U prošloj školskoj godini 2018./2019. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja proveo je projekt Izrada i primjena instrumenata za identifikaciju darovitosti u području matematike. Cilj je projekta izrada instrumentarija s nacionalnim standardima koji će biti dostupni svim osnovnim školama za potrebe identifikacije darovitih učenika na području matematike.
U našoj školi u ispitivanje bili su uključeni učenici četvrtih razreda i njihovi roditelj ( upitnici za roditelje ), koji su pokazali interes za testiranje.
Ispitivanje je provedeno u travnju 2019. godine kroz test matematičkog rezoniranja , kreativnosti i znanja za učenike. Završena je analiza i obrada podataka dobivenih primjenom instrumenata i prikazala valjane rezultate. Naša škola se može pohvaliti da je čak šest učenika na testu pokazalo odlične rezultate kao potencijalno daroviti učenici iz područja matematike.
POPIS POTENCIJALNO DAROVITIH UČENIKA:
4. a razred
1. Radanović Nika
2.Silić Ana
3. Vidan Leonarda
4.Vojković Josip
4.b razred
1. Jokić Josip
2.Podrug Marin
Čestitamo učenicima i želimo mnogo uspjeha na području primjene darovitosti u nastavi.