Mjesto na kojem možeš podijliti svoje misli, osjećanja, pitanja, probleme, brigu ili želje - anonimno ili ne, prema tvojoj želji.
Sandučić se nalazi u prizemlju škole pored klavira
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Gaming po starinski projekt je OŠ Jure Filipovića Barban u sklopu institucionalizacije zavičajne nastave. Cilj projekta bio je upoznati učenike s tradicionalnim i manje poznatim igrama iz djetinjstva naših roditelja, baka i djedova, istražiti i zapisati pravila starih igara, učiti od starijih i asimilirati ih u školsku sredinu, zapisati upute i igrati igre, istražiti i naučiti razne brojalice, izraditi digitalnu inačicu stare igre, izraditi modele starih igara i na kraju dokazati da tradicionalno i moderno imaju zajedničke vrijednosti i da je igra potrebna svim generacijama.Projektni dan započeo je okupljanjem svih učenika u školskom holu i prezentacijom proteklih aktivnosti. U goste je pozvan gospodin Elio Bastijanić koji je učenike upoznao sa starom barbanskom pučkom igrom Capitacorno. Učenici su imali prilike razbijati lonac i bacati rog, okušati se u igri koja se već godinama održava u Barbanu posljednji dan poklada. Podijeljeni po radionicama, učenici su igrali razne tradicionalne društvene igre, školicu ili trilju, lastik, skakali u vrećama i pljočkali. S obzirom na to da su učenici naše škole ove godine uključeni u Dječju pljočkarsku ligu, posebna se pažnja posvetila upravo pljočkanju, a u organizaciji ove igre pomogao je volonter Istarskog pljočkarskog saveza. Učitelj informatike Mladen Radolović nekoliko je mjeseci izrađivao digitalnu inačicu pljočkanja koju su učenici premijerno igrali tijekom projektnog dana. Učenici su se izmjenjivali u radionicama, svatko je za sebe pronašao igru koja mu najbolje odgovara i svi su s osmijehom otišli kućama. Projektni dan ostavio je po strani mobitele i društvene mreže. Učenici su uživali na svježem zraku, u sunčanom danu igrajući se. Projektni dan završen je prezentacijom učenika razredne nastave koji su se posebno potrudili i osim što su se igrali, izradili su i plakate o igrama i hrabro ih prezentirali svima u školi. Sve je začinjeno remiksom raznih starih brojalica koje je uvježbala učiteljica Glazbene kulture.
Važno je istaknuti kako su projektni dani rado prihvaćeni među djecom, doprinose pozitivnoj školskoj atmosferi, stvaraju nove i trajne uspomene.
(Danijela Grgorinić)