Mjesto na kojem možeš podijliti svoje misli, osjećanja, pitanja, probleme, brigu ili želje - anonimno ili ne, prema tvojoj želji.
Sandučić se nalazi u prizemlju škole pored klavira
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dragi učenici,
kako će se i u narednom razdoblju provoditi nastava na daljinu putem mreže
Microsoft Teams, prema naputku Ministarstva znanosti i obrazovanja i Carneta
napominjemo da su pravila ponašanja na mreži jednaka kao i u stvarnim učionicama.
Sve objave neprimjerenog sadržaja bit će uklonjene, a podaci autora bit će
proslijeđeni školi na daljnje postupanje u skladu sa školskim pravilima o pedagoškim mjerama.
Upute za rad u virtualnim razredima
1. Svi dani od ponedjeljka do petka računaju se kao nastavni dani i upisuju se u e-Dnevnik.
2. Prisustvovanje online nastavi i izvršavanje zadataka je obavezno (bilo kada u
tijeku dana je prihvatljivo da učenici odrade svoje obaveze), a učitelji će pratiti
aktivnosti učenika.
3. Ako učenik nije bio aktivan cijeli dan u virtualnom razredu, roditelj je dužan
izostanak opravdati razredniku.
4. Prilikom pisanja u virtualnoj učionici, važno je lijepo i pristojno se izražavati,
koristiti se književnim jezikom i pisati u skladu s gramatičkim pravilima, bez
upotrebe skraćenica i nerazumljivih izraza. Nije dopušteno slanje neprimjerenog
sadržaja i linkova koji nisu vezani za gradivo.
5. U virtualnoj učionici vrijede slična pravila primjerenog ponašanja i ophođenja
kao i u učionici. Nema vrijeđanja, omalovažavanja, laganja i nasilnog ponašanja
prema drugim osobama u virtualnoj zajednici (Elektroničko nasilje/
Cyberbullying). Učenici za neprimjerene oblike ponašanja snosit će posljedice
(pedagoška mjera - opomena,ukor...) koje su predviđene Pravilnikom o
kriterijima za izricanje pedagoških mjera, Pravilnikom o kućnom redu i Statutom
škole.
6. Izbjegavajte korištenje velikih tiskanih slova jer u virtualnoj komunikaciji ona
podrazumijevaju da ste ljuti te da na nekoga podižete glas ili vičete.
7. Nemojte psovati i koristiti druge neprimjerene vulgarne izraze.
8. Razmislite prije nego odgovorite na poruke u ljutnji, kasnije bi vam moglo biti
žao.
9. Kako bi poruka bila pravilno shvaćena, koristite emotikone koji su važan dio
virtualne komunikacije, no s njima treba pripaziti jer oni nikada ne mogu u
potpunosti prikazati stvarno raspoloženje osobe (ne pretjerujte jer mogu
iritirati).
10. Ne objavljujte svoje fotografije ili informacije o sebi koje ne biste voljeli vidjeti
na zidu svoje škole.
11. Ne objavljujte fotografije ili informacije o drugim osobama na internetu prije
nego što dobijete njihovo dopuštenje.
12. U komunikaciji s drugima nemojte se predstavljati pod tuđim imenom i
prezimenom. Sačuvajte i vlastitu privatnost, ne objavljujte osobne podatke.
13. Ne prosljeđujte oglase, lančana pisma ili druge neprimjerene sadržaje.
14. Ne sudjelujte u tuđim prepirkama i svađama, osobito u onima u kojima se
ponižava i vrijeđa druge. Ne potičite sami takve rasprave niti se ne
obračunavajte s osobama koje vam nisu drage preko interneta.
15. Privatne razgovore i rasprave vodite preko privatnih poruka.
16. Prilikom preuzimanja i objave sadržaja s interneta, uvijek navedite izvor i na taj
način poštujte autorstvo drugih. Sigurno ne biste voljeli da netko uzme nešto
vaše i koristi se time bez vašeg dopuštenja.
17. Ako naiđete na otvorene profile/račune drugih osoba, odjavite se i ne čitajte
njihove privatne poruke. Sigurno ne biste voljeli da netko čita vaše privatne
poruke.
18. Poštujte zakone i pravila internetskih stranica i aplikacija koje koristite.
19. Ako vam netko šalje uznemirujuće, prijeteće ili prostačke poruke na mobitel ili
putem Interneta, recite roditeljima ili učitelju u kojeg imate povjerenja.
20. Komunikacijom na internetu itekako stvaramo sliku o sebi u društvu te
moramo biti svjesni da sve što jednom javno objavimo zauvijek ostaje u
virtualnom svijetu.
Kako želimo da nas ljudi vide u stvarnome svijetu, tako se
moramo ponašati i u virtualnom.
Izvor: Medijska pismenost, Agencija za elektroničke medije i UNICEF