Mjesto na kojem možeš podijliti svoje misli, osjećanja, pitanja, probleme, brigu ili želje - anonimno ili ne, prema tvojoj želji.
Sandučić se nalazi u prizemlju škole pored klavira
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Kako bi se osigurao što manji protok i doticaj učenika, razredni odjeli neće početi s nastavom u isto vrijeme. Učenici će imati različite školske odmore.
Nastava u školi će se organizirati u okviru 16 sati tjedno, dnevno 3 do 4 sata redovne nastave po rasporedu koji će učenicima dostaviti razrednici.
Sati po danima:
Ponedjeljak: 3 sata (završetak nastave u 10,55)
Utorak: 4 sata (završetak nastave u 11.45)
Srijeda: 3 sata (završetak nastave u 10.55)
Četvrtak: 3 sata (završetak nastave u 10.55)
Petak: 3 sata (završetak nastave u 10.55)
MARENDA ZA 1. RAZRED: 9.50
Ponedjeljak: 4 sata (završetak u 11.30)
Utorak: 3 sata (završetak u 10.40)
Srijeda: 3 sata (završetak u 10.40)
Četvrtak: 3 sata (završetak u 10.40)
Petak: 3 sata (završetak u 10.40)
MARENDA ZA 2. RAZRED: 9.35
Rad produženog boravka započinje svaki dan nakon redovne nastave učenika i traje do 16.30 sati.
Učenici će marendu i ručak (produženi boravak) primati u učionici.
Prvi dan nastave u školi započet će učitelji uputama učenicima kako se ponašati, prati ruke, održavati fizički razmak i sl.
Predmeti koje izvode predmetni učitelji (Engleski jezik, Vjeronauk, Talijanski jezik) i dalje izvode u nastavi na daljinu.
Međutim, materijale i zadaće koje pripremaju i drugi učitelji (Vjeronauk, Strani jezik) učenicima koji dolaze na nastavu u školu predaju učitelji razredne nastave, iako su ih pripremili drugi učitelji.
Materijali i zadaci više ne šalju roditeljima za one učenike koji su na nastavi u školi.
Škola će osigurati u skladu s mogućnostima, predviđene uvjete kako bi dijete moglo pohađati nastavu i produženi boravak pri čemu će se učenik trebati pridržavati svih propisanih epidemioloških mjera koje se odnose na boravak djeteta u školi.
Roditelji/skrbnici dovode i odvode djecu u školu tako da, ako je ikako moguće, ne
ulaze u ustanovu osim u krajnjoj nuždi, već dolaze do ulaza pri čemu zadržavaju distancu
od najmanje 2 metra u odnosno na druge roditelje/skrbnike i djecu.
Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicama.
Kada je god moguće, u pratnji pojedinog djeteta uvijek je ista osoba ili se izmjenjuju dvije
odrasle osobe.
Kada god je moguće, u pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja živi u istom kućanstvu s djetetom te upravo ona osoba koja je, u odnosu na druge osobe koje bi mogle dovoditi i odvoditi dijete, uključena u takav tip dnevnih aktivnosti da je njena mogućnost zaraze s COVID-19 najmanja.
Djecu i roditelje pred ulaznim vratima dočekuju učitelji. Djeca sama ulaze u zgradu škole. Roditelji se ne okupljaju na ulazu.
Dijete ulazi u školu tako da obuva papuče, skida jaknu te pere ruke sapunom i vodom prije ulaska u učionicu.
Roditelji/skrbnici ne smiju dovoditi niti odvode djecu iz ustanova niti ulaziti u vanjske prostore (dvorište, vrt, igralište) i unutarnje prostore ustanove ako imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 a pogotovo ako su u samoizolaciji jer tada ne smiju izlaziti iz kuće.
Djeca koja imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 (primjerice u kućanstvu ili u ustanovi) ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaražena s COVID-19 ostaju kod kuće te ih roditelji/skrbnici ne smiju dovoditi u ustanove.
Na ulazu u školu postavljeni su dozatori s dezinficijensom za dezinfekciju ruku djece školske dobi i odraslih s uputom za korištenje.
Djeca ne nose zaštitne maske.
Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u ustanovu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u ustanovu već se javljaju telefonom v.d. ravnateljice i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta.
Ako djeca razviju simptome COVID infekcije tijekom boravka u ustanovi, učitelji odmah obavještavaju roditelje, koji u najkraćem roku moraju doći po dijete.
Djeca sa znakovima drugih zaraznih bolesti također ne dolaze u ustanovu.
Djecu treba poticati da održavaju distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih, primjereno razvojnoj dobi.
Djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta, primjereno razvojnoj dobi.
Djecu treba poticati da redovito i pravilno peru ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije i nakon pripreme hrane, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa, uvijek kada ruke izgledaju prljavo.
Za pranje ruku treba koristiti tekuću vodu i sapun.
Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju
poslije treba odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke.
Poželjno je da svako dijete/učenik samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama, knjigama, no ako nije u mogućnosti, učitelji nakon dodirivanja odjeće i obuće, školskog pribora, torbi, knjiga trebaju poslije toga dezinficirati ruke.
Nije preporučljivo da roditelji ulaze u prostor škole pa se informacije i roditeljski sastanci mogu
obaviti telefonskim putem ili videopozivom.
U ime učitelja, stručnih suradnika i djelatnika zahvaljujem vam na izvrsnoj suradnji i velikom angažmanu u nastavi na daljinu te, vjerujem da ćemo, kao i do sada, na korist vaše djece uspješno odgovoriti novim izazovima koji su pred nama.
v.d. ravnateljice:
Smiljana Vale