
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 
			 1.  | 
			
			 8,00 - 8,45  | 
		
| 
			 2.  | 
			
			 8,50 - 9,35  | 
		
| 
			 3.  | 
			
			 9,55 - 10,40  | 
		
| 
			 4.  | 
			
			 10,45 - 11,30  | 
		
| 
			 5.  | 
			
			 11,35 - 12,20  | 
		
| 
			 6.  | 
			
			 12,25 - 13,10  | 
		
| 7. | 13,15 - 14,00 | 
U vrlo kratkom periodu upoznao sam se s učenicima sedmog i osmog razreda te smo do kraja školske godine surađivali i otkrivali nove pojmove u fizici. Vrlo brzo sam otkrio da su učenici ove škole pravi mali praktičari.
U studenom 2013. Započeo sam rad u OŠ Barilović. Uvijek je zanimljivo doći u novi kolektiv, upoznati nove kolege, ali i upoznati nove učenike i raditi s njima. Već prvi dojam opravdao je moja pozitivna očekivanja.
	U vrlo kratkom periodu upoznao sam se s učenicima sedmog i osmog razreda te smo do kraja školske godine surađivali i otkrivali nove pojmove u fizici. Vrlo brzo sam otkrio da su učenici ove škole  pravi mali praktičari. Kad god je zaškripilo s gradivom oni su to popravili i nadoknadili praktičkim radovima i moram priznati dobrim praktičkim razmišljanjima i zaključcima. Tako su učenici sedmog razreda napravili vodena kola, a pojedini učenici su gotovo svaki tjedan donosili ideje i nove pokuse u školu.  Osmi je pak razred plovio radio valovima te smo jedan dan komunicirali preko radio stanica. 
Nadam se da će iduće školske godine učenici još više biti zainteresirani za istraživanja u fizici te da ćemo kroz pokuse upoznati mnoge prirodne pojave i pokazati zakonitosti koje za njih vrijede, ali isto se tako nadam i da će se još više truditi i raditi samostalno.
	
Zrinko Bahorić učitelj fizike