preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ante Starčevića Viljevo

 > Naslovnica
VIJESTI

Međunarodni dan društvenih igara

Autor: Sandra Vrbešić, 12. 4. 2024.

Međunarodni dan društvenih igara svake godine se obilježava 11. travnja, od 2013. godine. Društvene igre imaju veliki značaj u razvoju društvenih, kognitivnih i emocionalnih vještina kod djece i mladih. Osim što pružaju zabavu, one potiču suradnju, razvijaju strategijsko razmišljanje te jačaju interpersonalne vještine. U sklopu obilježavanja Dana društvenih igara, naša škola je odlučila istaknuti važnost ovih aktivnosti za razvoj učenika. Knjižničarka Mirna Scheibl, psihologinja Sandra Vrbešić i nastavnica TZK Tatjana Kolarić zajedno s učenicima su obilježili ovaj dan. 

 

Knjižničarka Mirna Scheibl i učenici 5.a  su kroz raznolike društvene igre, poput strategijskih igara, igara riječi i natjecateljskih igara proveli slobodni sat u knjižnici. Igranje igara potaknulo je učenike na timski rad, kreativnost te razvoj kritičkog razmišljanja. Ovaj pristup omogućio je učenicima da se opuste i uživaju u igri dok istovremeno razvijaju važne vještine.

   

Psihologinja Sandra Vrbešić i student psihologije na praksi Nikola Brkić također su se pridružili obilježavanju ovog posebnog dana s Bis3ćima. Kroz raznovrsne društvene igre, poput igara koje potiču empatiju, suradnju i rješavanje problema, omogućili su učenicima da razvijaju socijalne vještine i jačaju svoje samopouzdanje. Učenicima je svakako najdraže bilo igrati Monopoly i natjecati se u tome tko će na kraju iz igre izići najbogatiji.

  

Jedan sat TZK-a učenici 7.a razreda zajedno s učiteljicom Tatjanom Kolarić posvetili su društvenim igrama.

Neke od najvećih dobrobiti igranja društvenih igara su:

1. Kvalitetno provođenje vremena: društvene igre omogućuju obiteljima da zajedno provode kvalitetno vrijeme, što je bolja alternativa ekranima.

2. Povezanost obitelji: igranje društvenih igara potiče bliskost i povjerenje među članovima obitelji, stvarajući snažne veze i uspomene.

3. Razvoj vještina: društvene igre potiču razvoj govorno-jezičnih, kognitivnih, motoričkih i socijalnih vještina kod djece.

4. Učenje životnih lekcija: djeca kroz igru uče o emocijama, prihvaćanju pobjeda i poraza te razvijaju kreativnost i maštu.

5. Smanjenje stresa: igranje društvenih igara opušta i smanjuje stres, pružajući obitelji smijeh i zajedništvo.

6. Važne poruke o životu: društvene igre uče djecu o posljedicama njihovih postupaka te ih uče prihvatiti neizvjesnosti i poraze kao dijelove igre i života.

Obilježavanje Dana društvenih igara u školi nije samo prilika za zabavu, već i vrijedan doprinos učeničkom razvoju. Kroz suradnju, strategiju i emocionalnu povezanost koje društvene igre potiču, učenici su imali priliku ne samo uživati u igri, već i učiti važne životne lekcije koje će im koristiti u budućnosti.

 

 

 

 

 




 

Dabrica u školi

UDŽBENICI
RASPORED

Priloženi dokumenti:
rs AB.pdf

JELOVNIK ZA TEKUĆI MJESEC

Priloženi dokumenti:
RUJAN, 2024.pdf

UČITELJI/NASTAVNICI

UČENICI I RODITELJI

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Korisni linkovi


Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 10. 2013.

Ukupno: 225564
Danas: 86
CMS za škole logo
Osnovna škola Ante Starčevića Viljevo / Kralja Tomislava 1, HR-31531 Viljevo / os-astarcevica-viljevo.skole.hr / ured@os-astarcevica-viljevo.skole.hr
preskoči na navigaciju