆI MJESEC

Priloženi dokumenti:
RUJAN, 2024.pdf

UČITELJI/NASTAVNICI

UČENICI I RODITELJI

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Korisni linkovi


Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 10. 2013.

Ukupno: 225569
Danas: 91
CMS za škole logo
Osnovna škola Ante Starčevića Viljevo / Kralja Tomislava 1, HR-31531 Viljevo / os-astarcevica-viljevo.skole.hr / ured@os-astarcevica-viljevo.skole.hr
preskoči na navigaciju