Prvi puta u našoj smo školi održali integrirani projektni dan u kojem smo klasičnu nastavu u potpunosti zamijenili brojnim radionicama. Projektni dan bio je vezan je uz temu zavičajne nastave što znači da su sve radionice bile usko povezane s motivom prstenca i Trkom na prstenac.
Učenici su sami odabrali radionice u kojima će sudjelovati. Svatko je imao svoj zadatak kojeg se trudio što bolje obaviti. Bilo je veoma živo i dinamično, a opet radno i veselo. Učenici su sudjelovali u sljedećim radionicama:
• Glazbena radionica (učiteljica je zajedno s učenicima osmišljavala tekst i glazbu za pjesmu Prstenac)
• Povijesna radionica (učiteljica je s učenicima obradila porijeklo i povijest Trke na prstenac, izrađivali su prigodne kostime i popis svih slavodobitnika)
• Robotika ( učitelj je zajedno s nekoliko učenika svim razredima razredne nastave prezentirao Robotrku na prstenac)
• Radionica o konjogojstvu ( učiteljica i učenici pripremali su plakat o vrstama konja koji se koriste za trku)
• Mladi prevoditelji ( prevodile su se pjesme o Trci na prstenac na talijanski jezik )
• Radionica engleskog jezika ( učenici su osmislili tekst na engleskom jeziku o Trci na prstenac u budućnosti)
• Recitatorska i dramska radionica ( učiteljica i učenici pripremali su igrokaz o obitelji Loredan)
• Prstenac u fizici (Učenici su zajedno s učiteljicom mjerili volumen prstenca, analizirali građu)
• Radionica piljenja (nekoliko učenika je pililo model prstenca i alke koje su dobili na radionici maketarstva u Kraljevici)
• Slastičarska radionica ( u školskoj kuhinji učenici su zajedno s učiteljicama pekli kolačiće u obliku prstenca)
• Foto-radionica (učenici, članovi foto grupe pratili su rad svih razreda i radionica, bilježili osnovne podatke i fotografirali)
• Radionica u 1. razredu (učenici su izrađivali konje i jahače koristeći plastelin)
• Matematičko-likovna radionica u 2.b razredu ( učenici su rješavali matematičke zadatke i rješenjima otkrivali sliku konjanika)
• Likovna radionica 2.a razreda (Učenici su prikazivali konjanika i kopljonošu koristeći kolaž papir)
• Likovna radionica u 3.razredu (Učenici su pastelama prikazali pticu prstenac)
• Likovna radionica u 4. razredu (Učenici su izrađivali božićne čestitke na kojima je osnovni motiv bio prstenac)
Nakon što su sve radionice završene, uslijedila je priprema za prezentiranje svih radova.
U školi smo ugostili i predstavnike Društva Trke na prstenac, gospodina Branka Blažinu i konjanika Tonija Uravića. Gosti su ukratko predstavili povijest Trke na prstenac i rado odgovarali na brojna dječja pitanja. Učenicima je posebno zanimljiva bila odjeća konjanika kao i njegovo koplje, a zanimalo ih je i kako izgleda samo natjecanje. Gosti su rado poslušali sve prezentacije naših učenika nakon čega su se svi zajedno zasladili ukusnim kolačićima u obliku prstenca.